Gå til innhold

HW-Lan 06: Da var HW-Lan over.

dmon

Anbefalte innlegg

åh.. er fortsatt irritert på meg selv fordi jeg ikke tok flere pushups da. Da kunne gevinsten vært min. :wee:

7034818[/snapback]

Ja, det var dårlig av deg å gi deg, hvertfall når du kunne klart mer :p hehe..

Synest du var flink jeg, du fikk jo en t-skjorte ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Lanet var greit. men allikavel noe jeg vil klage på og håper blir bedre til neste lan både til deltagere og arrangør.

til deltagerne må jeg bare si at dere som er så jævla griser at dere driter ned utedassen

så det ser helt for jævlig når neste mann kommer. var borti dette noen ganger. må bare si forbanna griser. "men det bure vært en dokost på hver toalett." en egen plass til å pusse tennene på morgenen hadde også vært fint. da de fleste ikke vil pusse tennene i de veldig skitne utedassene. her må noe gå til arrangør også. føler at dere aldri tømte søpla i utedassene som gjorde at papir med snørr og skitt ble liggende over alt. søppeldunken var fullt opp til randen. ble toalettene vasket? på et lan på 5 dager så burde de blitt vaska ihvertfall 1 gang for det sp virkelig helt for jævlig ut særlig på lørdag/søndag.

Når jeg reiste på Søndag. så var det helt vilt med søppel som var kastet utenfor hangaren. overalt. ærlig talt. er dere bare en gjeng med drittunger som må ha mora etter dere for ikke grise(bare ment til de som kastet fra seg søppel)dette gjelder for såvidt inne i hangaren også.

Crew må virkelig bli bedre på å tømme søppel til neste lan. overfylte søppeldunker inne på lanet så jeg altfor mye. en annen ting er musikken som noen deltagere spilte høyt midt på natta. som mange sa før lanet. vi ville ikke ha det slik. at noen få med kraftige anlegg skulle spille lyd for hele lanet. men selv på natta når mange sov så gjorde crew fint lite med dette. hvorfor? dette var en dårlig jobb av security mener jeg.

men wrestlinga var et fint tilskudd til lanet :) som ikke hadde vært dumt igjen. men når det gjelder artistene der. rapperen og den protoettellerannet. jeg håper virkelig dere kan få til litt bedre live musikk neste gang. makan til søppel. en annen ting er at jeg synes 20kr for en brus var altfor dyrt. helt vilt faktisk. dette var dårlig.

vel dette var alt jeg kom på til nå. kommer vel med oppdatering vis jeg husker now mer. alt i alt var det et bra lan men forbedringer må gjøres. alt jeg ikke klager på er jeg selvsagt fornøyd med selv om jeg ikke nevner det :) takker for årets lan

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
@ PencilCase: Hørte du var borte ved plassen min for å hilse på meg en gang?

7034653[/snapback]

Ja, ikke bare en gang men gang på gang :)

7034748[/snapback]

hmm, jaja. Var ikke så ofte jeg var ved plassen min. Fløy en del rundt. Noe spesielt du ville, eller bare hilse? :)

7034787[/snapback]

Neida, ville bare spesielt hilse på deg. Kanskje fordi du ble anbefalt av skjønne Mushi :love:

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om webcam, uten at det krevde så mye.

7034837[/snapback]

Joa, det er sant. Men kunne godt fått en harddisk, så ut som de hadde mange av de :whistle:

#Jeg prøvde meg på salg i forumet - Aalton redigerte dette innlegget#

sry :blush:

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
men når det gjelder artistene der. rapperen og den protoettellerannet. jeg håper virkelig dere kan få til litt bedre live musikk neste gang. makan til søppel.

7034848[/snapback]

Hmm, tror folk har forskjellige meninger der. Av livemusikken som var der, så syns jeg at de var de beste.

@ PencilCase: Om du skal på hw treffet, så får vi sikkert hilset der :)

edit: dagens dobbel

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
men wrestlinga var et fint tilskudd til lanet :) som ikke hadde vært dumt igjen. men når det gjelder artistene der. rapperen og den protoettellerannet. jeg håper virkelig dere kan få til litt bedre live musikk neste gang. makan til søppel. en annen ting er at jeg synes 20kr for en brus var altfor dyrt. helt vilt faktisk. dette var dårlig.

7034848[/snapback]

Hehe! Nerdene snublet mot scenen når Trym bød til dans. Det var et forunderlig skue å se disse svette nerdekroppene klappe med fyrstikkarmer til sirkuset, som bestod av: Digre svette menn i thights, sånn passelig utrente i skrikende farger.

Når Wind avleverer megafet submetal, blir slabbedaskene sittende og nervøst bite i tastaturet ...? Da skriker puddingene på ørepropper, hmmm ... javel ...?

Hvilken "type" musikk kunne du tenke deg??

Lenke til kommentar
en annen ting er musikken som noen deltagere spilte høyt midt på natta. som mange sa før lanet. vi ville ikke ha det slik. at noen få med kraftige anlegg skulle spille lyd for hele lanet. men selv på natta når mange sov så gjorde crew fint lite med dette. hvorfor? dette var en dårlig jobb av security mener jeg.

7034848[/snapback]

Om jeg hadde hatt mulighet for å fraskrive meg ansvar, hadde jeg faenmeg kuttet kabler på de anleggene den andre natta.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
en annen ting er musikken som noen deltagere spilte høyt midt på natta. som mange sa før lanet. vi ville ikke ha det slik. at noen få med kraftige anlegg skulle spille lyd for hele lanet. men selv på natta når mange sov så gjorde crew fint lite med dette. hvorfor? dette var en dårlig jobb av security mener jeg.

7034848[/snapback]

Om jeg hadde hatt mulighet for å fraskrive meg ansvar, hadde jeg faenmeg kuttet kabler på de anleggene den andre natta.

7035672[/snapback]

Woopsydeisy! :yes:

Problemet ble litt mindre når riggen som spilte rett ut mot sovesonen flyttet utstyret sitt, slik at trykket vendte ut mot ingenmannsland, tror jeg ... :)

Lenke til kommentar

7034848[/snapback]

7035672[/snapback]

Du satt på den tanken du også ja?

Var like før jeg gikk å nappet ut noen kabler i PC'n hans.

Lenke til kommentar
btw, noen som veit om hvem som hadde repotasjer osv om lanet?

link kanskje?

Som gamer og hw, f.eks.  var en som tok bildet av kabinettet til broren min, og spurte om han kunne bruke de. Men har ikke sett noe til det.

7035456[/snapback]

Kan finne ut hva som skjedde med det bildet jeg ;)

Lenke til kommentar
Håper bare Helene i infodesken ikke er altfor sur på meg siden jeg kødda så mye med henne mens hu var overtrøtt.. :p fortsatt kjempe glad i deg helene.. :)

7033632[/snapback]

jeg er KJEMPE sur på deg:P haha, neida...

jeg har fått tatt igjen sjønnhetssøvnen min nå... =) Så nå er jeg glad igjen<3 :D:D

Lenke til kommentar
Håper bare Helene i infodesken ikke er altfor sur på meg siden jeg kødda så mye med henne mens hu var overtrøtt.. :p fortsatt kjempe glad i deg helene.. :)

7033632[/snapback]

jeg er KJEMPE sur på deg:P haha, neida...

jeg har fått tatt igjen sjønnhetssøvnen min nå... =) Så nå er jeg glad igjen<3 :D:D

7083467[/snapback]

Men hvordan gikk det egentlig med tommelen? Er frisk igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...