Søppelsveitt Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm hvor er resultatene fra f.eks cs-comp? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er noe spesielt med HWLAN; uansett hva TG velger å finne på av events og konkurranser, så kan det ikke slå menneskene man møter på HW. Neste år forlanger vi at fredrikrb, Dotten og helst flere av jentene dukker opp. 7030626[/snapback] Din frekkas. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er noe spesielt med HWLAN; uansett hva TG velger å finne på av events og konkurranser, så kan det ikke slå menneskene man møter på HW. Neste år forlanger vi at fredrikrb, Dotten og helst flere av jentene dukker opp. 7030626[/snapback] Din frekkas. 7032808[/snapback] Jeg hadde bedt deg komme, men svaret hadde bare blitt en rant om hvor moden du er, og hvor lite aktuelt det er med LAN når du skal være ute i helgen eller spille fotball. =D Du kunne besøkt oss, da. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 åh, som jeg savner lanet og alle folka *gledesegtilhwtreffetogTG* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er noe spesielt med HWLAN; uansett hva TG velger å finne på av events og konkurranser, så kan det ikke slå menneskene man møter på HW. Neste år forlanger vi at fredrikrb, Dotten og helst flere av jentene dukker opp. 7030626[/snapback] Din frekkas. 7032808[/snapback] Jeg hadde bedt deg komme, men svaret hadde bare blitt en rant om hvor moden du er, og hvor lite aktuelt det er med LAN når du skal være ute i helgen eller spille fotball. =D Du kunne besøkt oss, da. 7032988[/snapback] No way, TG er litt way off for meg, men HW-LAN er litt mer laidback og min stil. Besides, det var en finfin BF2-compo som jeg muligens skulle deltatt i hadde det ikke vært for at jeg kom hjem natt til lørdagen grunnet utenlandsreise. Kommer garantert neste år, no matter what. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Helene: Man kan få baconburger og cheeseburger, man kan få med salat og agurk, osv. Det finnes mange variasjoner, så jeg skjønner ikke problemet. 7030898[/snapback] Crew måtte betale 15kr for og få det, fulgte ikke med matbongen. Sånn man ikke kan leve gratis 7031117[/snapback] 15kr for ost og bacon er rettferdig. 7031200[/snapback] Særlig når det smakte så godt. Dog, det var 5kr for ost og 5 for bacon, ergo 10 for begge. 7031307[/snapback] nehehei, det var 5,- for osten, og 10,- for bacon! Og ja, det var herlig Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) kjmpe bra lan folkens.. gitt veldig fint spør du meg bortsett fra rot med info flow fra crewene.. personlig synes jeg info gjorde en GOD jobb med den infoen de kunne.. jeg var mye rundt info desken å snakka med dem og hjalp dem med det de trengte hjelp til og vil bare si at de som jobba i info og suport var kjempe flinke og hyggelige mennesker.. men mat for crew ble litt tynt.. en 130g burger eller en baguett eller en 1/4 pizza ble litt for lite om dagen +brød som jeg gikk drit lei av pga ikke variert pålegg.. jeg synes vi skulle fått mer mat, f.eks. burger og chips eller en større baguett. og i rommet bak kjøkenet kunne det vært litt større utvalg av pålegg til brødet, syltetøy og nugatti for eksempel. mer søvn hadde ikke gjort meg noe.. sov ALTFOR lite og døgna nesten hele tia.. sov maks 4 timer hver gang jeg sov, men ved hjelp av O2 vannet, klarte jeg å holde meg våken og i godt humør.. Men jeg la merke til at mange som ikke hadde sovet mye, og de så ganske sløve ut og burde ha fått sjansen til å sove mer. I sec ble vi tvunget i sengs av N.K. noe jeg synes var veldig bra.. Håper bare Helene i infodesken ikke er altfor sur på meg siden jeg kødda så mye med henne mens hu var overtrøtt.. fortsatt kjempe glad i deg helene.. men ellers er jeg kjempe fornøyd, og jeg kan garantere dere at jeg er tilbake i sec crew neste år.. -YellowFellow, gulingen i Security.. (han i hvit genser og blå hw-lan t-skjorte) Endret 9. oktober 2006 av YellowFellow Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var generelt utrolig gøy og opplevelsesrikt å være der, mye kunne blitt gjort annerledes, men det var bare utrolig artig å være der aom det var.. Wrestling på HW LAn var en suksess uten like, dette burde TG ta med seg vidre Hilsen han som klarte å få en pall med bruskasser til å ligge midt på gulvet etter et lite stunt hvis vi prøvde å få pallen til å rulle over den bordplayen med fart, som ikke ble så vellykket Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 -YellowFellow, gulingen i Security.. (han i hvit genser og blå hw-lan t-skjorte) 7033632[/snapback] Snart får du en hyggelig tannlegeregning fra petit moi (freesbie) ... Husk å handle inn øl, fordi du vet aldri når du opplever at "one stick short of a bundle" banker på døren ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror vi trygt kan kalle HWLAN en gigantisk suksess, alt tatt i betraktning? Jeg er veldig, veldig fornøyd og synes at alle som er enig bør si ifra, så sikrer vi at neste år blir like bra uten de problemene man støtet på i år. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror vi trygt kan kalle HWLAN en gigantisk suksess, alt tatt i betraktning? Jeg er veldig, veldig fornøyd og synes at alle som er enig bør si ifra, så sikrer vi at neste år blir like bra uten de problemene man støtet på i år. 7034384[/snapback] Ja, helt enig. HW-LAN ble en suksess, og neste år vil det bare bli bedre! Jeg stiller også opp som crew neste år, med mindre jeg mister en eller annen vital kroppsdel! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror vi trygt kan kalle HWLAN en gigantisk suksess, alt tatt i betraktning? Jeg er veldig, veldig fornøyd og synes at alle som er enig bør si ifra, så sikrer vi at neste år blir like bra uten de problemene man støtet på i år. 7034384[/snapback] Enig, så enig. Neste år gruser vi konkurrentene garantert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror vi trygt kan kalle HWLAN en gigantisk suksess, alt tatt i betraktning? Jeg er veldig, veldig fornøyd og synes at alle som er enig bør si ifra, så sikrer vi at neste år blir like bra uten de problemene man støtet på i år. 7034384[/snapback] Ja, helt enig. HW-LAN ble en suksess, og neste år vil det bare bli bedre! Jeg stiller også opp som crew neste år, med mindre jeg mister en eller annen vital kroppsdel! 7034471[/snapback] Det er få kroppsdeler som er så vitale. =D Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 @ PencilCase: Hørte du var borte ved plassen min for å hilse på meg en gang? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 @ PencilCase: Hørte du var borte ved plassen min for å hilse på meg en gang? 7034653[/snapback] Ja, ikke bare en gang men gang på gang Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 @ PencilCase: Hørte du var borte ved plassen min for å hilse på meg en gang? 7034653[/snapback] Ja, ikke bare en gang men gang på gang 7034748[/snapback] hmm, jaja. Var ikke så ofte jeg var ved plassen min. Fløy en del rundt. Noe spesielt du ville, eller bare hilse? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hu dreiv jo å bare surret da Også jeg fikk henne opp i ringen til wrestling-folka Det var utrolig artig å se hu konkurrere med de andrr Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bah.. har fortsatt litt vondt i nakken etter det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bah.. har fortsatt litt vondt i nakken etter det 7034802[/snapback] Hehe, du aner hvor artig jeg hadde det når du rullet oppi den ringen i en evig jakt på å vinne Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 åh.. er fortsatt irritert på meg selv fordi jeg ikke tok flere pushups da. Da kunne gevinsten vært min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg