Gå til innhold

HW-Lan 06: Da var HW-Lan over.

dmon

Anbefalte innlegg

Det er noe spesielt med HWLAN; uansett hva TG velger å finne på av events og konkurranser, så kan det ikke slå menneskene man møter på HW. Neste år forlanger vi at fredrikrb, Dotten og helst flere av jentene dukker opp.

7030626[/snapback]

Støttes!

7030633[/snapback]

Støttes herfra og. Vi må få med enda flere kjentfolk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøsses, mange som synes HW-Lan var bra, å det er jo bra da!

Kan ikke sammenlignes som TG i det hele tatt da.

Det var ganske artig på hw-lan, men luftinga var ganske fæl. Satt på bakerst rad, så ble ganske sjuk.

Var mye mere artig sceneshow enn TG, absolutt!

Får se om jeg drar til neste år, kanskje, kanskje ikke.

Var en del krangling i crew tror jeg. Når vi spilte musikk, kom noen crew og ba oss skru ned, så kom det andre som ba oss skru opp, å sånn forsatte det seg utover hele lanet egentlig. Det var ganske dumt.

Men hw-lan var morsomt, mange søte gutter og mange fine jenter der :love:

Lenke til kommentar

Lanet var Kjempegøy =) :thumbup:

det var morro at vi fikk til det vi fikk til- vil bare si- takk til dere i mitt crew- dere var flinke.. :D

Eneste som var litt dumt var Mat osv, noen vil kanskje ikke leve på burger en uke... :hrm:

Masse Kjekke folk=)

Kos å blijent m dere:)

Det blir garantert flere lan:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Lanet var Kjempegøy =) :thumbup:

det var morro at vi fikk til det vi fikk til- vil bare si- takk til dere i mitt crew- dere var flinke.. :D

Eneste som var litt dumt var Mat osv, noen vil kanskje ikke leve på burger en uke... :hrm:

Masse Kjekke folk=)

Kos å blijent m dere:) 

Det blir garantert flere lan:D:D:D:D

7030873[/snapback]

Helene-Marie ?

Var det du som var Infodesk Crew opplegg? Stemmer det?

Kos at det var en del jenter der, noe å se på, å ikke bare gutter :p Hehe!

Lenke til kommentar

forviret meg litt her, er du gutt eller jente? vis du er jente kan jeg forstå men eller's så går det vel greit også :p hehe

7030892[/snapback]

Jeg er gutt veit du. Er ikke noe galt med å si at en gutt er søt veit du ;)

Sikkert litt små snaxy du også :p

Lenke til kommentar
Helene: Man kan få baconburger og cheeseburger, man kan få med salat og agurk, osv. Det finnes mange variasjoner, så jeg skjønner ikke problemet.

7030898[/snapback]

Crew måtte betale 15kr for og få det, fulgte ikke med matbongen. Sånn man ikke kan leve gratis

Lenke til kommentar
Helene: Man kan få baconburger og cheeseburger, man kan få med salat og agurk, osv. Det finnes mange variasjoner, så jeg skjønner ikke problemet.

7030898[/snapback]

Crew måtte betale 15kr for og få det, fulgte ikke med matbongen. Sånn man ikke kan leve gratis

7031117[/snapback]

15kr for ost og bacon er rettferdig.

Lenke til kommentar

7030898[/snapback]

7031117[/snapback]

15kr for ost og bacon er rettferdig.

7031200[/snapback]

Særlig når det smakte så godt. Dog, det var 5kr for ost og 5 for bacon, ergo 10 for begge.

:wee:

Lenke til kommentar

Jeg var veldig fornøyd. Fikk virkelig smaken på lan-livet, og jeg blir nok å se som security på TG og HW-LAN neste år hvis de vil ha meg :wee:

Møtte masse tøffe gutter (luv ya marley :love: ) og hadde det generellt drit-fett selv om det ble utrolig mye jobbing og forvirringer de første dagene og det faktum at første dagen jeg dusja kom det frostrøyk. :ph34r:

Synes det var ganske få jenter der egentlig, og de jeg så var bare "attpåklatter" virka det som. :p

- mushi (dama med rødt hår i sec)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Selv om det var mye tull underveis, så tviler jeg ikke på at jeg stiller opp neste år også. Sitter hvertfall igjen med en følelse at dette var gøy.

Vi har hvertfall god oversikt nå over hva som må gjøres bedre til neste år og et helt år på å lage et opplegg uten de feilene vi gjorde nå så det burde bli enda bedre neste år

Noe jeg savnet var mere show på scenen. Konsertene kunne de spart seg for. Hadde vært mye bedre med f.eks flere konkurranser som f.eks Singstar på scenen, Guitar Hero, Buzz, cola-boks-kaste-konkurranse etc. Kanskje et stand-up show eller lignende. For min del var ikke konsertene noe underholdende og det tror jeg ikke at de var for så veldig mange andre heller.

Mulig også satt opp f.eks 2-4 pcer og fått deltakere til å spille forskjellige spill mot hverandre og sendt matchen på storskjermen.

Og en ting som definitivt MÅ på plass neste år: TMN compo/turnering. Jeg så veldig mange som spilte dette under lanet så jeg tror dette ville være et fint tilskudd.

(jeg var han som gikk enten i blå genser med blå hw-lan t-skjorte, eller gul genser med blå hw-lan t-skjorte på utsiden).

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg var veldig fornøyd. Fikk virkelig smaken på lan-livet, og jeg blir nok å se som security på TG og HW-LAN neste år hvis de vil ha meg :wee:

- mushi (dama med rødt hår i sec)

7031715[/snapback]

Det vil de nok :)

Hilsen "sec-fotografen"

Lenke til kommentar

jah, om alle hadde fått det de ville ha så... :p *ler* neida, ;) skal være med neste år jeg også håper jeg, satser på å kunne få utretta litt mer i forhold til planlegging i forkant...

... ja, nå var jeg medlem her også forresten... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

HW-Lan var akkurat så "perfekt" som det var mulig og få til med hensyn til at det var første gang for oss alle. Veien ble til mens man gikk den.

Det er like merkelig hver gang, er at noe som virker umulig i utgangspunktet likevel på en eller annen uforklarlig måte ordner seg. Jeg tror den positive vilje, og det sterke ønsket som vår "HW-kultur" har for å lykkes er noe av forklaringen.

Jeg benytter denne muligheten til å takke alle, både crew, og gjester for å ha skapt en opplevelse som ikke kan kjøpes for penger. :yes:

Lenke til kommentar

Var et veldig bra LAN. Ble litt paff når de skulle ransake meg.

Var en gang på natten jeg gikk til noen helt ukjente folk og spurte om de hadde strøm! Begynte og skjekke i lommene dems og sånt. Husker ingenting av det, men var kameratene mine som fortalte det. LOL.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...