sinnaelgen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 jeg skulle prøve ut den nye Tubo Delphien. problemt var at den måtte lastes ned. datafilen var på mere en 500 mbyte. så det ville ta flere dager (i strekt) å laste ned. og med dovnload manager ville det ta noen uker. jeg er ikkpå netet mere en noen timmer hver dag. som der sikker skønner så har jeg bare vanlig modem nedlatnigen var hos alfacode.no. jeg måtte registre meg der først. jeg fikk en epost fra netstedet tak for nelastnigen . der kom jeg i kontakt med en person. jeg sente et svar tilbake om at det kom til å ta en stund før jeg kunne bruke den nye dlphien . han var vilig til å sende meg en kopi på cd. men jeg var usikker på hvilen jeg trengte explor var nå gratis. så han anbefalte å prøve den først. da vi var enige ble den sent. den 6.okt fike jeg melding om at delphi var sent meg den 7. okt var den kommet . det gikk veldig fort. så jeg må bare gi honør til Alfacode.no. ps. håpper moderator ikke er uenig i plasringen av innleget Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bra eksempel på god service Funket den forresten? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Alfacode er et nystarte firma så de ønsker å gi god service fra starten av. det funket veldig bra. instleringen maste lit om at jeg måtte laste ned noen andre tillegg men de lå på cd så de ble instalert derfra. og aktiveringe var lit aneledes. en tekst fil måtte plaseres på rot området til logeiske disken der turbo delphi var instalert akurat nå holder jeg på med å over føre et program ( kilde kode) til den nye versjonen. det er noen komponeter som ikke eksisterer i den nye mens andre er kommet i tillegg. 23.10.2006 20:34: opdaget at kode som det er feil i blir marker med røde markeringer under teksten på samme måte som i Word når et ord er stavet feil. 24.10 21:59: hvis men har opject inspector arangert cartalogi vis så virker det lit rotetet da er det bedre å sette dette valge pr navn. jeg likte den gamle tool palettren bedre . Endret 24. oktober 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
john_h Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 29.10.2006 20:34:opdaget at kode som det er feil i blir marker med røde markeringer under teksten på samme måte som i Word når et ord er stavet feil. 7107473[/snapback] Mye av styrken til Delphi er riktignok å skrive effektiv kode raskt, men dette er vel over forventning - det er jo bare den 24.10.2006 i dag! Fra spøk til pistol - det nye (sett med Delphi-7-og-tidligere-øyne) IDE'et har mange forbedringer. Ikke alle liker alle forandringene, og en del har klagd over at det er ustabilt og tregt. Selv kan jeg bare si at jeg liker det, og jeg synes ikke det er så plagsomt tregt (og jeg sitter på en ganske middelmådig maskin). Det har kun krasjet én gang hos meg (sett bortfra at når det har stått på i en uke eller to så har det en tendens til å komme en access violation når jeg stenger det, men da spiller det jo liksom ikke så stor rolle). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) de skulle selfølgelig vere 23:10 20:35 jeg har bare 512 mb interminne og p4 på 2.0 ghz. jeg ghar oppe både 7pe versjone og turbo delphi samtidig ( tilpaser et program til turbo vesjonen ) noen ganger har jeg også oppe regnearket til openofice i tillegg noen små progrmmer som liggrer på opgavelinjen ved siden ov klokken. da hender det at det blir lit lite minne . deneneste gangen jeg har ver plaget med acces violation er når det er en feil i koden - dette gjelder alle versjoner Endret 24. oktober 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå