Åsmund Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Jeg skal bestille strøm fra Notodden energi, og jeg er usikker på hvor jeg finner Målernummer. Broren min sier han har ett nummer med 6 siffer som er hans Målernummer. Jeg finner ingen nummer med 6 siffer. jeg kan tenke meg at det kansje er NEV 12067 som er Målernummer men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Se på en tidligere faktura om du har det, målepunkt ID pleier å stå der. Min målepunkt ID er på 18 siffer. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 jeg har ingen tidligere faktura. Målernummer og målepunkt id er to ulike ting i følge skjemaet jeg skal fylle ut, siden begge står nevnt men målerpunkt id ikke er nødvendig å fylle ut, noe Målernummer er. skjemaet finner du her: http://kunde.notodden-energi.no/EliteWeb/w...s/newOrder.aspx Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er nok NEV nummeret ja. NEV står da mest sansynligvis for Notodden EnergiVerk og det er dette nummeret som sier hvilken måler det er. Da skal det være alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå