griped Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 ja er det noen som vet om et prog. som kan sette i gang et annet prog. eller feks åpne ei mappe når jeg klapper 2 ganger. at liksom en microfon er koblet til hele tiden og når jeg starter opp windows så starter det programmet automatisk opp og hvis jeg klapper 2 ganger åpner den mappen og hvis jeg klapper 3 ganger åpner ei annen mappe, er det noen som vet om et slikt prog.?
wil Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Bare sånn for å sagt det først som sist. Hvis du får til dette. Ser det mest sannsynlig jævli dumt ut. Tenke deg om noen ser på at du klapper 2 ganger jevnemellomrom da. Det ser veldig komisk ut.
Goscinny Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hadde vært komisk, upraktisk og stress i lengden. VIl ikke tro det ville blitt brukt til annet enn å brife med på lan. Tenk deg at du sitter hjemme og ser på en live musikkvideo. I starten klapper folk, og tusenvis av mapper åpnes Goscinny
wil Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Tja, det er vel meninga at den som sitter forran skjermen skal klappe .
griped Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 nja men uansett er det noen som vet om et slikt prog.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå