Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit.

7030567[/snapback]

Det finnes på 7-Eleven, Karl Johan.

7752806[/snapback]

Jeg vet at skittles er å få tak i enkelte steder, f.eks Deli de luca. Det jeg stusser over er at selskapet Mars inc. aldri har valgt å lansere skittles i norge på samme måte som de har lansert sjokolader som snickers, mars, bounty og milkyway som jo er noen av de mest populære sjokoladene her i landet og er å få kjøpt nær sagt overalt.

Lenke til kommentar
Til dere som elsker skittles, så er det å få tak i 1000g poser med dette på deli deluca over hele norge (Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn).

Posene på 1kg koster 70,-

Har ikke sett gjennom hele tråden, så hvis noen har skrevet dette før meg, så beklager jeg på forhånd :)

EDIT: Ser nå at dette har blitt diskutert uendelig mye før i denne tråden :roll:  beklager

7730327[/snapback]

DdL finnes bare i oslo-området.

Lenke til kommentar
Er det muligheter for å bestille store mengder av snop via nettet? Vurderer dette hvis mulig, for det hadde jo vært greit å kunne bestillt inn kilovis av f.eks. Gomp over nettet, hvis det var rabatter på storbestilninger.

Hadde jo vært mye greiere enn å kjøpe det enkeltvis, og overprisede (f.eks. Gomp) søtsaker i butikkene  ;)

7028378[/snapback]

Liten off-topic her, men hvorfor lage godteri som heter gomp., når gomp er et annet ord for kylling rumpe?

Lenke til kommentar
det hadde jo vært greit å kunne bestillt inn kilovis av f.eks. Gomp over nettet, hvis det var rabatter på storbestilninger.

Hadde jo vært mye greiere enn å kjøpe det enkeltvis, og overprisede (f.eks. Gomp) søtsaker i butikkene  ;)

7028378[/snapback]

Liten off-topic her, men hvorfor lage godteri som heter gomp., når gomp er et annet ord for kylling rumpe?

7765849[/snapback]

Hvorfor lage godteri som heter søppeldynga?

Lenke til kommentar
DdL finnes bare i oslo-området.

7760657[/snapback]

Var det ikke det jeg skrev? :ermm:

Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn).

7730327[/snapback]

Da omegn = område

7769035[/snapback]

Du skrev også at de (DdL) selger skittles i kilo-poser over hele landet. Du skrev da at DdL har butikker over hele landet. Eller mener du at Oslo og omegn er hele landet?

Lenke til kommentar
Da var en pakke skittles bestilt, håper dette smaker bra. Aldri smakt det før.

Var så mye ros av de her så måtte nesten prøves, pluss jeg hadde en del $ stående på paypal kontoen så hvorfor ikke!

7772517[/snapback]

Vel, en hel haug med folk her inne anbefalte Butterfingers, men det er noe av det verste jeg har smakt. Pluss at det festa seg totalt i tennene. Heldigvis var det bare en i en sånn pakke jeg kjøpte, med 24 forskjellige sjokolader (hvor for øvrig ca. 20 av de inneholdt peanøtter i en eller annen form).

Lenke til kommentar
Vel, en hel haug med folk her inne anbefalte Butterfingers, men det er noe av det verste jeg har smakt. Pluss at det festa seg totalt i tennene. Heldigvis var det bare en i en sånn pakke jeg kjøpte, med 24 forskjellige sjokolader (hvor for øvrig ca. 20 av de inneholdt peanøtter i en eller annen form).

7777219[/snapback]

Ja, eventuelle nøtteallergikere vil neppe overleve den pakken. Etter å ha spist meg gjennom mesteparten av disse 24 sjokoladene, må jeg si at Take5 var den som falt best i smak hos meg. 100 Grand var også en klassiker. Noen av sjokoladene ble i søteste laget, f.eks Mr. Goodbar. Når det kommer til Butterfinger er jeg enig i at den kan virke meget spesiell for oss europeere. Det er en typisk amerikansk sjokolade som neppe ville solgt noe særlig andre steder i verden. I USA er den derimot blant de mest populære sjokoladene og har vært på markedet i generasjoner.

Ellers er det verdt å nevne at den sjokoladen som selger mest i USA faktisk ikke var med i pakken. "Reese's peanut butter cups" er sjokoladebiter fylt med peanutsmør og bestselgeren der borte.

Lenke til kommentar

Skrev en epost til dem i går der jeg bl.a. sa at det hadde vært fint med flere samlepakker med forskjellige ting. Fikk svar noen timer etterpå om at de planlegger flere av dem. Det som var ekstra postivit var at de tydeligvis hadde lest hele eposten, og ikke bare svarte noe som hadde en vag tilknytning til det jeg skrev. Altfor mange selskaper, spesielt amerianske, gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...