JohndoeMAKT Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det har ingenting å si hvilken smak de er, for de er så ufattelig sure. Jeg er normalt veldig glad i surt, men dette var bare altfor mye og litt til. Men jeg tror det er orginal smak på de. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Slo akkurat til med ein mentos apple eg. Var på mentos.com og der fant eg forskjellige smaker han ikkje hadde. Lurer på om eg skal spøre om han kan ta noen av de inn. Endret 3. januar 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg bare lurte, er det noen som vet hvor man kan bestille "kunstverk" laget i godter e.l hadde vært gøy hvis det fins noen sider der man kan "spesialbestille" godter. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ingen dum ide å bestille snop på nettet. Personelig så syns jeg snop fra utlandet smaker best. Lei av freia nå. Hadde vært deilig å bestillt et brett med red bull og 1kg med grønne skittles. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Red Bull skal du bare glemme, det får du ikke igjennom tollen i norge. (det inneholder bl.a koffein, taurin og en del andre stoffer + at det i utganspunktet er ulovlig å selge det over disk i norge) Det blir bare stoppet i tollen og returnert til avsender. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bombe at tollen tar den. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Red Bull skal du bare glemme, det får du ikke igjennom tollen i norge. (det inneholder bl.a koffein, taurin og en del andre stoffer + at det i utganspunktet er ulovlig å selge det over disk i norge) Det blir bare stoppet i tollen og returnert til avsender. 7661717[/snapback] Nei. Det er faktisk lov å ta med seg 1 årsforbruk av Red Bull til Norge nå. (365 stk) Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg finner det. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Enda en god grunn til og bestille fra utlandet 1 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei. Det er faktisk lov å ta med seg 1 årsforbruk av Red Bull til Norge nå. (365 stk) Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg finner det. 7662708[/snapback] Ja, det er lov å ta med seg... IKKE å bestille fra utlandet. Er to helt forskjellige ting det, blir som å si at det er lov å ta med seg en stut snus toll og avgiftsfritt inn til norge, det er ikke det samme som at du ikke kommer til å få toll på en stut snus hvis du forsøker å bestille denne i posten. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så jeg har da muligheten til å ta med meg et årsforbruk av Coca Cola Blak neste gang jeg er i Frankrike? Men hvordan gjør man dette når det kommer til å frakte det? Putte i en boks med "Forsiktig" trykt på boksen for å sende det på flyet? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så vidt jeg forstår er Red Bull ikke tillatt hovedsaklig fordi taurin (og muligens noen av de andre stoffene det inneholder) regnes som et legemiddel. I såfall regner jeg med at det går under import av legemidler, og om det sier toll.no at det er tillatt å ta med "mindre mengder til personlig bruk". Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Genialt! Må nesten ha i mine innlegg denne her. Noen som vet om man kan bestille dansk/svensk godteri på nettet ? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Må nesten ha i mine innlegg denne her. Bruk "Favoritter" for å huske på innlegg, ikke "mine innlegg". Du legger til tråder til favoritter ved å klikke lenken "Legg til i favoritter" rett over første innlegg. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag kom mentos apple og de innfride forventningene mine totalt! Fikk også med ein veldig god tyggis som eg skal bestille mer av. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette virker som en veldig god ide! Jeg skal bestille 2 pakker skittles og 1 pakke chocolate kisses, bestiller sammen noen kompiser og det blir vel at jeg "dealer" noen poser for å tjene litt penger også Hvordan er betalingen? Er det paypal? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan er betalingen? Er det paypal? 7698725[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bestilte idag, skal si ifra når pakken min kommer Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tipper tirsdag neste uke... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Til dere som elsker skittles, så er det å få tak i 1000g poser med dette på deli deluca (Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn). Posene på 1kg koster 70,- Har ikke sett gjennom hele tråden, så hvis noen har skrevet dette før meg, så beklager jeg på forhånd EDIT: Ser nå at dette har blitt diskutert uendelig mye før i denne tråden beklager Endret 21. januar 2007 av Milt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Til dere som elsker skittles, så er det å få tak i 1000g poser med dette på deli deluca over hele norge (Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn). 7730327[/snapback] Ja.. hvis man ikke blir knivstukket i prosessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå