Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Bull skal du bare glemme, det får du ikke igjennom tollen i norge. (det inneholder bl.a koffein, taurin og en del andre stoffer + at det i utganspunktet er ulovlig å selge det over disk i norge) Det blir bare stoppet i tollen og returnert til avsender.

Lenke til kommentar
Red Bull skal du bare glemme, det får du ikke igjennom tollen i norge. (det inneholder bl.a koffein, taurin og en del andre stoffer + at det i utganspunktet er ulovlig å selge det over disk i norge) Det blir bare stoppet i tollen og returnert til avsender.

7661717[/snapback]

Nei. Det er faktisk lov å ta med seg 1 årsforbruk av Red Bull til Norge nå. (365 stk) Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg finner det.

Lenke til kommentar
Nei. Det er faktisk lov å ta med seg 1 årsforbruk av Red Bull til Norge nå. (365 stk) Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg finner det.

7662708[/snapback]

Ja, det er lov å ta med seg... IKKE å bestille fra utlandet. Er to helt forskjellige ting det, blir som å si at det er lov å ta med seg en stut snus toll og avgiftsfritt inn til norge, det er ikke det samme som at du ikke kommer til å få toll på en stut snus hvis du forsøker å bestille denne i posten.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstår er Red Bull ikke tillatt hovedsaklig fordi taurin (og muligens noen av de andre stoffene det inneholder) regnes som et legemiddel. I såfall regner jeg med at det går under import av legemidler, og om det sier toll.no at det er tillatt å ta med "mindre mengder til personlig bruk".

Lenke til kommentar

Til dere som elsker skittles, så er det å få tak i 1000g poser med dette på deli deluca (Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn).

Posene på 1kg koster 70,-

Har ikke sett gjennom hele tråden, så hvis noen har skrevet dette før meg, så beklager jeg på forhånd :)

EDIT: Ser nå at dette har blitt diskutert uendelig mye før i denne tråden :roll: beklager

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Til dere som elsker skittles, så er det å få tak i 1000g poser med dette på deli deluca over hele norge (Jeg har sett de drive forretninger i Oslo og omegn).

7730327[/snapback]

Ja.. hvis man ikke blir knivstukket i prosessen :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...