dravisher Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Bestilte denne pakken fra Looneystuff i dag. Skal utgjøre årets adventskalender 7325219[/snapback] Har fått en slik en jeg og nå . Veldig spennende med så mange nye typer sjokolade, men det kan jo umulig være sundt å ha 24 sjokolade-bars liggende slik (er jo umulig å spise med måte). Sjokoladen min var pakket i en fin pappeske, så det var ingen skade eller noe på det. Du hadde fått noe butterfingers som var litt knekt? Var de pakket i pappeske? Har forresten en 10% av rabatt for kjøpt fra www.looneystuff.com som noen kan få, bare send PM [Edit: Rabattlappen gikk ut på dato før noen ville ha den]. Satser på at det er moralsk ok å bytte disse bort, vi har jo generert en del handel for karen Endret 14. januar 2007 av dravisher Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bestilte denne pakken fra Looneystuff i dag. Skal utgjøre årets adventskalender 7325219[/snapback] Har fått en slik en jeg og nå . Veldig spennende med så mange nye typer sjokolade, men det kan jo umulig være sundt å ha 24 sjokolade-bars liggende slik (er jo umulig å spise med måte). Sjokoladen min var pakket i en fin pappeske, så det var ingen skade eller noe på det. Du hadde fått noe butterfingers som var litt knekt? Var de pakket i pappeske? Har forresten en 10% av rabatt for kjøpt fra www.looneystuff.com som noen kan få, bare send PM. Satser på at det er moralsk ok å bytte disse bort, vi har jo generert en del handel for karen 7405185[/snapback] Ja fyren håver jo inn så det koster etter om dagen, så å bytte rabattkoder kan umulig være noen big deal. Nesten ingen av sjokoladene i denne pakken var knekt når jeg fikk den. Grunnen til at Butterfingers har lett for å knekke er rett og slett fordi de er så fordømt sprø. Mister du en i bakken knekker den som en tørr kvist, og da sier det seg selv at det ikke skal så mye til at de knekker når de har blitt kastet inn og ut av diverse transportmidler fra USA til Norge, det til tross for at de er pakket pent inn i en pappeske. Men de smaker like godt for det Foreløpig har jeg bare fått testet ut noen få av sjokoladene i denne pakken, og du har nok helt rett i at det ikke er særlig sunt å stappe i seg sjokolade i tide og utide. Derfor får det klare seg med en om dagen. De jeg har testet er Mr. goodbar, Take 5 original, 100 grand og Milk duds. Må nok utrope 100 grand og Take 5 til soleklare vinnere så langt, selv om de to andre i og for seg også var gode. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 KitKat er det samme som Kvikk Lunsj. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Der var det lagt inn en bestilling på 24 forskjellige sjokolader av meg også. Er litt spent på den pakken, da jeg digger å prøve nye former for sjokolade som er litt vanskelig å få tak i i Norge. Freia Melkesjokolade er selvsagt fortsatt min favoritt, men er jo greit med litt variasjon da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Uh, du har bestilt 24 esker med sjokolade? Hekta, much? Endret 2. desember 2006 av BarteX Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Uh, du har bestilt 24 esker med sjokolade?Hekta, much? 7407723[/snapback] Nope, han bestilte en eske med 24 sjokolader. Selv om det nærmer seg Jul, er nok 24 esker i meste laget for de fleste her Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Uh, du har bestilt 24 esker med sjokolade?Hekta, much? 7407723[/snapback] Hehe... liker sjokolade, men da tror jeg at jeg hadde blitt drittlei før utløpsdaten var over. Neida, var en link her tidligere, til én eske med 24 forskjellige sjokolader. Da kan jeg finne ut hvilken jeg liker best, og evt. kjøpe en hel eske med den senere Tenk om jeg svei av en hundrelapp pluss frakt på en eske med sjokolade jeg uansett ikke likte. Ingen krise, men skuffelsen over å ikke få god sjokolade er jo også stor. Også er det jo greit med variasjon, og det får man garantert med den pakken Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi Hmm. Nå er'e halvannen uke siden jeg bestilte. Har ikke sett noe til mine varer.... Endret 5. desember 2006 av Autofil Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her. Han har sikkert samlet opp litt før han sendte dem. Har du fått sporingsnummer kan du bruke det for å sjekke om de er kommet til Norge (det kunne jeg på første pakken), sjekk i så fall på både USPS og posten. Gi beskjed om det står noe der, da gjelder sikkert det samme min. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi Hmm. Nå er'e halvannen uke siden jeg bestilte. Har ikke sett noe til mine varer.... 7431986[/snapback] De kom i dag! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bestilte på søndag, og fikk tracking-number på mandag. Men fortsatt får jeg beskjeden "There is no record of this item. " når jeg søker på nummeret (linken som fulgte med i e-posten). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bestilte på søndag, og fikk tracking-number på mandag. Men fortsatt får jeg beskjeden "There is no record of this item. " når jeg søker på nummeret (linken som fulgte med i e-posten). 7458240[/snapback] Det kan ta en stund før det kommer opp der, og når det først kommer opp noe er det veldig dårlig med informasjon. Prøv sporingsnummeret på posten.no isteden så kan du følge pakken fra den kommer til landet. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selv har jeg aldri fått trackingnummeret til å fungere, har kun fått opp "There is no record of this item. " Litt dumt, for det hadde vært greit å vite hvor pakken befinner seg når den først er utstyrt med sporingsnummer. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kjøpte en Butterfinger og en pose Skittles på DdL i går for å smake. Synes ikke Skittles var det helt store, men etter å ha smakt på Butterfinger tok det ikke lang tid før jeg bestilte en pakke Til 1/3 av prisen i forhold til DdL får det ikke hjelpe at de kanskje blir litt most. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Mhmm...bestillte en liten dose jeg også Nestle's BUTTERFINGER CRISP Candy Bar- 24 1.76oz Bars 1 $13.99 USD $13.99 Skittles ORIGINAL Bite Size Candies by Mars - 24 Bags 1 $13.99 USD $13.99 USD Mentos Chewy Mints - Peach - 20 14-Piece Packs 1 $9.99 USD $9.99 USD Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må si at Butterfingers er noe av det verste snopet jeg noen gang har smakt. Det satt seg jo dønn fast i tennene, og ikke smakte det spesielt godt heller. Glad jeg bestilte en pakke med 24 forskjellige i stedet for kun f.eks butterfingers Utrolig mange sjokolader med peanøtter i en eller annen form. Er ikke spesielt glad i peanøtter, men så lenge det er mye sjokolade eller andre godsaker rundt, så går det bra. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. 7030567[/snapback] helt enig der der jeg bor er det noen som har tenkt å importere og selge da tror det er noen fra en videregående skole som driver med salg og service eller noe i den dur.. kanke vente blir i sånne 45g pakker tror jeg da Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) De selger skittles på location kioskene på kinoene. Men det koster 23 kr for ein 55 g pose, Det er på grensene til svindel. Endret 31. desember 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 De selger skittles på location kioskene på kinoene. Men det koster 23 kr for ein 55 g pose, Det er på grensene til svindel. 7611443[/snapback] Ja iallefall når man får en pose for 6-7 kr på nettet... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvordan er Skittles Sour i forhold til de orginale? Samme smak, bare surt? Eller helt nye smaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå