bigbang123 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Å GUD JEG HAR LYST PÅ SKITTLES! Hvor kan jeg bestille billigst mulig, uten toll og slikt? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Prøv looneystuff.com! Rask levering, pass på at det du bestiller har en vareverdi eks. frakt på kr 200. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Å GUD JEG HAR LYST PÅ SKITTLES! Hvor kan jeg bestille billigst mulig, uten toll og slikt? Kommer antakelig ikke noe særlig billigere fra det Lenke til kommentar
Flying Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Vet noen hvor jeg kan få kjøpt Fanta Pineapple? Edit: Fant hos Sanza.co.uk med akseptable fraktkostnader. Endret 5. november 2012 av Flying Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Regner med det er fra New Zealand-regionen ? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det noen som har kjøpt Jack Link's Beef Jerky eller andre type snacks av kjøttprodukter og kan si noe om hvordan Tollvesenet forholder seg til det? Er det greit så lenge man holder seg under tollgrensen på 200NOK? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Vi er ikke australia, men det er allikevel noen hindre for matimport. Her er noen kjøreregler fra toll.no: Dette må du betale når du handler på nett Merverdiavgift: Hvis sendingen har en verdi på 200 kroner eller mer' date=' skal du betale merverdiavgift (moms, MVA) på 25 prosent (15 prosent på mat og drikke). Du skal betale merverdiavgift selv om varen er tollfri. [/quote'] Fra mattilsynet er denne siden grei å se på: http://www.mattilsyn..._import_av_mat/ Det virker som om det eneste du kan gjøre er å finne en bedrift fra et EU-Land som selger produktene du er på jakt etter. Endret 19. februar 2013 av SpecialForce Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Dæven døtte. Da må jeg bare finne en nettbutikk fra EU som selger Beef Jerky, noe jeg tror er usannsynlig, eller så vil det bli like dyrt som å kjøpe det i Norge. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jäg tycker at noken skäl startä en önline gödisbutik! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jäg tycker at noken skäl startä en önline gödisbutik! http://www.snopkongen.no/ men ser ikke ut som de har paypal:( TIl dere godterietere, hvor kan jeg kjøpe kool-aid billig? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ebay? Har aldri skjønt hvordan man perfeksjonerer Kool-Aid. Jeg har to poser hjemme som jeg ennå ikke har brukt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Dæven døtte. Da må jeg bare finne en nettbutikk fra EU som selger Beef Jerky, noe jeg tror er usannsynlig, eller så vil det bli like dyrt som å kjøpe det i Norge. Da tror jeg ikke du har prøvd å lete..Prøv en gang til. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg glemte å tilføye "som koster lite". Altså mer eller mindre den prisen man får kjøpt for i USA. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Da vil nok den bedriften som importerer selge med tap, og det er jo ikke akkurat en bedriftsmodell som vil fungere over lang tid Prisen er hva den er. Håper du blir fornøyd hvis du skulle kjøpe inn litt. Veldig fint om du da opplyser om hvor du kjøper inn fra eventuelt. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Bumper denne tråden jeg, vet noen om noe godteri jeg MÅ kjøpe når jeg først bestiller? Og har noen tips til tyggis fra ebay som smaker digg? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er det noen som vet om det finnes etterligninger etter "plommen i egget" som var blant påskegodt sortimentet til nidar for ett par år siden? Jeg er så sykt glad i plommen i egget, men typisk av nidar at de skulle ta de vekk fra butikkhyllene Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 de selger det fortsatt tror jeg? kjøpte det på rimi for noen uker siden:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i herlige bolcher fra nørregade ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå