Insomniatic Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Grunnen til at jeg bestiller godteri på nett er fordi jeg sparer enormt med penger. Jeg ga litt over 300,- for en eske tropical skittles, 36 pakker på eBay. På Deli de Luca ville dette kostet meg 900,- mens det ville kostet nærmere 1100,- om jeg hadde kjøpt det på en Oslokino. Avgifter for det meste i Norge er jo hysterisk høyt, det er faktisk en grunn til at vi har verdens billigste TaxFree Er ikke Deli De Luca en ganske dyr butikk i utgangspunktet? Hva hadde prisen vært om du kjøpte dette på Obs\Rema 1000\Rimi? Dagligvarebutikker selger ikke tropical skittles, men en vanlig pose skittles koster 17-20 kroner i dagligvarebutikker, så en pris på rundt 650-700 er realistisk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 300 med frakt fra ebay? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det er riktig. EDIT: 307,- og noen øre for å være nøyaktig. Endret 28. januar 2012 av Insomniatic Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Pleier Amazon.co.uk å sette ned verdien på pakkene slik at vi slipper moms og slikt? Jeg vet at man kan krysse av for å få pakker tilsendt som gaver, og da skal de visstnok sette ned verdien, men noen produkter ser ikke ut til å støtte denne muligheten (Chupa Chups). Noen som vet sikkert hvordan Amazon gjøre dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Pleier Amazon.co.uk å sette ned verdien på pakkene slik at vi slipper moms og slikt? Jeg vet at man kan krysse av for å få pakker tilsendt som gaver, og da skal de visstnok sette ned verdien, men noen produkter ser ikke ut til å støtte denne muligheten (Chupa Chups). Noen som vet sikkert hvordan Amazon gjøre dette? Amazon gjør ikke det og det hjelper ikke å krysse av for gave heller. Verdien står på utsiden uansett pga. tollregler. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ingen seriøse bedrifter driver med unndragelser på den måten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Håper Reese's med peanøtt/banan kommer tilbake mht 35. jubileet..... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skal bestille jelly belly beans på nettet, men aner ikke hvor. Billigst mulig selvfølgelig, noen tips? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sender dessverre ikke til Norge. Noen bedre? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Sender dessverre ikke til Norge. Noen bedre? "Item location: Skelmersdale, United Kingdom Post to: Worldwide" Hva i all verden ? Sjekka du i det hele linken? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Fant en annen bøtte som var billigere og glemte linken Men den bøtta der slikker på tollgrensa, litt nervøs for at den bikker over.. Edit, vil betale med visa. Endret 20. mars 2012 av jaakervik Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Fant nettopp disse her i frysern som sannsynligvis har ligget i mange måneder, men synes de er så ekstremt gode ! Goodcandy solgte disse en stund, men når jeg sjekka siden nå ser det ikke ut til at de har det lenger Noen som vet hvor jeg får tak i disse? Finnes ikke i noen butikker rundt der jeg bor. Kan eventuelt slå på stortromma og bestille denne om noen vet om noe sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Pleier å finne de på meny eller obs. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som vet om man kan kjøpe twinkies i Norge eller om det funker å sende overseas fra USA? Vet de har litt holdbarhet, men ikke over en måned... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som vet om man kan kjøpe twinkies i Norge eller om det funker å sende overseas fra USA? Vet de har litt holdbarhet, men ikke over en måned... Ha ha, en måned er da ingenting. De kan faktisk holde flere år om de er lagret rett. Lurer på det samme da jeg er veldig interessert i å få testet Twinkies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som vet om man kan kjøpe twinkies i Norge eller om det funker å sende overseas fra USA? Vet de har litt holdbarhet, men ikke over en måned... Jeg bestilte fra denne karen på ebay http://www.ebay.com/itm/Box-Hostess-TWINKIES-10-PK-Sponge-Cakes-Cream-Filling-/270939191238?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f153bf7c6 Null problem, holdbarheten på de jeg fikk var ca en mnd fra når de ankom meg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 10-pakke med Twinkies ja, det må jeg si! Ikke verst. Veldig bra. Er dette vanlig størrelse-twinkies, eller er det en form for mini-versjon eller noe? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Får prøve meg her; noen som har bestilt sånne espressobønner med sjokoladetrekk over nett før? Tenkte det var enklere (og billigere) å finne noe på nett enn å finne i en fysisk butikk her i Stavanger, så leter etter konkrete erfaringer med vanlige nettbutikker eller eBay-selgere. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Finnes det ikke sider som selger godteri jeg faktisk kjenner til fra norske butikker? Kjente merker. Begynte å lese i begynnelsen av tråden, men blir altfor mye å lese 66 sider for å lete etter et svar som kanskje ikke en gang står her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå