Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg bestiller godteri på nett er fordi jeg sparer enormt med penger.

 

Jeg ga litt over 300,- for en eske tropical skittles, 36 pakker på eBay. På Deli de Luca ville dette kostet meg 900,- mens det ville kostet nærmere 1100,- om jeg hadde kjøpt det på en Oslokino.

 

Avgifter for det meste i Norge er jo hysterisk høyt, det er faktisk en grunn til at vi har verdens billigste TaxFree ;)

Lenke til kommentar

Overhysteri kaller jeg det!

Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M.

Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det.

Lenke til kommentar

Overhysteri kaller jeg det!

Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M.

Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det.

Skaffe billig godteri!

En pc blir noe annet men godteri som app og på også er usunt!

Nei det er overhysteri.

Lenke til kommentar

Overhysteri kaller jeg det!

Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M.

Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det.

Skaffe billig godteri!

En pc blir noe annet men godteri som app og på også er usunt!

Nei det er overhysteri.

Skjønner ikke problemet. Det godteriet jeg kjøper på rema er akkurat like usunt. Bare til info er ikke de energidrikkene særlig sunne.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg bestiller godteri på nett er fordi jeg sparer enormt med penger.

 

Jeg ga litt over 300,- for en eske tropical skittles, 36 pakker på eBay. På Deli de Luca ville dette kostet meg 900,- mens det ville kostet nærmere 1100,- om jeg hadde kjøpt det på en Oslokino.

 

Avgifter for det meste i Norge er jo hysterisk høyt, det er faktisk en grunn til at vi har verdens billigste TaxFree ;)

 

Er ikke Deli De Luca en ganske dyr butikk i utgangspunktet?

Hva hadde prisen vært om du kjøpte dette på Obs\Rema 1000\Rimi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...