Insomniatic Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har nå tenkt til å bestille noe godteri fra eBay som koster $24, med shipping på $26.50 USPS Priority Mail International. Dette blir jo en total på $50, noe som er langt over tollgrensen. Må jeg regne med å måtte betale ekstra avgifter, eller er det markert på pakken at shipping kostet såpass mye? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Det er verdien på varene som ikke må overstige 200kr. Frakt blir ikke medregnet så lenge du holder deg under 200kr. Jeg vil anbefale deg å bruke omregningskursene til tollen. Da risikerer du ikke at du plutselig kommer over 200kr hvis kursen har endret seg når pakken kommer til Norge. Endret 24. januar 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hva er vitsen sier jeg! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Få tak i godteri man ikke får tak i i Norge? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Overhysteri kaller jeg det! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Rull inn laksen Birger boy, du samler jo på energiflasker/bokser, kan du jo bestille litt på nett som du ikke får i Norge vel? Eller blir det overhysterisk? 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Overhysteri kaller jeg det! Begrunn deg på dette takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Nøyer meg godt med det man får tak i Norge... Det er overhysteri og bestille sjokolade på nettet om du ikke er samler da... Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Dette høres jo utrolig bra ut... Bare og bestille sier nå jeg Lurer på hva loven sier om og starte egen nettbutikk for og selge godis som ikke finnes i Norge. Jeg mener.. Det er jo somregel en grunn til at det ikke finnes.. Som Skittles? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Så det at du får sjokolade, og annet snop, som ikke er tilgjengelig i Norge til samme pris som snop her i Norge er overhysteri? Jaja. Smalt jo så absolutt i fra rett munn. 1 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Grunnen til at jeg bestiller godteri på nett er fordi jeg sparer enormt med penger. Jeg ga litt over 300,- for en eske tropical skittles, 36 pakker på eBay. På Deli de Luca ville dette kostet meg 900,- mens det ville kostet nærmere 1100,- om jeg hadde kjøpt det på en Oslokino. Avgifter for det meste i Norge er jo hysterisk høyt, det er faktisk en grunn til at vi har verdens billigste TaxFree Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hvertfall når det kommer til alkohol ja. Sjokolade og godteri har egentlig ikke så veldig høye avgifter sammenlignet med andre "unødvendige" goder. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Overhysteri kaller jeg det! Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M. Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Birger er vel det eneste nærmest overhysteri i denne tråden. 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Overhysteri kaller jeg det! Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M. Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det. Skaffe billig godteri! En pc blir noe annet men godteri som app og på også er usunt! Nei det er overhysteri. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Så å drekka redbull som deg hele dagen er bedre? 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg gjør slettes ikke det! Jeg drikker maks 2 om dagen... Hvis jeg drikker mer så får jeg over energi Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Overhysteri kaller jeg det! Er det overhysteri og bestille en pc på nett? De har jo pc på elkjøp. Er det overhysteri og bestille en kjole på nett? De har det på H&M. Du sparer flere hundrelapper på en nettbestilling, det er også mye bedre utvalg på nettet. Kan ikke se en grunn til at det er overhysteri. vær så snill å begrunn det. Skaffe billig godteri! En pc blir noe annet men godteri som app og på også er usunt! Nei det er overhysteri. Skjønner ikke problemet. Det godteriet jeg kjøper på rema er akkurat like usunt. Bare til info er ikke de energidrikkene særlig sunne. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Energi drikker er ikke særlig sunt og det er jeg klar over. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Grunnen til at jeg bestiller godteri på nett er fordi jeg sparer enormt med penger. Jeg ga litt over 300,- for en eske tropical skittles, 36 pakker på eBay. På Deli de Luca ville dette kostet meg 900,- mens det ville kostet nærmere 1100,- om jeg hadde kjøpt det på en Oslokino. Avgifter for det meste i Norge er jo hysterisk høyt, det er faktisk en grunn til at vi har verdens billigste TaxFree Er ikke Deli De Luca en ganske dyr butikk i utgangspunktet? Hva hadde prisen vært om du kjøpte dette på Obs\Rema 1000\Rimi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå