Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Da har jeg bestilt 12 bokser Cherry Cola og 12 bokser Mountain Dew. Skal vente til de har blitt sendt av gårde før jeg bestiller 12 bokser Dr Pepper. Vil ikke ha problemer med tollen i tilfelle alt skulle blitt sendt i en pakke :ermm:

Hvor mye blir det med tollavgift og sending?

 

Har bestilt totalt 5 pk brus, har fått 4. Alle går klar tollen og mva da de kun koster 8-10$. Husk at porto ikke medregnes i mva eller tollavgift. Portoen varierer fra selger, men ca. 45-47$ pgr. vekta.

Den pakken jeg ikke har fått er innom tollvesenet, fordi selger ikke har skrevet innholdet i pakken. Ble litt styr da jeg måtte sende kvittering fra ebay med innhold og verdi. Har ennå ikke hørt fra tollvesenet (dette ble sendt inn en uke siden), men regner det tar tid. Ifølge brevet jeg fikk må jeg betale fra 170-250kr bare for å motta pakken! Sløvt fra selger å glemme å skrive på innholdet.

Uansett la oss si 9$ for brusen og 46$ for frakten så blir det ca. 305kr, altså 25,40kr boksen. Dette ble for min del et engangstilfelle grunnet totalprisen, men jeg må jo smake de forskjellige sortene ;)

Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra det ikke er sannsynlig å få tilsendt snopet innen søndag neste uke, sett at jeg bestiller asap? Fra looneystuff.com

Looneystuff leverer akkurat på dagen innenfor 35** serien. Kommer nok litt an på lokasjon, men tviler på at du er noe unntak egentlig, de er kjappe på pakker til norge.

edit: Den der var sannsynligvis uklar.. Det jeg mener er at de leverer på 7 dager, altså akkurat innen en uke på dagen, håper dette var enklere å forstå.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kan noen hjelpe meg å finne et nettsted hvor jeg kan bestille en sånn boks?

 

Her: http://www.treasureislandsweets.co.uk/products/Sour-Strawberry-Belts.html

 

Boks med 200 stk til 10 pund, da får man vel 2 bokser med seg i 1 forsendelse og fortsatt holder man seg under tollgrensa =). (ser forøvrig at de har flere varianter)

 

Har kjøpt flere ganger fra den sjappa der, fungerer utmerket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann!

 

 

Har tenkt å bestille meg litt div. snacks, sånn som nøtter, potetgull, popcorn og muligens Beef Jerkey. Helst så billig som mulig, og så bra utvalg som mulig ! Finner desverre ikke mange butikker med google søk selv :(

Kan godt være fra Norge eller utlandet, spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg å finne et nettsted hvor jeg kan bestille en sånn boks?

 

Her: http://www.treasureislandsweets.co.uk/products/Sour-Strawberry-Belts.html

 

Boks med 200 stk til 10 pund, da får man vel 2 bokser med seg i 1 forsendelse og fortsatt holder man seg under tollgrensa =). (ser forøvrig at de har flere varianter)

 

Har kjøpt flere ganger fra den sjappa der, fungerer utmerket.

Jeg som velger feil alternativ eller er frakten på minimum 40 pund?

 

Edit: Etter å ha tittet rundt ser jeg at det er ganske vanlig fraktpris...

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt fra

http://www.shortersclub.co.uk/ ?

Virker som et bra sted å "handle stort".

Ser ut som de sender til utlandet, men at man må ta en manuell forespørsel

 

EDIT: Ikke mulig å registrere norsk adresse i webshop'en, har sendt en mail for å høre

om det er mulig å bestille hvis man ikke bor utenfor øyriket.

Endret av Fantômas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...