Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest igjennom 60 sider godisprat, så tror jeg at jeg ender opp med å bestille meg 3-4 brett med Red Bull fra redbullnorge.com (en boks er altså 14.78kr noe som er billigere enn i butikk) også må jeg jo selvfølgelig bestille godis fra looneystuff.com... og jeg er nesten forferdet over at diskusjon.no brukerene ikke er faste kunder av de lenger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte nettopp Chocolate Assortmentspakken på looneystuff.com.

Nam gleder meg! :dribble:

Sier på forhånd beklager for at jeg ikke orker å bla gjennom 60+ sider, i tilfelle svaret på dette stod der, men:

Kan man bestille 24 bokser med Dr. Pepper/Mountain Dew fra Amazon? Så lenge det er under 200kr slipper man unna da? Nå tenker jeg på evt. problemer med vekten, om det er noen regler på det.

Edit: fant ut det går helt greit.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Etter å ha lest igjennom 60 sider godisprat, så tror jeg at jeg ender opp med å bestille meg 3-4 brett med Red Bull fra redbullnorge.com (en boks er altså 14.78kr noe som er billigere enn i butikk) også må jeg jo selvfølgelig bestille godis fra looneystuff.com... og jeg er nesten forferdet over at diskusjon.no brukerene ikke er faste kunder av de lenger!

Fikk en pakke i går fra looneystuff og en i dag :)

Bestilte en pakke i dag også, det meste er riktig nok til venner.

Lenke til kommentar

Hehehe du lurer ikke meg! Jeg vet nok at du skal kose deg med mye av det selv :p:whistle::new_woot:

Endret av Mislykket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehehe du lurer ikke meg! Jeg vet nok at du skal kose deg med mye av det selv :p:whistle::new_woot:

Haha! :!:

Selvsagt, men ikke med de 3 kiloene jeg har bestilt nå :tease:

Bare en kilo ca..

Sånn går det når du har venner som ikke tørr å bestille ting på Internett.

Lenke til kommentar

Mountain dew får du bestilt på looneystuff?

Jada.

http://www.looneystuff.com/looneystuff/mountain-dew-soda-pop-12-pack-ff8081811937ffd801193e68d1317c0a-p.html

Prøvde fra Amazon, hadde 24 bokser til $18, men kunne ikke sendes til Norge, så må nok bestille fra looneystuff. Skal vente noen dager til min bestilling er sendt, så bestille denne 12 pakningen. :D

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Får ikke bestille Mountain Drew, virker ikke som de sender drikkevarer til Norge, men Sverige og Danmark er på listen over godkjente. Dette gjelder amazon. Har ikke spurt på looneystuff.com ennå.

Så det var en herlig blanding av ass. Cadbury's på amazon uk, men selgeren leverer selvfølgelig IKKE til Norge, grrrr...

Elsker Cadbury!

Lenke til kommentar

Americansoda.co.uk sender til Norge, men prisene der er ikke de beste og de tar cirka £30 i frakt. Foretrekker å bruke ebay.com, prisene der er såpass lave at de veier opp for fraktkostnadene, du betaler 8-9 dollar for en 12pk med brus og gjerne 40-50 for frakten. Det ender som regel opp på ~20kr per boks hvis du bestiller to 12pk om gangen.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Americansoda.co.uk sender til Norge, men prisene der er ikke de beste og de tar cirka £30 i frakt. Foretrekker å bruke ebay.com, prisene der er såpass lave at de veier opp for fraktkostnadene, du betaler 8-9 dollar for en 12pk med brus og gjerne 40-50 for frakten. Det ender som regel opp på ~20kr per boks hvis du bestiller to 12pk om gangen.

Jeg sjekka den siden, og det er jo helt vilt at de tar £35 i frakt, nei takk! Registrerte meg nettopp på ebay. Fant 12pk Mountain Dew til

9,45$ og frakt kommer på 46,75$. Bestiller to om gangen så blir det 16kr boksen det. Absolutt ikke ille! Skal bestille to pakker så snart jeg får inn lønn :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmm jeg ser nå at hvis du bestiller 2 12pk Mountain Dew på Ebay så blir frakten ville $92,50! Det blir vel 27-28kr boksen det, synes det er i meste laget! 666kr for 24 bokser brus!

Skjønner ikke helt greia med den syke frakten.. er vel ingen som kjøper da?

Og i og med at man kun kan bruke paypal (?) på Ebay er det slik at man må overføre penger til paypal, eller blir det trukket direkte fra bankkontoen min?

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Det kommer an på mengden du handler. Handler du ei sjokoladeplate så blir det dyrt. Handler du derimot 5 kg så er det nok litt å spare eller tilnærmet lik pris.

MEN! Du får smake ting du ikke får tak i her i norge.

Det er ting som frakt og eventuel toll som trekker prisen opp, så man må nesten bestille i en mengde som gjør at dette ikke fører til at varen bli overpriset.

Også er det lett å selge godis fra andre land her i norge om du vil tjene litt på dette.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt greia med den syke frakten.. er vel ingen som kjøper da?

Er billigere frakt for de som bor i nærheten av selgeren. :) Regner med at selgeren er fra USA/Canada elns.? Blir dyrt å sende det over havet til Norge :)

Ja jeg er klar over det. Men en over meg skrev du kunne bestille 2 12pakninger for samme frakt (altså 40-50$), og da ville det jo bare blitt 16-17kr boksen. Har aldri brukt ebay før, bare handlet på amazon, der er frakten svært billig i forhold til ebay, og du får som oftest varene til samme pris. Problemet er bare at de ikke sender drikkevarer til Norge, grr... Så da må det bli Ebay. Jeg er svært nysjerrig på Mountain Dew og Dr Pepper så jeg kommer til å bestille en 12pk av hver, ca 27-28kr boksen inkl. frakt. Kan leve med det for en gang. Så må jeg ha Cherry Cola, elsker cherry cola. Blir langt for meg å kjøre til Sverige :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...