Zaftig Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hmm, litt over 8 kilo. Blir kanskje ikke verd å få det tilsendt fra USA? Vel jeg kan love deg at hvis du kjøper mindre enn 24 bokser så koster det omtrent det samme som i butikken nær deg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hmm, litt over 8 kilo. Blir kanskje ikke verd å få det tilsendt fra USA? godt poeng tenkte ikke på det Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen som vet om det er mulig å bestille bokser med Dr.Pepper noe sted? Eneste stedet de har den rundt der jeg bor er på Hydro Texaco, til 48 kroner literen, og bare på plastflaske. Dr. Pepper har jo vært vanlig i Norge ganske lenge nå. Finnes i stort sett alle daglivarebutikker jeg kjenner til i hvertfall på halvliters plastflasker. Dette er Østlandet. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som vet om det er mulig å bestille bokser med Dr.Pepper noe sted? Eneste stedet de har den rundt der jeg bor er på Hydro Texaco, til 48 kroner literen, og bare på plastflaske. Har du ikke mulighet til å kjøre til sverige? handler alltid store mengder brus og energidrikk når jeg er der Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er ikke så veldig langt til grensa, men den lille butikken som er der tror jeg ikke har Dr.Pepper. Vet ikke hvor langt det er til eventuelle andre butikker. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er ikke så veldig langt til grensa, men den lille butikken som er der tror jeg ikke har Dr.Pepper. Vet ikke hvor langt det er til eventuelle andre butikker. hvor bor du? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor bor du? Drar som regel hit for å gjøre unna harryhandelen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 da bor vi nok nærmere hverandre enn vi vet:) namsosgutt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Aha. Da får jeg kjøpe inn en del neste gang jeg er der. Vet du hvilke butikker som fører Dr Pepper? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Men regnes brus som goderi? tenker som toll (goderti må ikke fortolles) Endret 4. mai 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet om man får kjøpt den nye hvite burnen billig på nett noen steds? Helst med ikke så alt for dyr frakt. Lenke til kommentar
arnebanan1989ja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei, beklager om disse spørsmålene er svart fra før. Jeg har aldri bestillt fra nettet og har ikke neon erfaring med frakt og toll. Jeg vil bestille noen varer til ca. 15 dollar fra looneystuff.com. Det står at det ikke er noen shipping-kostnader. Betyr dette at jeg bare kan overføre 15 dollar fra Paypal, og alt er i orden? Eller vil de ta noe mer for å sende det til Norge? Hva er dette med toll? Risikerer jeg å få en regning fra Norske myndigheter for å ha bestillt noe fra nettet? Går dette igjennom looneystuff, eller? Sorry for at jeg er litt kunnskapsløs om disse emnene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tollgrensen ligger på 200 Norske kroner. Så lenge du holder deg under det så skal du slippe toll og slikt. 15 dollar kommer godt under 200 kroners grensa, så det skal nok gå bare fint. Lenke til kommentar
arnebanan1989ja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tollgrensen ligger på 200 Norske kroner. Så lenge du holder deg under det så skal du slippe toll og slikt. 15 dollar kommer godt under 200 kroners grensa, så det skal nok gå bare fint. Og de sender det gratis helt til Norge i tillegg? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det vet jeg ikke. Har aldri bestilt derifra, men alt tilsier at de gjør det ja. Lenke til kommentar
arnebanan1989ja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det vet jeg ikke. Har aldri bestilt derifra, men alt tilsier at de gjør det ja. Ok, takkf or svar. Skjønner ikke dette her helt, har aldri tenkt på å bestille godteri fra nettet før. Men ting tilsier jo faktisk at en sparer endel penger på det, enig? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg kjøpte et par bokser fra looneystuff å de holder en god stund, var vel 24 pakker med m&m's, tror jeg betalte 11 dollar i frakt da. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har sett pop rocks noen steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå