Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? :) Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre ;)

Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen.

Han spurte om hvor man får kjøpt det billig, og i Oslo koster det hvertfall 60-70(?) for halvliter/liter, vet ikke hvor store de boksene er egentlig :p

Riktig her jeg bor er det cirka samme prisen :) å jeg er veldig glad i den isen :p, så vil bli dyrt for meg i lengden å handle så mye av den i Norge. Derfor jeg lurte på om det var muligheter å få kjøpt de til 15-30kr på nett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? :) Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre ;)

Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen.

Han spurte om hvor man får kjøpt det billig, og i Oslo koster det hvertfall 60-70(?) for halvliter/liter, vet ikke hvor store de boksene er egentlig :p

Riktig her jeg bor er det cirka samme prisen :) å jeg er veldig glad i den isen :p, så vil bli dyrt for meg i lengden å handle så mye av den i Norge. Derfor jeg lurte på om det var muligheter å få kjøpt de til 15-30kr på nett :)

Ville ikke isene ha smeltet i frakt? virker ganske problematisk hvis du ikke skal betale latterlige mye i frakt men vet det kanskje bedre enn meg?.

Du får prøve å huske å kjøpe det når/hvis du er i Tyskland, de blir gjerne solgt for 4 euro der.

Lenke til kommentar

Ville ikke isene ha smeltet i frakt? virker ganske problematisk hvis du ikke skal betale latterlige mye i frakt men vet det kanskje bedre enn meg?.

Du får prøve å huske å kjøpe det når/hvis du er i Tyskland, de blir gjerne solgt for 4 euro der.

Hehe er enig der vil nok bli problematisk å frakte det men tenkte jeg skulle høre om det var mulig :)

Lenke til kommentar

Fant denne nettsiden.

http://www.icecreamsource.com/emNarrow-Search-toem-strongJust-Noveltiesstrong_c_159.html

De selger faktisk is på nett!, Det leveres pakket i tørris, sto ikke om de sender til Norge men du kan jo sjekke. :thumbup:

Due to import/export restrictions, we are unable to ship our products outside the United States.

Ser dessverre dårlig ut :)

Så merkelig, jeg leste nettopp på samme side at de sender til USA og visse andre land.

Lenke til kommentar

Fant denne nettsiden.

http://www.icecreamsource.com/emNarrow-Search-toem-strongJust-Noveltiesstrong_c_159.html

De selger faktisk is på nett!, Det leveres pakket i tørris, sto ikke om de sender til Norge men du kan jo sjekke. :thumbup:

Due to import/export restrictions, we are unable to ship our products outside the United States.

Ser dessverre dårlig ut :)

Så merkelig, jeg leste nettopp på samme side at de sender til USA og visse andre land.

De fant vell ut at jeg skulle bestille stort nå så de fant ut at fraktkostnadene ble for store :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fant det under shipping delen på den nettsiden: LInk

Men godt mulig det går ann å sende pakkene til Norge på andre måter. Spørs om ikke jetcarrier kan være et alternativ om det er mulig med den type last :)

Rart, for på hovedsiden til Ben & Jerry`s isene stod dette.

Ben & Jerry's Homemade, Inc., the Vermont-based manufacturer of ice cream, frozen yogurt and sorbet, was founded in 1978 in a renovated gas station in Burlington, Vermont, by childhood friends Ben Cohen and Jerry Greenfield. Ben and Jerry's products are distributed nationwide and in selected foreign countries.

:hmm:

Lenke til kommentar

Fant det under shipping delen på den nettsiden: LInk

Men godt mulig det går ann å sende pakkene til Norge på andre måter. Spørs om ikke jetcarrier kan være et alternativ om det er mulig med den type last :)

Rart, for på hovedsiden til Ben & Jerry`s isene stod dette.

Ben & Jerry's Homemade, Inc., the Vermont-based manufacturer of ice cream, frozen yogurt and sorbet, was founded in 1978 in a renovated gas station in Burlington, Vermont, by childhood friends Ben Cohen and Jerry Greenfield. Ben and Jerry's products are distributed nationwide and in selected foreign countries.

:hmm:

Det at ben og jerry's produkter distribueres, og er å finne i hele verden, gjør vel ikke at de som selger produktet er nødt til å sende de til hele verden.

Må nok forholde oss til det nettbutikken sier, og eventuelt sende en mail og høre om det ikke er mulig å få det sendt til Norge om du bestiller i store mengder :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Det at ben og jerry's produkter distribueres, og er å finne i hele verden, gjør vel ikke at de som selger produktet er nødt til å sende de til hele verden. :)

Ah, da skjønte jeg det :blush: De mente selve isen, jeg trodde det var nettsiden som mente at det var der de sendte det ;)

Lenke til kommentar

De fant vell ut at jeg skulle bestille stort nå så de fant ut at fraktkostnadene ble for store :p

Haha :!:

Eller så kan du vurdere å lage det selv?

http://cgi.ebay.com/Ben-and-Jerrys-Homemade-Ice-Cream-and-Dessert-Book-Ben-/350451525644?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item519889e80c#ht_1724wt_1010

Hehe er jo en mulighet :) men tror ikke det hadde blitt vellykket :p

Et annet tips er hvis du har penger og plass og for eksempel kjøpe 1 000 bokser is direkte fra Ben & Jerry`s. Kjenner en person som har kjøpt 5 000 bokser Dr. Pepper direkte fra produsenten også solgt det på Internett og drukket endel selv.

Dette krever selvsagt mye plass i "fryseren".

Lenke til kommentar

Haha :!:

Eller så kan du vurdere å lage det selv?

http://cgi.ebay.com/Ben-and-Jerrys-Homemade-Ice-Cream-and-Dessert-Book-Ben-/350451525644?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item519889e80c#ht_1724wt_1010

Hehe er jo en mulighet :) men tror ikke det hadde blitt vellykket :p

Et annet tips er hvis du har penger og plass og for eksempel kjøpe 1 000 bokser is direkte fra Ben & Jerry`s. Kjenner en person som har kjøpt 5 000 bokser Dr. Pepper direkte fra produsenten også solgt det på Internett og drukket endel selv.

Dette krever selvsagt mye plass i "fryseren".

Penger og plass er problem der ja men hadde jo vært morro da ;) Mr.Duklain`s iskrem sjappe :p Tviler også sterk at en kompis hadde latt meg bruke frysens hans på 1000liter is

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...