Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen.

Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette.

Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen.

Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette.

Lenke til kommentar

Ingenting slår Skittles Original.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt 36 hershey: Cookies N` Creme barer fra Looneystuff.com

Noen som vet sånn cirka hvor lang tid de bruker på å komme fram?

Gleder meg som en liten unge på julaften :dribble:

Ser det blir nevnt 7-8 dager, men jeg bestilte noen tyggispakker derifra for et par måneder siden og det tok 3-4 uker før jeg mottok noe. Men det kommer sikkert an på hva slags frakt du betaler for.

Lenke til kommentar

Fytti katta så irriterende at amazon.co.uk ikke sender godteri til Norge.

De har så mye jeg vil ha og til så lave priser. De sender jo fraktfritt på spill osv så kunne jo vært fraktfritt på godteri også.

Men slik er selvsagt ikke virkeligheten. Problemet med de andre butikkene er at frakten blir så høy at det blir nesten norske priser på det man kjøper.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt 36 hershey: Cookies N` Creme barer fra Looneystuff.com

Noen som vet sånn cirka hvor lang tid de bruker på å komme fram?

Gleder meg som en liten unge på julaften :dribble:

Hentet posten idag og der lå sjokladene! På under en uke :D

Lenke til kommentar

Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? :) Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre ;)

Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen.

Lenke til kommentar

Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? :) Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre ;)

Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen.

Han spurte om hvor man får kjøpt det billig, og i Oslo koster det hvertfall 60-70(?) for halvliter/liter, vet ikke hvor store de boksene er egentlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...