Zaftig Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Da har jeg bestilt 36 hershey: Cookies N` Creme barer fra Looneystuff.com Noen som vet sånn cirka hvor lang tid de bruker på å komme fram? Gleder meg som en liten unge på julaften Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Rundt 7-8 arbeidsdager. Kan variere. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen. Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette. Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen. Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg bestilte en eske med M&M Peanut Butter. Synes det var veldig godt Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen. Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette. Noen som har tips til ting som må prøves? vurderer å bestille en pakke med godsaker fra looney igjen. Jeg er utrolig glad i det meste utenom karamell. Eller, liker sjokolade som feks lions, snickers osv selv om disse inneholder dette. Ingenting slår Skittles Original. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kanskje jeg skulle nevt at jeg alt har prøvd skittles! Godt som fy, foruten om den sure som i mine øyner ikke smakte noe særlig. Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Da har jeg bestilt 36 hershey: Cookies N` Creme barer fra Looneystuff.com Noen som vet sånn cirka hvor lang tid de bruker på å komme fram? Gleder meg som en liten unge på julaften Ser det blir nevnt 7-8 dager, men jeg bestilte noen tyggispakker derifra for et par måneder siden og det tok 3-4 uker før jeg mottok noe. Men det kommer sikkert an på hva slags frakt du betaler for. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det er ting som dette som får meg til å ønske at jeg var gammel nok til å bruke PayPal osv. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det er ting som dette som får meg til å ønske at jeg var gammel nok til å bruke PayPal osv. Du kan jo bestille introvisa eller kjøpe deg et spendonkort da Sånn jeg fikk meg PayPal Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Spendon ja. Tusen takk, det var utrolig smart Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fytti katta så irriterende at amazon.co.uk ikke sender godteri til Norge. De har så mye jeg vil ha og til så lave priser. De sender jo fraktfritt på spill osv så kunne jo vært fraktfritt på godteri også. Men slik er selvsagt ikke virkeligheten. Problemet med de andre butikkene er at frakten blir så høy at det blir nesten norske priser på det man kjøper. Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ^^ Ja, men så er jo halve moroa å få smakt litt snop man ikke nødvendigvis får tak i Norge, da spiller pris liten rolle for min del i hvertfall. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Da har jeg bestilt 36 hershey: Cookies N` Creme barer fra Looneystuff.com Noen som vet sånn cirka hvor lang tid de bruker på å komme fram? Gleder meg som en liten unge på julaften Hentet posten idag og der lå sjokladene! På under en uke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fikk de på 7 dager akkurat jeg, da smilte jeg godt! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei noen som vet hvor man kan få kjøpt Ben and Jerrys is billig på nett? Ja vet at is kan være litt vanskelig og frakte men måtte bare høre Usikker. Men man får tak i dette her i norge og da. Har handlet det ofte når jeg har vært i drammen. Han spurte om hvor man får kjøpt det billig, og i Oslo koster det hvertfall 60-70(?) for halvliter/liter, vet ikke hvor store de boksene er egentlig Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Stemmer at de er halvliter, ja. De koster vanligvis 49,- på Deli de Luca. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Stemmer at de er halvliter, ja. De koster vanligvis 49,- på Deli de Luca. De har satt ned prisen til 44,- på Ultra på de fleste typene nå, før var prisen nærme 60,- de har også mye større utvalg enn Deli de Luca. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kan ikke trådstarter oppsummere svarene i førsteposten slik at folk ikke trenger å lese hele tråden for å finne det rette svaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå