Uderzo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvordan fungerer dette med snop på nettet (spesifikt fra aquarterof.co.uk)? Blir det prisen du ser i checkout+moms, eller slipper man unna momsen? Frister å bestille så jeg kan hente det i Stavanger når jeg reiser dit i ferien! Så lenge du holder deg under 200kr så slipper du moms og fortollingsgebyr, fraktkostnadene spiller ingen rolle. Kun verdien på varene som teller. Men hvis du bestiller for mye kan frakten bli dyr fra aquarterof, kommer an på hva du bestiller. Jeg veldig fornøyd med dem, prisene er greie og fint utvalg Anbefaler Chunky Chelsea Whoppers, de er dritgode Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei. Har de begynt å selge Skittles på butikker i Norge igjen? Savner de så fælt, vet at det går an å bestille fra nett.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Mix Max kokosnoett , finnes de kakene i Norge , fant bare en butikk i Spania som har dem ellers maa de bestilles fra USA ....de er saa inni helvete gode ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kunne sverget de hadde Mix Max i Norge en gang i tida.....Europris kanskje ? Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 I går fikk jeg Amerikansk godis i posten Bestilte fra goodcandy.no Kjøpte : Skittles Sour Whoppers Jelly Belly Assortert Pose Reese\'s Pieces Reese\'s Pieces var himmelske, noe av det beste jeg har smakt av godis Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I går fikk jeg Amerikansk godis i posten Bestilte fra goodcandy.no Kjøpte : Skittles Sour Whoppers Jelly Belly Assortert Pose Reese\'s Pieces Reese\'s Pieces var himmelske, noe av det beste jeg har smakt av godis svindyrt å handle derfra. bruk heller looneystuff.com og hold deg under grensen. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 har bestillt all skittles 25 bag. det ble 14 dollar i frakt. til smmen 36 dollar og under tollgrensen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 15% avslag på aquarterof.co.uk ved bruk av koden BALLYSNOW ut januar. Lurte på å bestille en ny dose, men man må kjøpe for minimum £20. Da blir vel frakten hinsides... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da er det bestillt 1.2KG M&M's til meg, ikke bra at jeg oppdaget den tråden her Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 kan noen være så snille og klargjøre disse frakt og toll kostnadene? om jeg bestiller godteri fra looneystuff til 200kr, hva vil det koste vell framme i postkassen min? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 kan noen være så snille og klargjøre disse frakt og toll kostnadene? om jeg bestiller godteri fra looneystuff til 200kr, hva vil det koste vell framme i postkassen min? Hvis totalverdien på godteriet er 200kr eller under, betaler du ikke moms. Fraktkostnadene kan variere mtp hvilke varer du bestiller og mengde. Men frakten er som oftest fra 70-150kr. Looneystuff sender godteriet med den billigste måten som er tilgjengelig. Så godteri verdt 200kr + frakt = 270-350 Jeg anbefaler deg å bruke tollvesenet sin valutakurs, da det er det de går ut ifra når de sjekker verdien på pakker. Sjekk hva valutakursen er ca. 14 dager frem i tid. Da er du sikret mot at valutakursen endrer seg og du havner over 200kr. For du kan risikere å måtte betale moms hvis verdien skulle være 208kr når varene ankommer Norge. http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO Frakt medregnes ikke, kun verdien på varene som bestemmer hvorvidt du må betale moms. Håper dette er til hjelp Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 tusen takk for godt svar, da skal jeg prøve å bestille noe godt for første gang. noen tips til hva jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om noen britiske supermarked kjeder ( Tesco, Morrison, ASDA, Marks'n Spencer) som selger disse: Blackberry & Apple Isåfall hva heter pakken? Eller går dette i løsvekt? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ebay.no hadde blackberry & apple, 200gram per pakke. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 tusen takk for godt svar, da skal jeg prøve å bestille noe godt for første gang. noen tips til hva jeg kan kjøpe? lol i løpet av disse 57 siden om snop tror jeg du finner ordet skittles såpass mange ganger at du helt sikkert kan prøve dem. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Har veldig lyst på fanta wild berries. Men finner det ingen sted :C Noen som vet om n plass jeg kan få kjøpt det? Endret 29. januar 2011 av Jikla Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 se her da kom allerde i går. altså fra den 26 da jeg bestillte og kunne spises i går 2 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Tips til steder som selger tyggegummi, alla grønne kule - watermellon eller de røde av lange runde - ligner lepestifter... Er hekta Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har fått kloa i disse: Og ønsker tips på hvor jeg bestiller disse: Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=polo+nestle&_sacat=See-All-Categories De har den på ebay, om de sender til norge derimot vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå