Skrujernet Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Får da faen meg ikke til og betale på den jævla siden der. Vil ikke lage bruker, og heller ikke fortsette uten. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dere som har bestilt fra A Quarter Of, har dere fått pakka rett i postkassa, eller har dere måttet fortolle varene? Fikk nettopp et fint brev med melding om ankommet ufortollet sending... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Takk for svaret Noe å anbefale der da? Hva bestillte du? 3x Bubblegum Millions 1x Liqourice Wood Kom på ca. 115,- med frakt Hva smakte Liqourice Wood ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dere som har bestilt fra A Quarter Of, har dere fått pakka rett i postkassa, eller har dere måttet fortolle varene? Fikk nettopp et fint brev med melding om ankommet ufortollet sending... Fikk hentelapp fra postkontoret de gangene jeg bestillte Takk for svaret Noe å anbefale der da? Hva bestillte du? 3x Bubblegum Millions 1x Liqourice Wood Kom på ca. 115,- med frakt Hva smakte Liqourice Wood ? Veldig sterk lakris blanda med smaken av treverk Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor lang tid tok det før deres snop var i posten? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fikk det visst i dag Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fikk det visst i dag Link til det du bestillte? skal btw. bestille mer Banana Mojos så snart jeg får penger Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min pakke kom også i dag. Rart jeg fikk ikke brev om ankommet ufortollet sending, siden pakken ikke hadde avsender eller verdi påskrevet. Alt i pakken falt i smak, bortsett fra Liqourice woood somm skuffet enormt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min pakke kom også i dag. Rart jeg fikk ikke brev om ankommet ufortollet sending, siden pakken ikke hadde avsender eller verdi påskrevet. Alt i pakken falt i smak, bortsett fra Liqourice woood somm skuffet enormt. Prisen for frakt har ikke noe å si for tollgrensa Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min var godt under tollgrensa, men jeg fikk likevel brev om ufortollet sending. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Trenger bare 10 besøkende til på denne siden så får jeg gratis snop. http://www.tryfreecandysample.com?i=327217 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Såvidt jeg vet har ikke prisen for frakt noe å si så lenge varen(e) ikke overstiger tollgrensen. Derimot hvis varen overstiger tollgrensen må man betale toll av fraktsum i tillegg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man bare ikke drar til Godishuset i Sverige, jeg. De har jo så og si alt, der. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man bare ikke drar til Godishuset i Sverige, jeg. De har jo så og si alt, der. Har de twinkies ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man bare ikke drar til Godishuset i Sverige, jeg. De har jo så og si alt, der. Har de twinkies ? Du bestiller altså fra utlandet for å få tak i Twinkies? Er det ikke mulig å lage det selv, siden det er enkle ingredienser? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvis jeg oppretter en "Bestille store mengder frukt over nettet"-tråd, vil den bli like populær? :!: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man bare ikke drar til Godishuset i Sverige, jeg. De har jo så og si alt, der. Har de twinkies ? Du bestiller altså fra utlandet for å få tak i Twinkies? Er det ikke mulig å lage det selv, siden det er enkle ingredienser? Det blir ikke det samme å lage dem selv, og nei det går ikke an å bestille Twinkies, for de kommer ikke igjenom tolla. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fikk det visst i dag Link til det du bestillte? skal btw. bestille mer Banana Mojos så snart jeg får penger 2x Liquorice wood 1x Milk Bottles Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bestilt for første gang godis på nettet i dag. Ble en American Candy Assortment pakke fra LooneyStuff for å prøve litt forskjellig, ettersom jeg ikke har noe erfaring med disse merkene de fører over dammen. Gleder meg Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bestilt for første gang godis på nettet i dag. Ble en American Candy Assortment pakke fra LooneyStuff for å prøve litt forskjellig, ettersom jeg ikke har noe erfaring med disse merkene de fører over dammen. Gleder meg Hvor mye kom det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå