EBrandsnes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Må bare tipse om handycandy.co.uk De har ikke det største utvalget, men de har noe godt og så har de relativt billige fraktkostnader til Norge. Denne siden har mye bedre priser, så synes den er mer å anbefale Ja, men så kommer frakten fra den på over 400 kroner. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fikk godteriet mitt fra AQuarterOf i dag Lenke til kommentar
bananflue Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Latterkongen: Når bestilte du? Jeg går fortsatt og venter på pakken min, som ble sendt den 06.04. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Latterkongen: Når bestilte du? Jeg går fortsatt og venter på pakken min, som ble sendt den 06.04. Bestillte 25. ble shippa 27. Var med Surface Mail, så ikke noe askebullshit her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Så hvilke sider kan anbefalest? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Så hvilke sider kan anbefalest? http://www.AQuarterOf.co.uk/ kan jeg anbefale Rimelige priser, og tok ikke så lang tid fra da jeg bestillte til jeg mottok godteriet mitt Bestillte Søndag 25. April, mottok på Onsdag 5. Mai. så tok ca. 10 dager Betalte for Surface Mail, ettersom det var askeproblemer på den tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Takk for svaret Noe å anbefale der da? Hva bestillte du? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Takk for svaret Noe å anbefale der da? Hva bestillte du? 3x Bubblegum Millions 1x Liqourice Wood Kom på ca. 115,- med frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Bestilte nettopp en pakke med M&M Peanut Butter fra LooneyStuff. Kom på 34$ totalt. Endret 26. mai 2010 av Slettet+alsdf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Prøvde å bestille fra a quarter of, men der ville dem bare sende med expres levering som er dyrerer enn det jeg bestillte Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Prøvde å bestille fra a quarter of, men der ville dem bare sende med expres levering som er dyrerer enn det jeg bestillte Det skjedde ikke med meg? Men på ChocolateButtons har de bare sånn expresslevering EDIT: Sjekka nå, og hvis du bestiller mye fra A Quarter Of, så er det eneste mulighet, ettersom det blir for stort/tungt til å bli sendt som pakke med posten. Endret 26. mai 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Da har jeg bestillt godteri igjen 1 x Tasty Turtles £1.59 1 x Chocolate Fudge £1.85 1 x Rainbow Drops £1.68 1 x Banana Mojos £1.68 1 x Drumsticks - Original (Raspberry and Milk) £1.68 1 x Giant Strawberry Refreshers £1.59 1 x Milk Chocolate Caramel Chews £1.68 Kom på 192,20kr med frakt Bilde for de som ikke gidder å klikke seg inn på linkene (Bildene er i samme rekkefølge som lista) Endret 14. juli 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvor mye snop får du egentlig? Er det verdt 200 kr? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvor mye snop får du egentlig? Er det verdt 200 kr? De løsvekt-tingene er en kvartkilo, 250g av hver ting. (A Quarter Of [1 kg]) Får 7 av refresherne, 10 av drumstickene og 10 av rainbow dropsene. Så det ser ut til å være verdt det, men har ikke smakt på det enda. Men forrige gang jeg bestillte godteri ble jeg fornøyd. De har ganske rimelige priser Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Frister å teste QuarterOf. Hvor mye ble frakten på latterkongen? Hva falt best i smak av det du har testet hittil? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Frister å teste QuarterOf. Hvor mye ble frakten på latterkongen? Hva falt best i smak av det du har testet hittil? Synes du burde prøve AQuarterOf Mottok hentelapp for pakken i går, heldigvis, ettersom jeg skulle på ferie i et par uker. Hadde planlagt å ta bilder av alt, men spiste mye godteri i bilen Frakten varierer utifra hvor mye du bestiller. Hvis fraktmetode er sånn Courier Delivery, prøv å fjerne ting fra handlekurven, og heller bestill i flere ordrer, så sparer du penger på frakt Godteriet jeg mottok var veldig fornøyd med "Tasty Turtles": Ganske gode. Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at det var frosker, selvom jeg hadde lest både tekst og sett bilde :!: Men godt var det uansett, og jeg synes de virker ganske ferske også "Chocolate Fudge": Disse var himmelske De var som disse toffee fudgene man kan kjøpe i smågodt i butikker, men Chocolate Fudge var mye bedre! Samme konsistens, men sammen med karamellsmaken var det en ikke for sterk sjokoladesmak Disse kommer jeg til å bestille igjen. "Rainbow Drops": Litt spesiell smak, ingen kunstige farger ifølge pakka, og som farge for de oransje er det brukt paprika-ekstrakt elns. :!: Det smakte faktisk paprika av de Men ellers var de gode "Banana Mojos": Disse var vel det beste i pakken min Helt fantasiske banankarameller, med en fin gul farge (kunstig farge, I know, men får de til å se ganske appetittelige ut. Kommer til å bestille mer av disse "Drumsticks": Bestillte disse ettersom jeg var usikker på om det var slike i som var i like stor størrelse som de i butikkene Dette er vanlige drumsticks, ca. 2-3x mindre enn de i butikkene, men smaken er fortsatt den samme "Refreshers": Planen var egentlig å bare bestille slike, men etterhvert som jeg så i nettbutikken så jeg flere ting jeg hadde lyst på, men hadde ikke stort nok budsjett, så ble bare en pakke med refreshers (10 stk). Disse var veldig gode, og kommer til å bestille mer av disse "Milk Chocolate Caramel Chews": Karameller dekket av sjokolade. Veldig myke karameller, akkurat slik jeg liker det (kommer vel an på temperaturen, men nonetheless). Veldig gode EDIT: Så nettopp at jeg hadde brukt veldig mye smileys :!: Endret 25. juli 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bestilte følgende fra AQuarterOf. Ser ut til at de har sommerferie derimot. 1 x Liquorice Toffee Slabs £2.19 2 x Kola Kubes £4.20 3 x Liquorice Wood £5.04 2 x Crystal Fruit Drops £3.36 1 x Giant Smooth Cola Bottles £1.59 Totalsum £16.38 + frakt £9.05 = £25.43 Gleder meg mest til Kola Kubes og krystalldropsene. Ellers måtte jeg teste Liquorice Wood fant jeg ut. Dropsene er en barndomsfavoritt, blir spennende å prøve de igjen. Mye annet jeg vil teste, så det blir flere bestillinger etter hvert. På neste liste står blant annet Chocolate Fudge, Jap Desserts, Liquorice Rock Sticks, Cola Fizz, ++ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Måtte også prøve Liquorice Wood så jeg bestilte: 2 x Liquorice Wood 1 x Milk Bottles Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dere hadde vel ikke trengt å bestille flere enn en av Liquorice Wood pakkene da Det er 10 pinner på ca 10(?) cm. De smaker ganske sterkt lakris, har enda 5 pinner igjen fra da jeg bestillte en pakke første gangen (i april eller mai), enda jeg ga bort halve pinner til venner Flere av vennene mine likte det da Dere hadde vel ikke trengt å bestille flere enn en av Liquorice Wood pakkene da Det er 10 pinner på ca 10(?) cm. De smaker ganske sterkt lakris, har enda 5 pinner igjen fra da jeg bestillte en pakke første gangen (i april eller mai), enda jeg ga bort halve pinner til venner Flere av vennene mine likte det da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er det så lurt å bestille fra utlandet med tanke på frakt da? Er da vel mye billigere å kjøpe på f.eks godishuset i Sverige? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå