Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har veldig lysst og bestile snop fra utlandet, det jeg jakter er: - Mountain Dew - IRN BRU - Milka - Skittles Link plz Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Noen som har handlet der i det siste, som vet om portoen fortsatt ligger på 9.50 US, som nevnt veldig tidlig i tråden? Noe som betyr at jeg kan handle for ca. 19 dollar uten å betale mva? Hva er forskjellen? 1.28 dollar..? 2.22 dollar..?Til Sameboe. IRN BRU selges vel fortsatt i norge gjør den ikke? Samme med Mtn Dew, har sett alt på ultra i det siste. Men allikevel, det koster en halv årslønn EDIT: Har vekt noe å si? I så fall, hva ligger grensen på? EDIT 2: Leste enda litt mer i tråden! Altså, du kan kjøpe en pakke med sjokolade til 28 dollar + frakt på 9.50 dollar, og fortsatt havne under tollgrensen?? Endret 27. juni 2009 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 I dag kan du handle for 30,9 dollar uten at du må betale moms. Lønner seg å være litt under for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Du får også 10 % rabatt om du handler direkte på siden til LooneyStuff. Bare si så i kommentarfeltet under bestillingen. Han skriver prisen fratrekt rabatt utenpå pakken. Endret 28. juni 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Stemmer det at du kan kjøpe en pakke med sjokolade til 28 dollar + frakt på 9.50 dollar, og fortsatt havne under tollgrensen?? Siden varen er under? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vis varen er under tollgrensa, men den blir over med frakt trenger du ikke betale toll. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Supert, da blir det snart bestilling!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du får også 10 % rabatt om du handler direkte på siden til LooneyStuff. Bare si så i kommentarfeltet under bestillingen. Kan du forklare det der nærmere? Tidligere har jeg da fått rabatt ved henvendelse på mail, men dette er lenge siden. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har de siste gangene pleid å be om 10 % rabatt i kommentarfeltet. Voucher/rabattkupong systemet skal vistnok ikke fungere. Det skader selvsagt ikke å sende en mail å høre om de har kampanjer selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvilken butterfinger er verdt aa kjope? er jo dusinvis forsjellige av dem jo http://store.fastcommerce.com/render.cz?me...ds=BUTTERFINGER Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg bestilte noen greier herifra for første gang for rundt en mnd siden. Varene ble sendt den 14. Juli men har fortsatt ikke kommet :S Noen som vet hvor lang tid det tar sånn ca? Endret 11. august 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hos LooneyStuff du bestilte? Med meg pleier det å å ta ca 7 - maksimum 10 dager. Gi det noen dager til å se. Eller kanskje du bestilte over 200-kronersgrensen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Snop i drikkbar form : Hva synes dere om Litago milkshake banan/bringebær ? Banan/bringebær er "pluss pluss" mens banan/sjoko er "pluss minus".....makes more sence i grunn Endret 12. august 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hos LooneyStuff du bestilte? Med meg pleier det å å ta ca 7 - maksimum 10 dager. Gi det noen dager til å se. Eller kanskje du bestilte over 200-kronersgrensen? Ja hos LooneyStuff. Varene kom bare på 21.69$ å frakten var 12.95$, så totalt 34.64$. Men frakten skal har vel ikke noe å si så da havner det uansett under 200kr får gi det noen dager til som du sier Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som veit kvar BLÅ pringles er å få tak i? kjøpte med 2 heim frå chania, men dei er snart tomme salt & vinegar, svinaktig nammelig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det noen som vet om man får kjøpt Mountain Jew i Norge? Den ser ganske god ut. Hvis ikke, hvor? Nettet? Sverige? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Mountain Jew? Mener du mountain DEW? Hehe. Om du får tak i den i Norge vet jeg ikke, hvis du har en deli deluca i nærheten så kan du høre der, de har mye rart, hvis ikke så er det null problem å finne den i Sverige, jeg kjøpte 3 stk på nordbysenteret (i sverige, rett over grensen). Endret 18. august 2009 av Scrim Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mountain Jew? Mener du mountain DEW? Hehe. Om du får tak i den i Norge vet jeg ikke, hvis du har en deli deluca i nærheten så kan du høre der, de har mye rart, hvis ikke så er det null problem å finne den i Sverige, jeg kjøpte 3 stk på nordbysenteret (i sverige, rett over grensen). Ok takk for svar. Mente Mouintan Dew ja. (Håper ingen trur jeg er Nazi nå). Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kjøpte det på meny for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Laissez-faire Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bestilte noen M&Ms derfra og fikk godteriet i går. Var ikke noe skade på pakken eller lignende, de smakte godt. Shippingen kom på 12.95 $ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå