Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har handlet der i det siste, som vet om portoen fortsatt ligger på 9.50 US, som nevnt veldig tidlig i tråden? Noe som betyr at jeg kan handle for ca. 19 dollar uten å betale mva? 

Hva er forskjellen?  :p  

1.28 dollar..? 2.22 dollar..?Til Sameboe. IRN BRU selges vel fortsatt i norge gjør den ikke? Samme med Mtn Dew, har sett alt på ultra i det siste. Men allikevel, det koster en halv årslønn :wallbash:

EDIT: Har vekt noe å si? I så fall, hva ligger grensen på?

EDIT 2: Leste enda litt mer i tråden! Altså, du kan kjøpe en pakke med sjokolade til 28 dollar + frakt på 9.50 dollar, og fortsatt havne under tollgrensen??

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9817324

Snop i drikkbar form :

Hva synes dere om Litago milkshake banan/bringebær ?

Banan/bringebær er "pluss pluss" mens banan/sjoko er "pluss minus".....makes more sence i grunn ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Hos LooneyStuff du bestilte? Med meg pleier det å å ta ca 7 - maksimum 10 dager. Gi det noen dager til å se. Eller kanskje du bestilte over 200-kronersgrensen?

Ja hos LooneyStuff. Varene kom bare på 21.69$ å frakten var 12.95$, så totalt 34.64$. Men frakten skal har vel ikke noe å si så da havner det uansett under 200kr :) får gi det noen dager til som du sier

Lenke til kommentar

Mountain Jew? Mener du mountain DEW? Hehe.

Om du får tak i den i Norge vet jeg ikke, hvis du har en deli deluca i nærheten så kan du høre der, de har mye rart, hvis ikke så er det null problem å finne den i Sverige, jeg kjøpte 3 stk på nordbysenteret (i sverige, rett over grensen). :)

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Mountain Jew? Mener du mountain DEW? Hehe.

Om du får tak i den i Norge vet jeg ikke, hvis du har en deli deluca i nærheten så kan du høre der, de har mye rart, hvis ikke så er det null problem å finne den i Sverige, jeg kjøpte 3 stk på nordbysenteret (i sverige, rett over grensen). :)

Ok takk for svar. Mente Mouintan Dew ja. (Håper ingen trur jeg er Nazi nå).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...