Zeph Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. 7030567[/snapback] gå på deli di luca! amatør skittle elskere! 7233270[/snapback] Jada, for Deli de Luca finnes over heile landet ... not! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Og ikke minst er det store summer å spare, ved å kjøpe over nett i forhold til Luca. Noen som har kjøt sjokolade hos Looney? Har lyst på Twix, men har en liten feeling på at de kan bli krunsjet i postgangen. Endret 7. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Regner med han har registrert abnormalt mange leveranser til Norge i det siste Mener å huske at noen hadde bestilt, eller tenkte på å bestille sjokolade. Noen som har fått sjokolade som kan si noe om hvordan postgangen er for sjokoladen? Er den smeltet, knust osv? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. 7030567[/snapback] gå på deli di luca! amatør skittle elskere! 7233270[/snapback] Og betale 19 kroner for en pose jeg kan få for 6,50 på Looneystuff? Dessuten finnes Deli De Luca kun i Oslo, så for oss som ikke bor midt i byen er det lite lønnsomt å kjøre land og strand for å få tak i en pose overpriset skittles. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Regner med han har registrert abnormalt mange leveranser til Norge i det siste Mener å huske at noen hadde bestilt, eller tenkte på å bestille sjokolade. Noen som har fått sjokolade som kan si noe om hvordan postgangen er for sjokoladen? Er den smeltet, knust osv? 7235893[/snapback] Jeg har bestilt sjokolade der, såkalte "Butterfingers". Disse er ganske sprø, så endel av sjokoladebarene var knekt på midten. Det var derimot ingen av de som ble knust eller var smeltet. Men jeg ville nok unngått å kjøpe sjokolade der om sommeren, men det er jo ikke noe problem nå. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg kjøpte Wonka kjekssjokolade. Ingen skader i det hele tatt. Alt i like god stand som om jeg hadde kjøpt det på min lokale rema 1000 butikk. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som har smakt Twix Limited Edition? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som har smakt Twix Limited Edition? 7258090[/snapback] Ja, har ganske mange liggende ved siden av meg. Smakte litt annerledes, men god og søt er den. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 I dag kom M&M i posten men det var bare 20 poser. Ikkje 24 som det sto i varebeskrivelsen. Eg kommer ikkje til å gjere noe særlig mer enn å nevne det i feedbacken. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 I dag kom M&M i posten men det var bare 20 poser. Ikkje 24 som det sto i varebeskrivelsen. Eg kommer ikkje til å gjere noe særlig mer enn å nevne det i feedbacken. 7283360[/snapback] Sikkert et hendelig uhell. Jeg ville sendt en mail og nevnt det istedet for å poste det i feedbacken. Kanskje han ettersender noe snacks til deg? De fleste ebayere er villige til å strekke seg langt for å unngå minus-feedback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 I dag fikk jeg 24 poser med Skittles... meg jeg fikk feil feil type, jeg fikk sour istedenfor originaltypen som jeg hadde bestillt, men gode var de uansett... :o) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har til nå bestilt en eske med Skittles(original), Jujyfruits, og Twix Limited Edition. Neste ut er Skittles sour. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) I dag kom M&M i posten men det var bare 20 poser. Ikkje 24 som det sto i varebeskrivelsen. Eg kommer ikkje til å gjere noe særlig mer enn å nevne det i feedbacken. 7283360[/snapback] Sikkert et hendelig uhell. Jeg ville sendt en mail og nevnt det istedet for å poste det i feedbacken. Kanskje han ettersender noe snacks til deg? De fleste ebayere er villige til å strekke seg langt for å unngå minus-feedback. 7290939[/snapback] Eg ga han heller ikkje minus feedback. Eg sendte mail nå, men det var bare for å gjere han oppmerksom på at det manglet noe. Ikkje å kreve at han ettersendte resten. EDIT: Eg fikk nettopp epost om at han skal sende de manglene posene. Endret 17. november 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bestilte denne pakken fra Looneystuff i dag. Skal utgjøre årets adventskalender Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Eg lurte på også på den pakken med asorterte sjokolader men eg bestilte skittles orginal eg. EDIT: I dag kom pakken med de 4 manglende posene. Men eg fikk mer. Det var i pakken 5 M&M pakker 3 M&M med peanøtt, to kjærligheter og noen karamell greier. Må si meg kraftig fornøyd med denne ebay selger her! Endret 22. november 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Edit: Bortevekk. Endret 22. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Takk til denne tråden! Skal jaggu bestille skittles så det synger etter! Kan lovlige firmaer bestille varer fra utenlands over den 200kr grensa? Eller flere personer gå ilag og bestille? få til noe 200kr per person? Er litt tvilsom, er trossalt norge vi bor i. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Takk til denne tråden! Skal jaggu bestille skittles så det synger etter! Kan lovlige firmaer bestille varer fra utenlands over den 200kr grensa? Eller flere personer gå ilag og bestille? få til noe 200kr per person? Er litt tvilsom, er trossalt norge vi bor i. 7338074[/snapback] Tja, er ikke sikker på reglene her, men går du over 200-kronersgrensa blir det lagt til 12% moms og siden det er matvarer det her dreier seg om er det vanlig med ca 10% toll i tillegg. Dette er imidlertid ikke noe problem når du handler fra Looneystuff fordi den desidert billigste måten å sende varene på er i små Global Priority-pakker. Alt du bestiller derfra sendes i en slik pakke, og såvidt meg bekjent er det ingenting av det de selger som koster mer enn 200 kr. Du kan bestille så mye du vil uten å betale moms/toll så lenge hver enkelt forsendelse ikke er verdt mer enn 200 kroner. Det spiller ingen rolle om alle forsendelsene er til deg. Reglene for videresalg i Norge er jeg usikker på, men vil tro at du må ha en form for godkjenning fra mattilsynet. Jeg ser for meg at det er gode muligheter for å tjene litt på å selge f.eks skittles som er kjøpt inn for kr 6,50 pr. pakke. Bare se på Deli De Luca som selger skittles som bare det for 19 kr. Det som egentlig imponerer meg mest er at man for kun $9,50 (ca 60 kr) kan sende en relativt stor pakke på godt over en kilo med flypost fra USA til Norge. Fort går det også, vanligvis maks en uke. Skal jeg sende samme pakken med posten innenfor Norge (f.eks fra Oslo til Trondheim) koster det 89 kroner! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) De har vel ikke potetgull på denne siden? Tror jeg må bestille noe smått for å teste dette. Kan bli en hit! Hva koster forsendelse? EDIT; Shipping: INTERNATIONAL $9.50 Heh, joa... Endret 23. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 De har vel ikke potetgull på denne siden?Tror jeg må bestille noe smått for å teste dette. Kan bli en hit! Hva koster forsendelse? 7347520[/snapback] $9,50 (ca 60 kr) i porto for en kasse snop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå