lilko Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://www.handletjenesten.no/eKremmern/?vis=/vare/id/1579 Fant den siden der med litt googling. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://www.handletjenesten.no/eKremmern/?vis=/vare/id/1579 Fant den siden der med litt googling. er ikke akkurat 1 eller 2 kg bøtte det der altså... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://www.calle.dk/pi/BonBon_Lossepladsen...ang_38034_.aspx !!! Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 glimrende.. men er ikke helt sikker om det er mulig å få tilsendt varene.. tror det bare er forhåndsbestilling og så henter man varene i butikken... Lenke til kommentar
jarlehe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nå har jeg også bestilt fra Tony. Genialt! Har et par pakker på vei også. Leveringstid var som det også er kommentert tidligere ca 1 1/2 uke. Noen som vet hva som lønner seg når man skal bestille flere 24-pakker? 1) Legge inn en og en bestilling, noe som da fører til flere pakker (og $12.95 i frakt per pakke), eller 2) bestille mye og komme over 200 grensa, men få billigere frakt. Forutsatt at det blir pakket i en større pakke som er billigere enn mange små pakker. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lurer også på hvor mye hver størrelse av disse kan inneholde: Priority Mail International Flat Rate Envelope $12.95 Priority Mail Flat Rate Box - Regular Size $41.95 Priority Mail Flat Rate Box - Large Size $53.95 Virker som mange her har bestilt ifra www.looneystuff.com så håper på svar Lenke til kommentar
jarlehe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lurer også på hvor mye hver størrelse av disse kan inneholde: Priority Mail International Flat Rate Envelope $12.95 Priority Mail Flat Rate Box - Regular Size $41.95 Priority Mail Flat Rate Box - Large Size $53.95 Virker som mange her har bestilt ifra www.looneystuff.com så håper på svar En flat-rate Priority Mail International package, til $12.95, har plass til ting som er merket med ”EZ-SHIP” på siden dems, vet jeg. Jeg har bare bestilt fra den siden to ganger - en pakke á 24 sjokoladebarer og en pakke à 24 Skittles. Begge til $12.95. Fint hvis noen andre har noen kommentarer om de to siste mulighetene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som har bestilt Icebreakers? Synes det er ekstremt godt, og vil gjerne ha itak i det. Veit man får Tyggisen på Deli de Luca.. Men vil ha litt større kvanta, og litt billigere Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kanskje noen av smakene i "american gum assortment" kan være noe som passer deg? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hmmm mye rart Er det noen steder der de sender energidrinker til norge? (A) Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Noen som har erfaring med dem? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.calle.dk/pi/BonBon_Lossepladsen...ang_38034_.aspx!!! Kan man bestille over nettet derfra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det 11. bud :"Man skal ikke ha mint i sjokolader" *humrer* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 *mine innlegg* Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Noen som har erfaring med dem? Eg bestilte ei kasse forige fredag og fekk den i dag. So rask levering vertfall. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Noen som har erfaring med dem? Eg bestilte ei kasse forige fredag og fekk den i dag. So rask levering vertfall. Høres bra ut Bestilte 4 brett Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Noen som har erfaring med dem? Eg bestilte ei kasse forige fredag og fekk den i dag. So rask levering vertfall. Høres bra ut Bestilte 4 brett Litt kjedelig det da siden Red Bull kommer til norge nå xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Veit ikkje om noken sider frå USA, er dei som har energidrikkane som fristar mest, men redbullnorge.com sender redbull til norge, litt dyrt, men er nok verdt det. Noen som har erfaring med dem? Eg bestilte ei kasse forige fredag og fekk den i dag. So rask levering vertfall. Høres bra ut Bestilte 4 brett Litt kjedelig det da siden Red Bull kommer til norge nå xD kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå