cavumo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hurra! Da fikk jeg min første forsendelse fra Tony! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg venter fremdeles på min lille forsendelse:( Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Når bestilte du da? Min ble sendt 7. august. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hurra! Da fikk jeg min første forsendelse fra Tony! Hvordan smakte sjokoladen? Sour skittles er de beste jeg har smakt Endret 16. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ikke så veldig godt, men den går nok ned. Men jeg ville ikke kjøpt bare den for å si det sånn. Litt kvalmendes. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ikke så veldig godt, men den går nok ned. Men jeg ville ikke kjøpt bare den for å si det sånn. Litt kvalmendes. Hm.... Ble heller aldri fan av noen av de andre skittles, men sour synes jeg var den beste. Jeg bestilte American Candy Assortment uten Skittles sjokolade. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg venter fremdeles på min lille forsendelse:( Forsendelsen min brukte denne gangen 15 dager hit. Det er mye lengre enn sist. Tror nok man kan oppleve ganske mye forskjellig. For det første så har vell posten (ifølge mine egne opplevelser) gjerne en tendens til å la pakkene ligge i tollbehandling en del lengre enn det som er nødvendig. Opplevde en pakke (med sporingsnummer så jeg faktisk fikk sjekket) ble liggende og vente på tollklarering i 5 dager Dessuten kan "air mail" forsendelser variere voldsomt fra USA. Sist jeg sjekket med USPS (det amerikanske postvesen) var vanlig forsendelsestid til Norge med "air mail" beregnet til å være 5-30 dager. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Peanutbutter cups du tenker på? http://store.fastcommerce.com/prod_looneys...ef058c5535.html De er bare najsest Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 I dag (!!) Fikk jeg mail om at pakken min var sendt. Og at de plusset på 12 dollar i frakt. Så forsendelsen min gikk fra å koste 17 dollar og være langt under tollgrensen, til å bli på 29 dollar.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 $29 er også godt under grensen. Bestilte du fra hjemmesiden til Looney er dette vanlig praksis, det at de kalkulerer og legger til frakt i ettertid. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oj, du har rett! Jeg vet ikke hva slags dollarkurs jeg har hatt i bakhodet , men den var tydeligvis helt feil! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Peanutbutter cups du tenker på? http://store.fastcommerce.com/prod_looneys...ef058c5535.html De er bare najsest Det er ikke tull engang. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 I dag (!!) Fikk jeg mail om at pakken min var sendt. Og at de plusset på 12 dollar i frakt. Så forsendelsen min gikk fra å koste 17 dollar og være langt under tollgrensen, til å bli på 29 dollar.. For det første. 200 grensen er for prisen uten frakt. Dersom produktet koster mindre enn 200 eks. frakt betaler man ikke moms. For det andre 29$ dollar er under 200 kr. Lenke til kommentar
westli Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det ikke noe rabatter ellerno på storcash? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette var saker! Har bestilt meg 24pk med junior mints, gleder meg som en unge, første gangen jeg bestiller godter fra nettet Uansett, har vært i England, og en del europeiske land noen ganger, men vet ikke helt hva annet jeg kan bestille som er godt, noen forslag? Liker surt godter VELDIG godt, lakris og så og si alt av karamell, comboer funker også godt. Karamel og sjokolade, lakris og sjokolade osv osv. Takker for tips! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette var saker! Har bestilt meg 24pk med junior mints, gleder meg som en unge, første gangen jeg bestiller godter fra nettet Uansett, har vært i England, og en del europeiske land noen ganger, men vet ikke helt hva annet jeg kan bestille som er godt, noen forslag? Liker surt godter VELDIG godt, lakris og så og si alt av karamell, comboer funker også godt. Karamel og sjokolade, lakris og sjokolade osv osv. Takker for tips! Hva med American Candy Assortments, Litt forskjellig. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har akkurat kjøpt meg ting for 100 pund på www.britishcornershop.co.uk er kanskje litt dyrare enn ebay men fortsatt billigare enn i Norge og utvalget er større enn det dei har på ebay. Gleder meg for all den utenlanske brusen eg har bestilt xD Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Veldig bra side MPC, men Frakt kostnadene var egentlig urimelige (22 pund!!) Må være billigere hvis du går sammen med flere folk om og kjøpe mye mer, men så kommer toll/moms! -.- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Veldig bra side MPC, men Frakt kostnadene var egentlig urimelige (22 pund!!) Antar (uten å ha undersøkt) at de bruker FedEx, DHL eller lignende, og da er det ikke så urimelig. Må være billigere hvis du går sammen med flere folk om og kjøpe mye mer, men så kommer toll/moms! -.- Ikke toll på slike varer, bare MVA. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet hvor lang tid Looneystuff bruker på å svare på en mail angående fraktpriser? Har sendt to mailer nå i løpet av en uke, men ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå