Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter fremdeles på min lille forsendelse:(

Forsendelsen min brukte denne gangen 15 dager hit. Det er mye lengre enn sist. Tror nok man kan oppleve ganske mye forskjellig. For det første så har vell posten (ifølge mine egne opplevelser) gjerne en tendens til å la pakkene ligge i tollbehandling en del lengre enn det som er nødvendig. Opplevde en pakke (med sporingsnummer så jeg faktisk fikk sjekket) ble liggende og vente på tollklarering i 5 dager :(

Dessuten kan "air mail" forsendelser variere voldsomt fra USA. Sist jeg sjekket med USPS (det amerikanske postvesen) var vanlig forsendelsestid til Norge med "air mail" beregnet til å være 5-30 dager.

Lenke til kommentar
I dag (!!) Fikk jeg mail om at pakken min var sendt. Og at de plusset på 12 dollar i frakt. Så forsendelsen min gikk fra å koste 17 dollar og være langt under tollgrensen, til å bli på 29 dollar..

For det første. 200 grensen er for prisen uten frakt. Dersom produktet koster mindre enn 200 eks. frakt betaler man ikke moms.

For det andre 29$ dollar er under 200 kr.

Lenke til kommentar

Dette var saker! :D Har bestilt meg 24pk med junior mints, gleder meg som en unge, første gangen jeg bestiller godter fra nettet :p Uansett, har vært i England, og en del europeiske land noen ganger, men vet ikke helt hva annet jeg kan bestille som er godt, noen forslag? Liker surt godter VELDIG godt, lakris og så og si alt av karamell, comboer funker også godt. Karamel og sjokolade, lakris og sjokolade osv osv. Takker for tips!

Lenke til kommentar
Dette var saker! :D Har bestilt meg 24pk med junior mints, gleder meg som en unge, første gangen jeg bestiller godter fra nettet :p Uansett, har vært i England, og en del europeiske land noen ganger, men vet ikke helt hva annet jeg kan bestille som er godt, noen forslag? Liker surt godter VELDIG godt, lakris og så og si alt av karamell, comboer funker også godt. Karamel og sjokolade, lakris og sjokolade osv osv. Takker for tips!

Hva med American Candy Assortments, Litt forskjellig.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg ting for 100 pund på www.britishcornershop.co.uk er kanskje litt dyrare enn ebay men fortsatt billigare enn i Norge og utvalget er større enn det dei har på ebay. Gleder meg for all den utenlanske brusen eg har bestilt xD

Lenke til kommentar
Veldig bra side MPC, men Frakt kostnadene var egentlig urimelige (22 pund!!)

Antar (uten å ha undersøkt) at de bruker FedEx, DHL eller lignende, og da er det ikke så urimelig.

Må være billigere hvis du går sammen med flere folk om og kjøpe mye mer, men så kommer toll/moms! -.-

Ikke toll på slike varer, bare MVA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...