mamangaba Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fikk noen herligheter i posten i dag <3 Hvordan smakte Nerds? Nerds var kriminelt godt.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fikk noen herligheter i posten i dag <3 Hvordan smakte Nerds? Nerds var kriminelt godt.... Ok. Bestiller også American Candy Assortment Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) mamangaba: Var extraen også god? Usikker på om jeg skal ta berry eller watermelon varianten. Tenkte å bestille en del tyggis selv, men da blir det fort over tollgrensen. Noen som har forsøkt å be tony om å sette lavere verdi på pakker? Endret 26. juli 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 mamangaba: Var extraen også god? Usikker på om jeg skal ta berry eller watermelon varianten. Tenkte å bestille en del tyggis selv, men da blir det fort over tollgrensen. Noen som har forsøkt å be tony om å sette lavere verdi på pakker? Extraen var spiselig den, men syns den blir fort litt bløt på en måte... trur kanskje watermelon er bedre enn berry (men det er nå da min mening uten å ha smakt watermelon), så jeg får bestille den neste gang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 faen at man ikke meldte seg på skapern, med en ide om en norsk godteri butikk via internett det er jo en GENIAL ide Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Faen, har Tony ferie? Har ikke svart mail på en uke, og mine bestillinger er ikke sendt enda. Kunne jo stått en notis på siden hans eller noe. Bestilte forøvrig: Trident White Sugarless Gum - Cool Rush - 12 12-Piece Packs $12,29 Trident White - Cool Colada - 12 12-Piece Packs $11,29 Wrigley Extra Fruit Sensations - Berry Paradise - 10 15-Stick Packs $15.49 Wrigley Extra Fruit Sensations - Sweet watermelon - 10 15-Stick Packs $15.49 Wrigley Chewing Gum - Juicy Fruit - 40 5-Stick Packs $12.29 Trident Splash - Peppermint Swirl - 10 9-Piece Packs $10.99 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Vekker denne til livet igjen. Noen som har bestillt her i det siste, og kan si noe om hvor treig/kjapp postgangen fra USA er for tiden? Da jeg bestillte i fjor gikk det meget kjappt. Pakkene jeg bestillte nå ble sendt allerede dagen etter jeg bestillte (og jeg bestillte på en søndag) , så spørsmålet er hvor lenge må jeg vente . Endret 5. august 2008 av cyclo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Når pakken blir sendt har jo nada å gjøre med postgangen da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Når pakken blir sendt har jo nada å gjøre med postgangen da Kremt. Det var derfor jeg spurte. Pakken ble sendt umiddelbart, så jeg lurte på om noen visste hvor lang tid postgangen tok for tiden. Ah. Var en liten gramatisk missvisning der. Klarte tydeligvis ikke å formidle det jeg ville. Fikses nå Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da har jeg bestilt snop over internett for første gang. Nerds it is. Håper jeg liker det. Tar gjerne imot tips til andre gode ting man kan kjøpe. Jeg er glad i sjokolader som Hobby, vanlig melkesjokolade, bounty +++ liker IKKE peanøtter eller smak av peanøtter, ikke lakris. Veldig glad i SURT snop. Og søtt. Ikke lakris. Tips tas i mot med takk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da har jeg bestilt snop over internett for første gang. Nerds it is. Håper jeg liker det. Tar gjerne imot tips til andre gode ting man kan kjøpe. Jeg er glad i sjokolader som Hobby, vanlig melkesjokolade, bounty +++ liker IKKE peanøtter eller smak av peanøtter, ikke lakris. Veldig glad i SURT snop. Og søtt. Ikke lakris. Tips tas i mot med takk! link? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) bestilte på siden nevnt tidligere, looney... I dag fikk jeg mail om at varene er sendt. Ble sendt i dag 07.08.2008 klokken 09:32 .. Gleder meg! Endret 7. august 2008 av L_C Lenke til kommentar
LordSnick Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kjøpte av han via ebay og fikk vel forsendingen ca 8 dager etter...og nå er allt av Skittels borte...farlig godt... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg bestillte to pakker 27 som ble sendt den 29. Fortsatt ikke mottatt. Postgangen er tydeligvis langt tregere enn den var i fjor, eller kanskje jeg bare hadde flaks i fjor. Lenke til kommentar
LordSnick Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nå skal det sies at jeg kjøpte for ca 3 uker siden. Kan jo være noen forsinkelser ellers som har gjort at det tar litt tid nå. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hurra! I dag kom det Endret 12. august 2008 av cyclo Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 For de som lurer på tid/frakt: Mine to pakker med tyggis ble sendt fra Looney onsdag 6. august og ankom i dag 14. august. Ganske greit, har alltid pleid å ankomme etter 6-10 dager. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Oj, jeg bestilte mitt snop den 7. August. Kanskje det kommer i morgen da Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Cyclo: Den candybartypen til venstre ønsker jeg å få tak i. Har du en link? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Peanutbutter cups du tenker på? http://store.fastcommerce.com/prod_looneys...ef058c5535.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå