StaBBer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som har testet Skittles med sjokoladesmak? Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Høres ikke særlig godt ut egentlig, men kan jo kjøpe den samlepakken med alle 5 variantene... så får du jo testa den ut uten å kjøpe så altfor mange Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ah, ser nå at samlepakken har sjokolade ja. Antok den ikke var der, men smoothievarianten er vist byttet ut med sjokolade. Synd, da jeg likte smoothie bedre enn wild berry og tropical. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som vet noe godt jeg kan kjøpe fra looney? Har bestilt å prøvd det meste. Kom med forslag Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ring Pops... har bestilt dem en gang før og syns dem var elskverdige.. forsvant ganske fort for å si det sånn. smelter heller ikke nå som det er så varmt må nesten prøve å få bestilt en pakke av dem igjen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ring Pops... har bestilt dem en gang før og syns dem var elskverdige.. forsvant ganske fort for å si det sånn. smelter heller ikke nå som det er så varmt må nesten prøve å få bestilt en pakke av dem igjen Ok. Se om jeg kan bestille en pakke av de Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg bestilte Toffife. Den gikk ut i mai, samme måned som jeg fikk den. Ville dere klaget på det? er det vits i? EDIT: Bestilte hos Looneystuff Endret 13. juni 2008 av ironduke Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg bestilte Toffife. Den gikk ut i mai, samme måned som jeg fikk den. Ville dere klaget på det? er det vits i? EDIT: Bestilte hos Looneystuff jeg ville klaget uten tvil...bør jo sende varer som holder noen månder, så man kan spare litt på det man har kjøpt og ikke måtte spise det opp med engang fordi den går ut snart Endret 16. juni 2008 av mamangaba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tro om de kan få tak i Bountyis....hvis de sendes ekspress skulle det gå bra ? Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg bestilte Toffife. Den gikk ut i mai, samme måned som jeg fikk den. Ville dere klaget på det? er det vits i? EDIT: Bestilte hos Looneystuff jeg ville klaget uten tvil...bør jo sende varer som holder noen månder, så man kan spare litt på det man har kjøpt og ikke måtte spise det opp med engang fordi den går ut snart Sendte en mail der jeg forklarte problemet til dem. Meget god kundeservice! Jeg kunne enten få nye varer av samme sort eller plukke ut noe annet til samme verdi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er dere så avhengige at dere bestiller godteri over internett? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er du avhengig av å kommentere denne tråden for å være morsom? Get a life.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dette her MÅ prøves. da skal jeg bestille meg " AMERICAN CANDY ASSORTMENT 24 Bars Hershey Nestle Others " Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er du avhengig av å kommentere denne tråden for å være morsom? Get a life.. Jeg traff visst et saart punkt vil jeg tro, det var ikke meningen. Grunnen til at jeg reagerte som jeg gjorde var det var helt "nytt" for meg at man kunne bestille godteri over internett. Jeg hadde aldri tenkt tanken. Men naa i ettertid ser jeg at det selvfolgelig kan vaere litt praktisk. Beklager. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du traff nok ingen punkter men je synes det er dumt å rette et innlegg mot en alternativ måte å få tak i amerikanske godsaker, det er jo tross alt billigere. Du trenger ikke å beklage men jeg håper da at du ønsker å støtte butikken. De har masse godt som gjerne kan gis bort som gaver. Dette mener jeg gjelder blant annet Trident til en tyggisavhengig venn. De varer lenge, er sukkerfrie og smaker kjempegodt. Endret 6. juli 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 LooneyStuff.com har nå julisalg, nærmere bestemt 10 % rabatt ved å bruke rabattkoden "JULY10". Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fikk noen herligheter i posten i dag <3 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Fikk noen herligheter i posten i dag <3 Dette ser smakfullt ut. Bare synd at jeg har bestemt meg for å holde meg vekke fra snop & brus hele 2008, men da har jeg i allefall noe å se frem til i 2009 (min siste brus drakk jeg i September 07 og siste sjokolade/snop Desember 07) Det er for oss forbrukere helt digg med den lave dollaren nå for tiden, spesielt i forbindelse med online godterikjøp (venter desperat til 1. Januar 2009 ) Endret 22. juli 2008 av Oly Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Linker til noen bra sider?? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fikk noen herligheter i posten i dag <3 Hvordan smakte Nerds? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå