Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dissa rabattkodene som det har vært snakk om før her i denne tråden. hvor er det dere får dem fra??

jeg har bestilt varer fra både hjemmesiden og ebay, men har aldri fått noen rabattkode. har han sluttet med dem eller no sånt?

 

 

kan noen hjelpe meg med dette? evig takknemlig

Lenke til kommentar

De har ikke sluttet med det, de har ikke i skrivende stund et fungerende kodesystem.

 

Det du kan gjøre er å maile de å skrive i emnefeltet:

"discount on (ordrenummer)"

OG

"Hi!

I was wondering if i could have a discount on my order (ordrenummer)

Sincerly (navn)

 

Det burde gi deg et avslag

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Virker som LooneyStuff ikke gir rabatt på Ebay-kjøp lenger. Sendte en mail nå, og fikk svar om at de ikke gir det lenger pga den høye avgiften de må betale til Ebay. Men men, er vel ikke verre enn å kjøpe fra nettsida fra nå av.

Lenke til kommentar

Bestilte en American Gum Assortment - Trident - 28 Packs fra looneystuff for noen uker siden. Mottok aldri noe "shipping information" for denne ordren, og gikk en stund og lurte på om alt var i orden. Skrev mail og de bekreftet at den var sendt. Hentet den nå nettopp, og det viser seg at jeg bare har fått 26 pakker med tyggegummi istedenfor 28. Ikke jordens undergang, men langt fra den beste opplevelsen jeg har hatt med dem for å si det slik.

 

Får vel kontakte dem igjen og se hva som skjer før jeg legger igjen feedback.

 

Edit:

Fikk svar umiddelbart

Hi, ostebonden!

I'm so sorry that happened! We can either refund you for the two missing packs, or we can ship them the next time you order. Please let me know how you like me to proceed, and I will take care of it.

Fair enough, I guess. Endret av ostebonden
Lenke til kommentar
nå selger de skittles i halv kilos poser på looneystuff. de får plass til tre slike poser til 4.50$ hver i en 11 dollars flat rate pakke.

 

Takk for dette tipset. Spesielt hvor mange man kan bestille. Må nok legge inn en bestilling på dette.

 

PS: Dette med rabatt hos looneystuff. Sender man melding til dem før man bestiller, eller etterpå? Virker litt snodig hvis det er etterpå. Da gir de jo avslag på penger igrunnen.

 

PPS: Er jo en del kjoss å vite hvor mye som "går inn i" den shipping pakken til $11. Hvordan går dere frem for å vite hvor mye som går i? Ellers andre tips rundt dette? Vil jo helst fylle opp, og ikke gå over, slik at det blir en del dyrere helt unødig.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar
PS: Dette med rabatt hos looneystuff. Sender man melding til dem før man bestiller, eller etterpå? Virker litt snodig hvis det er etterpå. Da gir de jo avslag på penger igrunnen.

Jeg sendte mail etterpå, og fikk penger satt tilbake på PayPal-kontoen. Noen som vet hvorfor de gir rabatter? Er det bare for å være hyggelige?

Lenke til kommentar
Bestilte en American Gum Assortment - Trident - 28 Packs fra looneystuff for noen uker siden. Mottok aldri noe "shipping information" for denne ordren, og gikk en stund og lurte på om alt var i orden. Skrev mail og de bekreftet at den var sendt. Hentet den nå nettopp, og det viser seg at jeg bare har fått 26 pakker med tyggegummi istedenfor 28. Ikke jordens undergang, men langt fra den beste opplevelsen jeg har hatt med dem for å si det slik.

 

Får vel kontakte dem igjen og se hva som skjer før jeg legger igjen feedback.

 

Edit:

Fikk svar umiddelbart

Hi, ostebonden!

I'm so sorry that happened! We can either refund you for the two missing packs, or we can ship them the next time you order. Please let me know how you like me to proceed, and I will take care of it.

Fair enough, I guess.

Hei! Bare et spørsmål. Mener du det er en fæl måte å ordne ting på når de sier at de enten kan gi deg litt av summen tilbake eller sende ved de to på en annen ordre? Det er direkte tull da de ikke akkurat kan drive å påføre seg selv kostnader ved å ettersende dette som en ordre. Ikke snakk slik om en nettbutikk som har så god service og er såpass fleksible som det gjengen bak LooneyStuff faktisk er. Jeg ønsker alle her lykke til videre med ordrene som dere sender :)

 

Takk for at du/dere leste

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Hei! Bare et spørsmål. Mener du det er en fæl måte å ordne ting på når de sier at de enten kan gi deg litt av summen tilbake eller sende ved de to på en annen ordre? Det er direkte tull da de ikke akkurat kan drive å påføre seg selv kostnader ved å ettersende dette som en ordre. Ikke snakk slik om en nettbutikk som er så bra som det jeg har opplevd at de er.

 

Jeg tror du leste posten hans feil. Men det forstår jeg også at du gjorde.

Jeg tror virkelig han mente det var "fair enough".

 

Men ja SpecialForce, jeg hadde reagert på en helt annen måte. Jeg hadde syns det var kjempeflott at de svarte på mail øyeblikkelig, å tok på seg å rette feilen med en gang. No questions asked. Dette er ypperlig service. Legger seg flate med en gang.

 

Hadde de derimot hatt for vane å sende feil, ville jeg sagt "fair enough". Men dette er helt garantert ikke tilfellet. Høres rett og slett ut som de har en service som får de fleste andre til å se latterlige ut. ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bestilte en American Gum Assortment - Trident - 28 Packs fra looneystuff for noen uker siden. Mottok aldri noe "shipping information" for denne ordren, og gikk en stund og lurte på om alt var i orden. Skrev mail og de bekreftet at den var sendt. Hentet den nå nettopp, og det viser seg at jeg bare har fått 26 pakker med tyggegummi istedenfor 28. Ikke jordens undergang, men langt fra den beste opplevelsen jeg har hatt med dem for å si det slik.

 

Får vel kontakte dem igjen og se hva som skjer før jeg legger igjen feedback.

 

Edit:

Fikk svar umiddelbart

Hi, ostebonden!

I'm so sorry that happened! We can either refund you for the two missing packs, or we can ship them the next time you order. Please let me know how you like me to proceed, and I will take care of it.

Fair enough, I guess.

Hei! Bare et spørsmål. Mener du det er en fæl måte å ordne ting på når de sier at de enten kan gi deg litt av summen tilbake eller sende ved de to på en annen ordre? Det er direkte tull da de ikke akkurat kan drive å påføre seg selv kostnader ved å ettersende dette som en ordre. Ikke snakk slik om en nettbutikk som er så bra som det jeg har opplevd at de er.

Takk for at du/dere leste

You're coming on strong, SpecialForce. :thumbdown:

 

Jeg synes looneystuff ordner opp på en fin måte. Jeg utvekslet 3-4 mail med dem og fikk svar lynende kjapt hver gang. Kjempebra! De la seg også flate med en gang og kom med nevnte tilbud, som jeg synes var helt greit mtp. at det er det jeg har betalt for og ikke noe mer. Du må også ta med i betraktningen at jeg gikk over en uke og ventet på informasjon om sendingen, noe som aldri kom. Måtte sende mail og spørre dem om ståa på ordren min og fikk da vite at den var sendt. Igjen, ikke jordens undergang, men ikke 100% tilfredsstillende. Men det viktigste er jo uansett at pakken kommer fram. Alt sammen gjorde at jeg synes at tilbudet dems var "fair enough". Hvordan du leser det som fælt undres jeg over.

 

Mine to tidligere erfaringer med dem er positive, noe jeg også betrakter denne for å være. I min feedback nevnte jeg blant annet den gode kundeservicen. Men det du skriver her:

Ikke snakk slik om en nettbutikk som er så bra som det jeg har opplevd at de er.
skjønner du sikkert selv at blir for dumt. Dersom jeg hadde hatt negative erfaringer med noen som helst butikk, ville ikke dine positive erfaringer med den samme butikken hindret meg i å dele mine erfaringer.

 

Denne saken løste seg uansett helt fint, og jeg valgte å få de manglende pakkene sendt sammen med neste ordre. Ja, jeg har nemlig planer om å bestille derfra igjen :)

Lenke til kommentar

Det er bra å høre det. Jeg tolket posten din sånn at du var misfornøyd med service. Det jeg da syntes var fælt var det at jeg tolket din melding som at du var skikkelig misfornøyd med servicen, noe en annen bruker også klarte og ressonere seg frem til hvis du beveger nettleseren din ett innlegg over ditt eget.

 

Selv så er jeg som du/dere sikkert skjønner veldig glad for å kunne ha et slikt ypperlig tilbud og håper det fortsetter. Jeg foreslår at vi setter strek her da jeg regner med at alle misforståelser er oppklart(?)

Skulle du ha noe å si så er jeg tilgjenglig på PM.

 

Ha en fin fortsatt fin dag alle sammen! (eller natt :p)

 

 

Som du sa så ble det siste veldig dumt ja. Derfor retusjerte jeg dette litt. Jeg foreslår at du gjør det samme.

 

"Dersom jeg hadde hatt negative erfaringer med noen som helst butikk, ville ikke dine positive erfaringer med den samme butikken hindret meg i å dele mine erfaringer."

 

Nei så absolutt ikke. Det skyldes nok det at jeg ble irritert over det faktum at noen kunne være misfornøyd med en bedrift som med en gang ordnet opp etter seg på en skikkelig måte. Jeg mener jeg har begrunnet mine uttalelser nok nå. Som sagt: Er det noe mer så bruk PM systemet.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...