Mompen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tenkte på og bestille Skittles jeg også tidligere men jeg ombestemte meg når jeg leste at de muligens inneholder palmeolje. Kan noen bekrefte/avkrefte det? Noe farlig med det? Har bestilt 36 poser med Skittles Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Palmeoljen er den mest usunne matoljen som finnes og dens produksjon er kontroversiell pågrunn av stor forurensing og hugging av reinskog. Den brukes derimot fremdeles av grådige selskap fordi den er veldig billig. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Æsjda.. noen som vil kjøpe billige Skittles? De var jo ikke akkurat dyre heller.. Skal se hva jeg kan finne ut ang den oljen og Skittles. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 *snip* Faen det glømte jeg... skal gjøre det nå.. EDIT: Er det noen spessielt jeg må spørre om?, eller skrive i e-posten Nei, bare skriv noe sånt som "i'd like a 10% discount on my order. Sincerly [navn]" Husk å skriv inn ordrenummer i emnefeltet. Noe sånt som "discount question for order [nummer]" Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 *snip* *snip2* Ok, takk... skal sende den nå Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Sitat fra Wikipedia om Skittles: Dietary restrictions Skittles are not vegetarian in the USA as they contain gelatin, as opposed to the British recipe which does not. However, they are still not suitable for vegans as they contain shellac. In the mid 2000s, Skittles in the USA began using palm kernel oil in the recipe, increasing shelf life as well as fat content. Skittles are also not certified as being Halaal by any certifying authority and should be avoided by Muslims. It appears that Skittles are not Kosher certified in North America, and now also not Kosher in the UK either, as the London Beth Din published in November 2007 on their alerts page that "Skittles previously approved and parev are now Not Kosher. Recently in Canada there have been some packages of Skittles that were mistakenly labeled as Kosher, but are not. EDIT: etter som jeg har lest så er det også stor forskjell mellom engelsk Skittles og Amerikansk. Den engelske er visst sunnere og at amerikanerne har putta ting i det for og gi det mer farge og smak på billigst måte. Endret 23. mars 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Yuk, kjøpte en pose med skittles "chocolate mix" på deli idag. Det var passe ekkelt. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Yuk, kjøpte en pose med skittles "chocolate mix" på deli idag. Det var passe ekkelt. Den er fæl. Har aldri vært borti noe som smaker så ille. Lenke til kommentar
kvams Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 De sender til Norge, Det kan jeg bekrefteHei.Hei. Nå har jeg kjøpt en 2 ting der i fra^^ Det var ganske dyr frakt :/ De justerer frakt etter vare. Har du husket og maile de og spørre om 10% rabatt? med ordrenummer selvsagt. Ja. Sendet en mail til de.... Fikk svar: I just gave you a discount of 10% off your credit card purchase.. Takk for tipset Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Og der kom mine 24 poser med Skittles De sendte også med to Laffytaffy, og de var kjempegode Alt kom på 28 dollars, 147kroner. Skulle jeg kjøpt 36 poser på Deli De Luca, altså 29 kroner per pose om jeg ikke husker feil ville det kommet på 696 kroner Regner med at de tjener rimelig fett på Skittles. edit: 24 poser. Endret 25. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
kvams Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor lang tid tar det før pakken kommer hjem i posten? 1 uke? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bestilte den en Søndag uken før The Gathering, ca 2 uker Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De sendte også med to Laffytaffy, og de var kjempegode Du har rett i det, LaffyTaffy er genialt gode. Hvilke smaker fikk du? Jeg fikk dessverre ikke noe ekstra ved siden av min ordre på Trident. Trident ruler Jeg vil også tipse alle om at det er sykt billig Trident på ebay. Fant 96 pakker vannmelon for 73.50 norske! 73.50! Det er også andre som selger i nærheten av denne prisen. Men jeg vil også advare om at det kan være dumt å bestille fra andre enn Looneystuff. De har flott service og gode priser i forhold til norske priser. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De jeg fikk var grønne, litt sure men samtidig søte og myke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Altså Epleversjonen Tror jeg. Fikk en liten pakke med noe snax fra statene av en god venn Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg vil også tipse alle om at det er sykt billig Trident på ebay. Fant 96 pakker vannmelon for 73.50 norske! Hvor? Og er vannmelonsmaken god? Tipper uansett man blir fort lei når det er snakk om så mange pakker med en og samme smak. Lenke til kommentar
kvams Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei. Fikk pakken min i dag. Alt så bra ut ^^ Hvorfor sender de det i 2 pakker? Endret 26. mars 2008 av kvams Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvor lang tid brukte di, fra du bestillte til du fikk pakken(e) Lenke til kommentar
kvams Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) bestillte den 18/3 Så kom påsken og det var hellidager osv:P Så fikk den i dag^^ Kjøpte noe aent i usa for 1måned siden da sende de pakken med det samme firma. Da tok det 2 dager fra jeg bestillte det til det lå i min postkasse Endret 26. mars 2008 av kvams Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg vil også tipse alle om at det er sykt billig Trident på ebay. Fant 96 pakker vannmelon for 73.50 norske! Hvor? Og er vannmelonsmaken god? Tipper uansett man blir fort lei når det er snakk om så mange pakker med en og samme smak. Tror det va denne han mente: http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-water...1QQcmdZViewItem Var også andre smaker: http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-Bubbl...1QQcmdZViewItem Her med noen forskjellige: http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-Assor...1QQcmdZViewItem Men ved kjøp nå blir det dyrere, men det går an å gi bud. Men det er jo veldig billig da Endret 26. mars 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå