Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Faen det glømte jeg... skal gjøre det nå.. :D

EDIT: Er det noen spessielt jeg må spørre om?, eller skrive i e-posten

Nei, bare skriv noe sånt som "i'd like a 10% discount on my order.

Sincerly [navn]"

Husk å skriv inn ordrenummer i emnefeltet.

Noe sånt som "discount question for order [nummer]"

Lenke til kommentar

Sitat fra Wikipedia om Skittles:

Dietary restrictions

Skittles are not vegetarian in the USA as they contain gelatin, as opposed to the British recipe which does not. However, they are still not suitable for vegans as they contain shellac. In the mid 2000s, Skittles in the USA began using palm kernel oil in the recipe, increasing shelf life as well as fat content.

Skittles are also not certified as being Halaal by any certifying authority and should be avoided by Muslims. It appears that Skittles are not Kosher certified in North America, and now also not Kosher in the UK either, as the London Beth Din published in November 2007 on their alerts page that "Skittles previously approved and parev are now Not Kosher. Recently in Canada there have been some packages of Skittles that were mistakenly labeled as Kosher, but are not.

EDIT: etter som jeg har lest så er det også stor forskjell mellom engelsk Skittles og Amerikansk. Den engelske er visst sunnere og at amerikanerne har putta ting i det for og gi det mer farge og smak på billigst måte.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
De sender til Norge, Det kan jeg bekrefte
Hei.Hei. Nå har jeg kjøpt en 2 ting der i fra^^

Det var ganske dyr frakt :/

De justerer frakt etter vare.

Har du husket og maile de og spørre om 10% rabatt?

med ordrenummer selvsagt.

Ja. Sendet en mail til de.... Fikk svar: I just gave you a discount of 10% off your credit card purchase.. :)

Takk for tipset

Lenke til kommentar

Og der kom mine 24 poser med Skittles :)

De sendte også med to Laffytaffy, og de var kjempegode :wee:

Alt kom på 28 dollars, 147kroner. Skulle jeg kjøpt 36 poser på Deli De Luca, altså 29 kroner per pose om jeg ikke husker feil ville det kommet på 696 kroner :ermm:

Regner med at de tjener rimelig fett på Skittles.

edit: 24 poser.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
De sendte også med to Laffytaffy, og de var kjempegode :wee:

Du har rett i det, LaffyTaffy er genialt gode. Hvilke smaker fikk du?

Jeg fikk dessverre ikke noe ekstra ved siden av min ordre på Trident. Trident ruler :)

Jeg vil også tipse alle om at det er sykt billig Trident på ebay. Fant 96 pakker vannmelon for 73.50 norske!

73.50! Det er også andre som selger i nærheten av denne prisen. Men jeg vil også advare om at det kan være dumt å bestille fra andre enn Looneystuff. De har flott service og gode priser i forhold til norske priser.

Lenke til kommentar

bestillte den 18/3 Så kom påsken og det var hellidager osv:P Så fikk den i dag^^

Kjøpte noe aent i usa for 1måned siden da sende de pakken med det samme firma. Da tok det 2 dager fra jeg bestillte det til det lå i min postkasse :)

Endret av kvams
Lenke til kommentar
Jeg vil også tipse alle om at det er sykt billig Trident på ebay. Fant 96 pakker vannmelon for 73.50 norske!

Hvor? Og er vannmelonsmaken god? Tipper uansett man blir fort lei når det er snakk om så mange pakker med en og samme smak.

Tror det va denne han mente:

http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-water...1QQcmdZViewItem

Var også andre smaker:

http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-Bubbl...1QQcmdZViewItem

Her med noen forskjellige:

http://cgi.ebay.com/96-packs-Trident-Assor...1QQcmdZViewItem

Men ved kjøp nå blir det dyrere, men det går an å gi bud. Men det er jo veldig billig da :D

Endret av folkvord01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...