StaBBer Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 EDIT: Er det noen som har prøvd andre smaker av skittles en den orginale? Jeg har prøvd alle. Jeg er også den som sendte en forespørsel til LooneyStuff om å lage en assortment med alle smakene. Orginal og Sour er helt klart best. Deretter følger Tropical og Smoothie. Wild Berry skuffet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) nam! skittles og nerds bestillt. De er drit gode. Kan noen si meg om det lønner seg økonomisk å kjøpe tyggis fra tony (looneystuff). Er de tyggisene bedre enn stimorol her i norge? Selv synes jeg at Trident assortment pack er en veldig god deal i forhold til å spise deg igjennom en pakke stimorol på en time. De varer lenge, prisen er veldig billing ift. det du får i Norge. Dollarkursen som er nå om dagen rettferdiggjør disse muligens rare handlene i andres øyne ennå mer. Det er sjelden jeg har fått kvalitet og kvantitet i samme pakke! Hvilke Skittles bestilte du? Endret 29. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) jeg har bestilt hele 36 pakker med orginal Skittles! Endret 29. februar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva synes du om sour varianten? Selv er jeg lite glad i original og foretrekker sour. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke smakt noen andre varianter, neste gang tror jeg må bestille Assorted Skittles Lenke til kommentar
trinity07 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 nam! skittles og nerds bestillt. De er drit gode. Kan noen si meg om det lønner seg økonomisk å kjøpe tyggis fra tony (looneystuff). Er de tyggisene bedre enn stimorol her i norge? Selv synes jeg at Trident assortment pack er en veldig god deal i forhold til å spise deg igjennom en pakke stimorol på en time. De varer lenge, prisen er velsig billing ift. det du får i norge og dollarkursen rettferdiggjør det ennå mer. Hvilke skittles bestilte du? Må si meg enig der. Trident varer lenge. Savner Cinnamon i assortment pakken jeg, ellers er den helt topp! Ellers om du liker cinnamon tyggis kan jeg anbefale Wrigley's 5 Flare eller Stride sweet cinnamon. Bestilte de, og de kom endelig denne uken etter lenge (pga tony hadde skrevet feil adresse). Disse varer utrolig lenge, men det skyldes nok at cinnamon smaken er sterk i utgangspunktet. Noen som har prøvd Trident Strawberry fusion eller Trident white cool colada. vurderer disse neste gang! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 nam! skittles og nerds bestillt. De er drit gode. Kan noen si meg om det lønner seg økonomisk å kjøpe tyggis fra tony (looneystuff). Er de tyggisene bedre enn stimorol her i norge? Selv synes jeg at Trident assortment pack er en veldig god deal i forhold til å spise deg igjennom en pakke stimorol på en time. De varer lenge, prisen er velsig billing ift. det du får i norge og dollarkursen rettferdiggjør det ennå mer. Hvilke skittles bestilte du? Må si meg enig der. Trident varer lenge. Savner Cinnamon i assortment pakken jeg, ellers er den helt topp! Ellers om du liker cinnamon tyggis kan jeg anbefale Wrigley's 5 Flare eller Stride sweet cinnamon. Bestilte de, og de kom endelig denne uken etter lenge (pga tony hadde skrevet feil adresse). Disse varer utrolig lenge, men det skyldes nok at cinnamon smaken er sterk i utgangspunktet. Noen som har prøvd Trident Strawberry fusion eller Trident white cool colada. vurderer disse neste gang! Trident Strawberry fusion er blitt sendt med posten så kan komme med tilbakemelding Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan gi tilbakemelding på følgende som jeg nettopp fikk: Trident, Tropical Twist: 18 biter i pakken, hver enkelt er pakket inn. Dette må være en av bedre av de jeg bestilte. Herlig frisk tropisk smak som varer relativt lenge. Pluss pga antall biter i pakken. Terningkast 5 Trident Splash, Summer Spearmint: 9 biter i hver pakke, med fyll ala nye Stimorol. Liker du spearmint er dette en klar favoritt. Liker det meget godt selv, så dette ble en suksess. Denne smaken varer desidert lengst av alle jeg kjøpte. Terningkast 5 Trident Splash, Strawberry with Lime 9 fylte biter her også. Var litt skeptisk til limekombinasjonen, men den var overraskende god. Herlig jordbærsmak. Litt minus for at smaken ikke varer fullt så lenge som de over. Terningkast 4 Trident Fusion, Strawberry: 12 små biter på brett, uten fyll. Denne skuffet mest, kanskje fordi jeg hadde størst forhåpninger til den. Her er brettet delt i to smaker, ene halvdelen med sur og andre halvdelen med søt jorbær. Brettet er like stort som Splash-variantene, men med 12 biter i stedet for 9. Dette gjør at bitene er ganske små, som medfører at man må ta 2 for å få en normal størrelse å tygge på. Stort minus på varighet, da smaken bare varer 5-10 min. Men smaken er virkelig god når man først tar en. Terningkast 3. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 kjempebra vurdering. Jeg fåreslår at alt som er vurdert blir redigert inn i første post så det er lettere å holde oversikt. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 søren... bestillte 2 i slengen, også var det for mye for postkassen, så nå må jeg hente det:P Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor lang leveringstid er det hos Looneystuff? Lenke til kommentar
trinity07 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som vet hvordan man legger inn en kommentar ved siden av bestillingen hos LooneyStuff? Jeg skal bestille Trident white Cool Colada men av en eller annen grunn finnes den ikke på websiden legnere og de hos Looney sa jeg bare skulle legge inn en ordre for en annen Trident White tyggis og skrive i kommentarfeltet at jeg ville ha Cool Colada. Men jeg finner ikke noe kommentarfelt..... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan sende de en mail der du skriver hva du vil ha. Hvordan er den smaken? Lenke til kommentar
trinity07 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan sende de en mail der du skriver hva du vil ha. Hvordan er den smaken? Det har jeg allerede gjort for flere dager siden, men får ikke noe svar. Synes kundeservicen til looney har blitt betraktelig dårligere i det siste. Før fikk man svar på dagen. Har ikke smakt den så er veldig nysgjerrig. Forøvrig er jeg stor fan av Cinnamon tyggis å anbefaler både Wrigley's 5 Flare og Stride Sweet cinnamon Lenke til kommentar
kvams Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei.Hei. Nå har jeg kjøpt en 2 ting der i fra^^ Det var ganske dyr frakt :/ Endret 19. mars 2008 av kvams Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 jeg får opp dette når jeg skal til checkout INTERNATIONAL BUYERS ONLY - Choose this option Betyr det at dem ikke sender til norge? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) De sender til Norge, Det kan jeg bekrefte Hei.Hei. Nå har jeg kjøpt en 2 ting der i fra^^ Det var ganske dyr frakt :/ De justerer frakt etter vare. Har du husket og maile de og spørre om 10% rabatt? med ordrenummer selvsagt. Endret 22. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) *snip* Faen det glømte jeg... skal gjøre det nå.. EDIT: Er det noen spessielt jeg må spørre om?, eller skrive i e-posten Endret 22. mars 2008 av Famen Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tenkte på og bestille Skittles jeg også tidligere men jeg ombestemte meg når jeg leste at de muligens inneholder palmeolje. Kan noen bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå