Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 *Mine Innlegg Must-Have Tråd* Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Tror 36 poser hadde dobbelt så høy porto når jeg sjekket i allfall, så da lønnet det seg heller å kjøpe 24 poser. Jeg fikk alle 24 posene i en pakke, og denne lå i postkassa (og jeg har bare en liten luke i et postboksanlegg i en studentby). Regner med pakken vil passe i alle vanlige postkasser. Edit: Omregningskursene til tollen finner du på www.toll.no, også trykker du på omregningskurser på forsiden. Endret 29. oktober 2006 av dravisher Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Poster bare for å si at jeg har fått meget god service hittil. La inn bestilling på Skittles i går, og i dag, 12 timer etter fikk jeg mail om at pakken er sendt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen som vet om steder man kan få taki Candy Corn i norge? Savner disse.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hi hi da var det to pakker på tur til meg:) På grunn av denne tråden... Vet ikke hva skittels er, men shot'n så kanon ut, så må testes.. Og limetid edition Twix hørtes limeted ut så er jo må ha i segselv:) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bare må ha dette i mine inlegg! Om noen vet om noen andre Ebay butikker som også selger snop osv? Er jo mye annet snop der ute! Jelly beans, twinkie osv.. Blir vel noe snop ifra looneystuff i nærmeste framtid for min del.. - hsds Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Etter å ha lest gjennom denne tråden føler eg meg nødt til å prøve skittles som så mange har snakket varmt om i denne tråden. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy. En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv. Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods 7030552[/snapback] Hva? De har ikke dumle ffs! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Etter hard tenking ble det til at eg kjøpe M&M i stedfor skittles. Neste gang blir det skittles. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva? De har ikke dumle ffs! 7223265[/snapback] Det har nok noe med at Dumle produseres av finske Fazer. Siden Looneystuff befinner seg i USA har de først og fremst amerikansk godteri. Tror ikke engang Dumle finnes i USA, jeg har iallefall ikke sett det i noen butikker der... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det slik at jeg må gi tilbakemelding til selgeren, før han(Looneystuff) gir til meg? Har nemlig 0 tilbakemeldinger på eBay, og har lyst på noen. Har kjøpt Skittles og Jujyfruits. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det slik at jeg må gi tilbakemelding til selgeren, før han(Looneystuff) gir til meg? Har nemlig 0 tilbakemeldinger på eBay, og har lyst på noen. Har kjøpt Skittles og Jujyfruits. 7225090[/snapback] Du må vente til du får varen. Tilbakemeldingen skal gjenspeile hvor fornøyd du er med handelen, om varen var som forventet o.l. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du må ikkje vente for å gi tilbakemeldingar, eg gav den med ein gang bestillingen var fullført, men når du får din tilbakemelding veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis noe skulle skje med bestillingen din, er feedback et godt våpen, og du bør vente med å gi feedback til varen er mottatt. Men det er riktig at du kan gi feedback alt når du har bestilt, selv om det ikke er å anbefale, for hva vurderer du da? Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Herlig genialt:P Toblerone må bestilles:D Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. 7030567[/snapback] gå på deli di luca! amatør skittle elskere! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I dag vart bestillingen sendt. Når det gjelder feedback er det vanlig man gir feedback etter å ha mottatt varen. Siden du i feedbacken vurder ting som kvalitet og frakt tid å slikt. Selger pleier ikkje å gi feedback før kjøper har gitt feedback men det varierer fra selger til selger. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 da var en pakke skittles bestilt av denne karen også.. *Glede seg* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Joined the bandwagon... Hah så latterlig mye skittles som er på vei mot Norge denne høsten. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg burde nesten fått litt provisjon fra looneystuff for å ha anbefalt siden her. Den ble jo rett og slett en Schlager! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå