Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vel ikke vært aktuelt å bestilt uten at det kom en assortment uansett.

Men fikk lyst på den jordbærpakken du viste bilde av. Problemet er bare at den koster akkurat over 200-grensen.

Men kan man ikke be de skrive at det er en gave på pakken? :) Mange online-butikker som gjør det om du ber om det.

Looneystuff skriver ikke gave på pakken, har sjekket med dem.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er bitt av LooneyStuff basillen. Kjøpte en trident pakke med forskjellige smaker. Fikk pakken levert innen 6-7 dager og var storfornøyd.

for 2 uker siden bestillte jeg noe annet hos dem. fikk bekreftelse på at varen var sendt. Har fortsatt ikke mottatt noe, så nå begynner jeg å bli litt bekymret for at noe er galt. ser at varen er allerede betalt, så det er jo det kjipeste. Har sendt mail til dem uten å få noen forklaring... Noen andre som har opplevd noe lignende.

Videre, så ser jeg at det er flere produkter tilgjengelig på ebay-versjonen deres. Men der kan man vel bare handle en type produkt om gangen, ikke sant?

Er veldig skuffa over LooneyStuff nå! :cry:

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg er bitt av LooneyStuff basillen. Kjøpte en trident pakke med forskjellige smaker. Fikk pakken levert innen 6-7 dager og var storfornøyd.

for 2 uker siden bestillte jeg noe annet hos dem. fikk bekreftelse på at varen var sendt. Har fortsatt ikke mottatt noe, så nå begynner jeg å bli litt bekymret for at noe er galt. ser at varen er allerede betalt, så det er jo det kjipeste. Har sendt mail til dem uten å få noen forklaring... Noen andre som har opplevd noe lignende.

Videre, så ser jeg at det er flere produkter tilgjengelig på ebay-versjonen deres. Men der kan man vel bare handle en type produkt om gangen, ikke sant?

Er veldig skuffa over LooneyStuff nå! :cry:

Du kommer nok til å motta pakken i løpet av uken, har enda ikke fått noe jeg bestillte 29 januar, men fikk trident tyggisene etter 6 dager, er nok litt forskjell i transporten.

Lenke til kommentar
Looneystuff har da kjapt besvart mine spørsmål. Har du lagt ved ordrenummer i emnetittel?

Her er forresten min gode erfaring med de:

post-109703-1202835380_thumb.jpg

Sånn ser 28 pakker med Trident og en spesiell undulat ut :D

Jepp, la med ordrenummer. De har vært veldig kjapp til å svare tidligere for meg også. men nå har de ikke svart i det hele tatt, så begynner å lure.... Btw, den trident pakken er knall! Har en selv jeg ;)

Foresten noen som vet om det er mulig å bestille flere ting samtidlig hos ebay versjonen til LooneyStuff?

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp svar om de hadde sendt pakken, der stod det:

Hi! Your package shipped out on February 5th. You should be receiving it any day now.

min var "shipped out on January 29th...." fortsatt ikke sett noe til pakken.. Ikke har jeg fått noe svar fra dem heller :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...