Schneiderlin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg fikk mine M&M's etter 7 dager, jeg bor i rogaland. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 yes, nå fikk jeg de første 24 posene i posten:D:D fulgte også med noe som het spree. får sikkert de gjenverende 24 imorgen:D:D tok akkurat 7 dager fra de sendte bekreftelse om at den var sendt til den lå i postkassen Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 selger de salt and vinegar chips NOEN steder?! internett eller i norge? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Før USPS økte prisene sine og vart tregere opplevde eg 4-5 dager levering fra looneystuff til hordaland. Men nå er det nærmere 7-8 dagers levering. Som egentlig ikkje er gale så mye når man tenker over det. Endret 29. januar 2008 av mafiaman Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettop bestillt 24 poser skittles, og 24 poser spree. Det fulgte med en gratis spree fra min forige bestilling, de var sykt gode. som skittles med bruspulver inni. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tenkte eg skulle prøve å handle fra looney nå, siden de har fått så mykje skryt. men lurer på noen få ting.. må eg registrere meg på www.paypal.com for å kunne handle fra looney? tilfelle, er paypal "sikker", altså ikkje ett svindlene selskap som lopper bankkortet mitt? og ein ting til. når eg kikker rundt på heimesida til looney, så bruker den ufattelig lang tid på å åpne sidene, er dette normalt? ting tar fort 2min å åpne... -torslo Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tenkte eg skulle prøve å handle fra looney nå, siden de har fått så mykje skryt. men lurer på noen få ting.. må eg registrere meg på www.paypal.com for å kunne handle fra looney? tilfelle, er paypal "sikker", altså ikkje ett svindlene selskap som lopper bankkortet mitt? og ein ting til. når eg kikker rundt på heimesida til looney, så bruker den ufattelig lang tid på å åpne sidene, er dette normalt? ting tar fort 2min å åpne... -torslo Det er vel best og registrere deg på paypal, har vertfall ikke merket at de har tatt noe penger, det er jo et veldig bra selskap og mange bruker det.... Hos meg funker Looneystuff siden veldig raskt. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg ville sakt at det er best å bruke visa eller mastercard på selve siden til looneystuff. Det funker utmerket hos meg, og da slipper jeg klusset med en tredjepart (paypal) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 www.aboutpaypal.org www.paypalwarning.com www.paypalsucks.com Det er nok av folk med dårlige erfaringer. Men det er jo ikke rart med tanke på hvor store de er. Har aldri hatt noe problemer med de selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har jo altids brukt Ebay når jeg har kjøpt varer fra looney, da har jeg betalt me paypal, gikk for ikke så lenge siden over til den nye nettsiden til looney, og betaler fortsatt med Paypal. Funker enormt bra! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har aldri brukt paypal, er det 100% sikkert å bruke det? Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ja. det er det alle i usa bruker til å betale over nett, så det er sikkert Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 'go morgo! Faren min skylder meg 500, og jeg tenkte på å handle fra looneystuff.com, men jeg får "internal server error 500" Hva skjer? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er en del bugs med siden deres siden den er helt ny. Du kan sende mail til de så fikser de bestillingen din. Pass på tollgrensa. Endret 2. februar 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har noen en rabattkupong? Trident tygissene er like store som de i norge, men de har ikke ånn hard skall utenpå. Akkurat samme som de nye stimorol bare mindre. det er 17-18 stykk i en. De er ekstremt gode og er heldigvis sukkerfrie. De varer også lenge synes jeg ift. Vanlig tyggis. Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja. Tar jeg en tyggis i pausen på skolen så har jeg den til jeg kommer hjem, minst. Du blir sliten i kjeven før smaken går ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er nettopp det som er så utrolig bra med trident! Trident er vel strengt tatt "økonomityggegummien" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor This email confirms that you have paid [email protected] ([email protected]) $28.99 USD using PayPal. The exchange rate for this purchase is 1 NOK = 0.180535USD This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *LOONEYSTUFF". -------------------------------------------------------------------------------- PayPal Shopping Cart Contents Item Name: AMERICAN GUM ASSORTMENT - TRIDENT SUGARFREE - 7 Flavors - 4 of each - 28 Packs - EZ-SHIP PACK Quantity: 1 Total: $28.99 USD Cart Subtotal: $28.99 USD Sales Tax: Cart Total: $28.99 USD Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Tror nesten jeg og må bestille noen pakker Trident, liker også veldig godt å ha tyggis på skolen. Noen som har en favoritt når det gjelder Trident? Endret 3. februar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er flere måneder med tyggis i den pakken. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da jeg kjøpte Wrigleyspakken hadde jeg tyggis i 5 måneder! Må vel ta å teste trident snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå