Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte eg skulle prøve å handle fra looney nå, siden de har fått så mykje skryt.

 

men lurer på noen få ting..

 

må eg registrere meg på www.paypal.com for å kunne handle fra looney? tilfelle, er paypal "sikker", altså ikkje ett svindlene selskap som lopper bankkortet mitt?

 

og ein ting til.

 

når eg kikker rundt på heimesida til looney, så bruker den ufattelig lang tid på å åpne sidene, er dette normalt? ting tar fort 2min å åpne...

 

-torslo

Lenke til kommentar
tenkte eg skulle prøve å handle fra looney nå, siden de har fått så mykje skryt.

 

men lurer på noen få ting..

 

må eg registrere meg på www.paypal.com for å kunne handle fra looney? tilfelle, er paypal "sikker", altså ikkje ett svindlene selskap som lopper bankkortet mitt?

 

og ein ting til.

 

når eg kikker rundt på heimesida til looney, så bruker den ufattelig lang tid på å åpne sidene, er dette normalt? ting tar fort 2min å åpne...

 

-torslo

 

Det er vel best og registrere deg på paypal, har vertfall ikke merket at de har tatt noe penger, det er jo et veldig bra selskap og mange bruker det....

 

Hos meg funker Looneystuff siden veldig raskt.

Lenke til kommentar

Har noen en rabattkupong?

Trident tygissene er like store som de i norge, men de har ikke ånn hard skall utenpå. Akkurat samme som de nye stimorol bare mindre.

det er 17-18 stykk i en. De er ekstremt gode og er heldigvis sukkerfrie. De varer også lenge synes jeg ift. Vanlig tyggis.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Det er nettopp det som er så utrolig bra med trident!

Trident er vel strengt tatt "økonomityggegummien"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

This email confirms that you have paid [email protected] ([email protected]) $28.99 USD using PayPal.

 

The exchange rate for this purchase is 1 NOK = 0.180535USD

This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *LOONEYSTUFF".

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

PayPal Shopping Cart Contents

 

Item Name: AMERICAN GUM ASSORTMENT - TRIDENT SUGARFREE - 7 Flavors - 4 of each - 28 Packs - EZ-SHIP PACK

 

Quantity: 1

 

Total: $28.99 USD

 

Cart Subtotal: $28.99 USD

Sales Tax:

Cart Total: $28.99 USD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...