Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

lurerr bare på hva som er det beste kjøpet...

Wrigley`s eller trident.

Det virker som om det er utrolig mye tyggegumme med trident, men har kansje en mistanke at pakkene til trident er dritsmå...

Kan noen bekrefte eller avkrefte min mistanke og fortelle meg det beste kjøpet.

Jeg har alt kjøpt wrigley`s assortment, men lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og da var rabattkoden kommet :D ..vel nesten..

 

SPECIAL OFFER...10% OFF

 

The NEW website does not have a place to put in any codes yet (coming soon), but if you send us an email with your name and order number we'll take 10% off your order.

 

[email protected]

 

Your friends can take advantage of this offer too... just use the link at the bottom of this page to forward this email to them.

One Offer per Customer. Offer Expires: March 1, 2008

Lenke til kommentar
jeg vurderer å kjøpe skittles fra looneystuff.com.

Tar de visa fra websiden?

Selger de nerds der?

Selger de skittles i større pakker? sånn 1kg?

 

:)

 

Her har du Nerds: http://search.stores.ebay.com/LooneyStuff-...Z383360QQsofpZ0

 

De tok vertfall visa fra den andre nett siden, så de gjør nok det.

 

Du kan jo sende en mail til Tony og spør om han har større pakker med Skittles.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt 2 kasser med 24 skittles poser i, 48 poser tilsammen!

Dette ble 30.99 dollar tilsammen, 170kr, altså godt under mva beløpet. Jeg regner med å få de om 10 dager, men hvor mye kommer frakten til å bli på? var litt usikker, fordi det sto så mange forskjellige priser. Selv om den høyeste prisen jeg fant ikke var avskrekkende, så var det jo vesentlig forksjell på 10 dollar i frakt, og 30 dollar i frakt.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestilt 2 kasser med 24 skittles poser i, 48 poser tilsammen!

Dette ble 30.99 dollar tilsammen, 170kr, altså godt under mva beløpet. Jeg regner med å få de om 10 dager, men hvor mye kommer frakten til å bli på? var litt usikker, fordi det sto så mange forskjellige priser. Selv om den høyeste prisen jeg fant ikke var avskrekkende, så var det jo vesentlig forksjell på 10 dollar i frakt, og 30 dollar i frakt.

Får du 48 skittles poser i en pakke?

hvor mye betalte du i såfall i frakt?

Lenke til kommentar

jeg er ikke sikker :/ det sto 7 dollar for international mail, og 37 dollar for international box. Jeg bestilte en skittles original 24 61grams poser, og bare byttet det til 2 i "antall" ruten.

Selv om det er den dyreste frakten blir det jo ganske billig. Men til neste gang, hva blir billigst da?

 

Det sto på slutten av regningen, når alt var bestilt, at det kostet meg 30.99 dollar for skittlesene, og 7,50 for frakt. men det høres jo skremmende lite ut for frakt...

 

:)

Endret av madass88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...