ztarlei Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 lurerr bare på hva som er det beste kjøpet... Wrigley`s eller trident. Det virker som om det er utrolig mye tyggegumme med trident, men har kansje en mistanke at pakkene til trident er dritsmå... Kan noen bekrefte eller avkrefte min mistanke og fortelle meg det beste kjøpet. Jeg har alt kjøpt wrigley`s assortment, men lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang;D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Trident tygissene er like store som de i norge, men de har ikke ånn hard skall utenpå. Akkurat samme som de nye stimorol bare mindre. Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurte på om det var noen som hadde noen av de 10% rabatt kupongene. Jeg er veldig takknemlig for en pm med en rabattkode på! Har tenkt å bestille en gang til fra looneystuff så;D Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 jeg foreslår at de som mottar rabatt koder, legger dem ut her, slik at alle kan ta nytte av dem. (looney stuff oppfordrer selv til dette) Har dessverre ingen rabattkode nå, men regner med det kommer en når den nye sia di's er oppe Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har nesten litt lyst å lage en vote over hva folk har best erfaringer med... F.eks hvilke sjokolader som har falt i god jord..... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg har spist opp alle sjokoladene i den pakken med 24 forskjellige og jeg synes Reese's Fast Break var utrolig god, og synes denne var den beste i pakken. Vurderer og bestille en blandings pakke med Reese's sjokolader. Denne anbefales Sterkt. Endret 17. januar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 og da var rabattkoden kommet ..vel nesten.. SPECIAL OFFER...10% OFF The NEW website does not have a place to put in any codes yet (coming soon), but if you send us an email with your name and order number we'll take 10% off your order. [email protected] Your friends can take advantage of this offer too... just use the link at the bottom of this page to forward this email to them. One Offer per Customer. Offer Expires: March 1, 2008 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har ikke Reese nesten bare peanøtt-greier? De er ekle, syns jeg. Både buttercups og butterfingers er noe av de hesligste jeg har spist. Får det smørbelegget i ganen og på tunga som ikke går vekk. Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva er egentlig det beste kjøpet i forhold til norske priser? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har ikke Reese nesten bare peanøtt-greier? De er ekle, syns jeg. Både buttercups og butterfingers er noe av de hesligste jeg har spist. Får det smørbelegget i ganen og på tunga som ikke går vekk. Synes heller ikke at Butterfinger var noe særlig, smakte ikke mye godt. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg vurderer å kjøpe skittles fra looneystuff.com. Tar de visa fra websiden? Selger de nerds der? Selger de skittles i større pakker? sånn 1kg? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg vurderer å kjøpe skittles fra looneystuff.com. Tar de visa fra websiden? Selger de nerds der? Selger de skittles i større pakker? sånn 1kg? Her har du Nerds: http://search.stores.ebay.com/LooneyStuff-...Z383360QQsofpZ0 De tok vertfall visa fra den andre nett siden, så de gjør nok det. Du kan jo sende en mail til Tony og spør om han har større pakker med Skittles. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) ok;) takker for raskt svar EDIT: Jeg ringte til sandy, hun sa at hun skulle sende meg en e-post med forskjellige alternative poser, 250 gram nevnte hun. Så jeg håper det blir noe av;) Endret 18. januar 2008 av madass88 Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå har jeg bestilt 2 kasser med 24 skittles poser i, 48 poser tilsammen! Dette ble 30.99 dollar tilsammen, 170kr, altså godt under mva beløpet. Jeg regner med å få de om 10 dager, men hvor mye kommer frakten til å bli på? var litt usikker, fordi det sto så mange forskjellige priser. Selv om den høyeste prisen jeg fant ikke var avskrekkende, så var det jo vesentlig forksjell på 10 dollar i frakt, og 30 dollar i frakt. Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå har jeg bestilt 2 kasser med 24 skittles poser i, 48 poser tilsammen!Dette ble 30.99 dollar tilsammen, 170kr, altså godt under mva beløpet. Jeg regner med å få de om 10 dager, men hvor mye kommer frakten til å bli på? var litt usikker, fordi det sto så mange forskjellige priser. Selv om den høyeste prisen jeg fant ikke var avskrekkende, så var det jo vesentlig forksjell på 10 dollar i frakt, og 30 dollar i frakt. Får du 48 skittles poser i en pakke? hvor mye betalte du i såfall i frakt? Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) jeg er ikke sikker :/ det sto 7 dollar for international mail, og 37 dollar for international box. Jeg bestilte en skittles original 24 61grams poser, og bare byttet det til 2 i "antall" ruten. Selv om det er den dyreste frakten blir det jo ganske billig. Men til neste gang, hva blir billigst da? Det sto på slutten av regningen, når alt var bestilt, at det kostet meg 30.99 dollar for skittlesene, og 7,50 for frakt. men det høres jo skremmende lite ut for frakt... Endret 19. januar 2008 av madass88 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har du ei lenke til varene du kjøpte? Det er litt lettare å finne ut då. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøpte 2 sånne. er ikke så flink på fancy linker http://store.fastcommerce.com/prod_looneys...eb239e420a.html Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 bestilte selv sjokolade, poptarts og twinkies, frakt ble diskutert etterpå via mail, da det i en eske hadde kosta 44usd :S endte vel på litt under det, (så var det nesten 2-3kg tilsammen oxo Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ja, de har en fantastisk kundeservice, og deilig å kunne endelig snakke litt amerikansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå