Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Har dere smakt begge smakene da?

Både Trident og Extra fra USA? Trident har i hvertfall fantastisk dårlige reklamer.

For de som har hørt om det: "Mofastication for the nation!"

Ja, jeg har kjøpt mange pakker med Extra. Etter at Tony satte sammen en pakke med Trident kommer jeg aldri til å bestille Extra igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy.

 

En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv.

 

Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi :)

 

edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods

Vi har da M&M'S i Norge? :hrm:

Lenke til kommentar
Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy.

 

En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv.

 

Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi :)

 

edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods

Vi har da M&M'S i Norge? :hrm:

 

Er vel bare Freias M, ikke Mars' M&M's...?

Lenke til kommentar
Eneste forskjellene på M og M&M's er vel fargene.

 

Nei.

 

M: M såg dagens ljus 1957 i Sverige och Norge. M är föremål för en noggrann övervakning av erfarna yrkesarbetare. Den tunna, blanka och spröda ytan är resultatet av åtta timmars bearbetning i vår teknologiskt mest avancerade anläggning. Produkten har en kärna bestående av en rostad jordnöt omgiven av mjölkchoklad med ett sprött sockerskal ytterst. Produkten framställs i två steg. Först sprayas choklad på jordnötter i stora roterande trummor, vilket ger små chokladkulor som var och en har en jordnöt som kärna. Chokladkulorna får sedan ett sockerskikt i nästa steg. Denna process kallas för dragering. Innan de packas i påsar poleras kulorna.

 

M produceras i vår fabrik i Rodeløkka, Norge. M säljs i Sverige och Norge.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar
Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy.

 

En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv.

 

Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi :)

 

edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods

Vi har da M&M'S i Norge? :hrm:

 

Er vel bare Freias M, ikke Mars' M&M's...?

Funky, hvordan smaker de? :dribble:
Lenke til kommentar

Da ble d til at jeg bestilte:

 

MENTOS - SOURS - 20 14-Piece Rolls (11260606) .......... $ 14.99 x 1 = $ 14.99M & M's MILK CHOCOLATE Candies - 24 1.69 Ounce (47.9g) Bags - EZ-SHIP PACK -Click on pic for details (04050703) .......... $ 15.49 x 1 = $ 15.49

SNICKERS DARK CHOCOLATE Bars - FOUR 1.83oz (51g) Bars - LIMITED EDITION - Click on pic (06070706) .......... $ 6.99 x 1 = $ 6.99

 

Gleder mg te d kommer i posten :D

Lenke til kommentar
Hot Tamales er det verste godteriet jeg har smakt. Pass opp hvis dere har lyst til å kjøpe, det er verre enn sur melk.

 

HAHAHAH de har jeg smakt xD for lenge siden, den første var litt god, og en kompis smakete og, han syntes de var kjempe god! så prøvde vi flere samtidig, da stoppa jeg for å si det sånn, men kompisen min syntes fortsatt de var ganske gode, da tok han sånn 6-7 stykker samtidig x) Da ble det mer enn nok for han og han spydde nesten :p Hørte senere at en anna kompis hadde tatt dem med på lan å lurte en fyr til å pakke hele munnen full av dem:P *BØTTA!!!*

Lenke til kommentar

Ville bare videreføre beskjeden jeg fikk på mail fra loonystuff:

 

Hi! We are writing to some of our faithful Norwegian customers, because we need your assistance. We are launching our new website tomorrow, which will still be at www.LooneyStuff.com. However, if you have us saved in your favorite places under your favorite items, you will want to reset your links. I know that many of you learned about LooneyStuff.com on a favorite Norwegian website. We would love to alert our fans; if you could provide me with the name of the website, we would love to post a note on there, so all our LooneyStuff fans can find us.

 

 

 

We appreciate your assistance, and your patience, as we make the move to the new website.

 

 

 

Thank you!

 

Sandi at LooneyStuff.com

 

www.LooneyStuff.com

 

regner med at siden det blir referert til er denne ;)

Jeg har allerede informert dem om denne tråden

Lenke til kommentar

Fra Loonystuff:

 

Thank you so much, The new website will be wonderful, once we get all the bugs worked out. Until then, we are asking for everyone’s patience. We are always available directly by email, too; I am always happy to arrange orders by email, or by telephone.

 

I also wanted to give you the direct link to our new store. If it wouldn’t be too much trouble, I would greatly appreciate it if you could put this link on the website:

 

 

New LooneyStuff Store

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...