Schneiderlin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk Red Vines i posten Mandag, Skikkelig Digg Har en kupong på 10 % ved kjøp på Looneystuff. Send PM om du vil ha den... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skal prøve dette. Men er eneste betalingsmulighet paypal? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er vel ikke det om du kjøper på www.loonetstuff.com Men paypal er veldig grei betalings mulighet.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er vel ikke det om du kjøper på www.loonetstuff.com Men paypal er veldig grei betalings mulighet.. Hvordan fungerer paypal egentlig? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du blir medlem, og når du kommer innpå så er det bare og betale, trenger ikke legge inn penger, de trekker rettogslett fra kontoen, for eks. 15$ skriver du inn det, så trekker de det fra kontoen, enkelt og greit... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jepp. Paypal er ikke vanskeligere å bruke enn hvilken som helst bankbetalingstjeneste. Men du må innom paypal når du trykker på "Pay with paypal"-linken der du betaler. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Betalte bare vanlig med kort. Fungerte bra det. Endret 1. januar 2008 av Myrsnipa Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 litt ot da men lurer på om noen har peiling på om det finnes nettbutikker over dammen som selger sportsbarer.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Elvis'ene kom 28....nå venter jeg bare på Milk Duds samt eplegodtene Har du prøvd Flaffytaffy og Tootsie Rolls? Fikk noe sånt sammen med den beste tyggisen ever: Trident fra en god venn av meg. Hr du en link til eplegodteriet? tror jeg skal kontakte han ang. en bankoverføring og bestilling av jelly beans, sour skittles og muligens ennå en ladning trident og be han om å merke det under 200 kroner Elsker amerikansk godter Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 litt ot da men lurer på om noen har peiling på om det finnes nettbutikker over dammen som selger sportsbarer.. Du kan sende mail til looneystuff og spørre om han kan ta inn, tror han er veldig grei. Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan smaker tootsie roll og 3 musketeers? er det godt? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 bestilte litt forkjellig fra looneystuff for 3 uker siden... jeg fikk 1 pakke 23\12 med : 23 kjærlighet på pinne, og red wines lakris , så fikk jeg også en lapp der det stod at bestillingen var sendt i 2 pakker ,... og jeg bestillte 48 kjærlighet på pinne , det er også en ting jeg ikke forstår... , men jeg sitter fortsatt å venter på den sisste pakken... der har jeg american candy ass. den med skittles ol, is-te , ... har bestillt fra dem noen ganger før , men har aldri tatt så lang tid.. selv om det har vært et par røde dager den sisste uka.. irriterer med at de ikke har Milk duds , de er så satans gode.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har også bestillt 24 forskjellige sjokolader, som jeg har ventet på vel i 14-15 dager, men det har jo vært jul også nå, da tar vel noen pakker lengre tid en andre... Her har du Milk Duds: http://looneystuff.safeshopper.com/22/427.htm?703 Eller fra Looneystuff på Ebay: http://cgi.ebay.com/Hershey-MILK-DUDS-Cara...oQQcmdZViewItem Endret 2. januar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bestilt nettop http://looneystuff.safeshopper.com/22/1760.htm?222 Gleder meg til å velte i godteri. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei, hva er den felles mening om Hot Tameles(leif?)? Og, hva koster en vanlig pakke skittles i USA i butikkene der? Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vurderer sterkt og bestille Red Vines, men er litt i tvil om det er no vits.... Er det bedre en "vanlig" norsk lakris eller er det samme sakene? Hvis det er nesten likt, så er det jo ingen vits.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes Red Vines var veldig godt... Har ikke smakt noe lignende i norge, men kan jo hende det er i norge også.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 red wines var ikke noe spess, vanlig lakris.. , helt grei smak syns jeg.. , takk for den som fant linken til milk dudds til meg.. har handla for 192kr i milkdudds... det ble litt det har vel milk duds frem til jul nå Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk leverings bekreftelse 13 desember at 24 sjokolader var på vei til meg, så fikk jeg leverings bekreftelse 26 desember at jeg skulle få 24 pakker M&M's som jeg bestilte og de kom i dag, 9 dager etter bestilling. Merkelig at sjokoladene ikke har dukket opp.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 red wines var ikke noe spess, vanlig lakris.. , helt grei smak syns jeg.. , takk for den som fant linken til milk dudds til meg.. har handla for 192kr i milkdudds... det ble litt det har vel milk duds frem til jul nå Mener du jul neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå