Dynejonas Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Haha! Der fikk jeg et berg med tyggis Tyggisene er kansje litt mindre enn norske, menn det er nesetn ikke merkbart. Hele pakken luktet fra lang vei Endret 15. november 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Venter selv på min pakke! Håper den kommer snart.Har bestil M&Ms og junior mints! Men ddet blir vel litt i julegaver også. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det mulig å bestille bokser bare det sure de har i f.eks sure føtter? Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Håper min pakke med 1.5kg lakris kommer imorgen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Haha! Der fikk jeg et berg med tyggis Tyggisene er kansje litt mindre enn norske, menn det er nesetn ikke merkbart.Hele pakken luktet fra lang vei Hvilken type? Link please Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://looneystuff.safeshopper.com/43/2638.htm?287 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan smaker den pakken? kan du ta et bilde av alle pakkene? Har lyst til å vite hvor mye det er Smaker alle typene godt? Lenke til kommentar
sneilerts Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 kan du ta et bilde av alle pakkene?Har lyst til å vite hvor mye det er Det står at det er 4 av hver. Her har du bilde av alle; Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Alle var gode, men Original var det svak mint-kanel smak på så den var bare helt grei. Jeg kan ta noen tyggis bilder senere kansje. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tusen takk! jeg får muligens dette i form av en julepakke fra en venn bosatt der nede.. Wish me G0D luck Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Beware, det er sykt mye og jeg tror jeg kommer til å få krampe i kjeven etter en stund. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er der venner, friminutt og deling kommer inn Kan jo alltids videresende noen , men det tar jeg ikke sjansen på at du gjørsann Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Flere enn meg som elsker Skittles? Sendte en request til Tony om en Skittles-assortment for litt siden, og her er resultatet: Skittles assortment Akkurat som bestilt. Kjøpte en med en gang. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje dumt spm, men hva er Skittles? Har aldri skjønt det ^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Der var en Skittles-blanding bestilt. Blir spennende, aldri smakt det før. Endret 19. november 2007 av datating Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje dumt spm, men hva er Skittles? Har aldri skjønt det ^^ Har du prøvd å se gjennom tråden? Hva Skittles er har blitt forklart ca 50 ganger allerede i denne tråden. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Flere enn meg som elsker Skittles? Sendte en request til Tony om en Skittles-assortment for litt siden, og her er resultatet: Skittles assortment Akkurat som bestilt. Kjøpte en med en gang. Genialt, takk mannen Bestiller denne. Har bare smakt den rød før. Det hjelper å spørre. Jeg sendte en request her om dagen om de kunne lage flere sånne mix pakker med forskjellige sjokolader osv, så får vi se hva jeg får i svar. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da var skittles pakken bestillt gleder meg fatktisk til å prøve de andre smakene, har noen prøvd de andre før ? Her har dere 10% coupon hvis noen skal bestille: 25jztrmvg Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da var skittles pakken bestillt gleder meg fatktisk til å prøve de andre smakene, har noen prøvd de andre før ? Her har dere 10% coupon hvis noen skal bestille: 25jztrmvg Den koden funker ikke Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jo visst gjør den det Q-Tip ;D Brukte den ista og testa den nettopp og den funker fortsatt den =) Var vel du som tipsa om koden også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå