Jon@s Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hehe, prisen blir ca 6,50 pr. 2.17 ounce bag hos Looneystuff. Og da er frakt inkludert i prisen (Uten frakt blir det vel rundt 4 kroner). Siden 2.17 ounce = 61,5 gram blir hektoprisen følgende: Deli De luca: ca 31 kroner Looneystuff: ca 10 kroner Nonsens: har de flere varianter av skittles på Deli De Luca, eller kun den originale? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Blir pakken sendt med ein gang betalingen er i orden? Sto ikkje noko om dette på Ebay. 7047715[/snapback] Når de har mottatt betaling får du en mail med sporingsnummer og slikt. Jeg fikk mitt etter ca 5-6 timer. 7049286[/snapback] Hmmm, har ikkje fått det eg. Fekk denne posten: This email confirms that you, ....., have paid [email protected] $23.49 USD using PayPal. Er det noko meir eg må gjere før det blir sendt? Oppretta Ebay-kontoen same dag som eg bestillte. Blir beløpet trukket direkte frå Visa-kortet gjennom Paypal-kontoen eller må eg overføre til Paypal først? Eg fekk jo betalingsbekreftelse, så det ser jo ut til å ha gått bra. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det skal ikke være nødvendig å overføre penger til PayPal-kontoen, personlig har jeg aldri gjort det. Siden du har fått betalingsbekreftelse bør jo alt være i orden. Du kan evt. sende Looneystuff en melding via Ebay og spørre om de har sendt pakken. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 er det noen butikker som ikke bruker paypal? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nonsens: har de flere varianter av skittles på Deli De Luca, eller kun den originale? 7052405[/snapback] De har 3 eller 4 forskjellige Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Så var pakken i hus. Fekk leveringsbekreftelse sist fredag og pakken var i hus i går, tok ei veke. Totalt betalte eg circa 150 kroner. Pakken det kom i, den har tatt litt skade av den lange turen. Her ser du herligheten, 24 stykk pluss ein Menthos som bonus. To lappar frå Looneystuff, den eine er ein kupong på 10% avslag ved neste kjøp. Endret 21. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Oooh - dette er bra da! Tror jeg må vurdere en bestilling selv fra dem Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fulgte det med noe sporingsnummer på skittles'ene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fulgte det med noe sporingsnummer på skittles'ene? 7118104[/snapback] Ja, men informasjonen var svært begrensa. Label/Receipt Number: LC46 5474 634U SStatus: Acceptance Your item was accepted at 11:54 am on August 12, 2006 in CEDAR GROVE, NJ 07009. No further information is available for this item. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Husk at det bare er 11% mva på mat uansett genialt OG billig tenker jeg skal eksprimentere litt derfra en gang. kanskje også bestille og selg videre i nabolaget Endret 22. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er 13% mva nå og blir 14% mva på mat fra neste år. I tillegg er det toll på sjokolade og sukkerprodukter, hva satsen er her avhenger av hva man kjøper. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er 13% mva nå og blir 14% mva på mat fra neste år. I tillegg er det toll på sjokolade og sukkerprodukter, hva satsen er her avhenger av hva man kjøper. 7136522[/snapback] Ok, takk for rettelsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Eg måtte ikkje betale toll på min pakke, kanskje eg var heldig? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du må ikke betale toll om du handler for under 200 som beskrevet før i tråden. Tror kanskje jeg skal ta å bestille meg noe godt jeg og. Så jo veldig bra ut Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet noe mer om hva man må betale i toll (ikke mva) for sjokolade og sukkerprodukter (som HeltNils nevnte like over meg)? Er det mye mer styr når man må betale både mva og toll, eller blir det behandlet på samme måte via posten eller www.toll.no? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så vidt jeg kan forstå er det kr 7,69/kg for sjokolade og 6,71/kg for annet. Er ikke 100% sikker på at det er slik tabellene skal leses, og at ikke det er andre tillegg. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Fin tråd, bestilte nettopp en slik boks med orginale Skittles fra Ebay på grunn av dere. Ble totalt 160 kroner. Og regner med jeg bestiller mer om det blir en suksess. Gleder meg til å smake Skittles, har nemlig aldri prøvd det før. Noen som vet om pakken får plass i postkassen? Og om selgeren, LooneyStuff, er villig til å sette ned verdien på pakker? I så fall, er det fint mulig å bestille mer på en ordre, og unngå toll. Edit: Ser nå etter bestilling, at de også selger bokser med 36 pakker. Selv tok jeg 24, hadde nok gått for den største om jeg hadde sett det. vet i hvert fall det til neste gang. Endret 29. oktober 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det mulig å bestille "nordisk" snop som feks søppeldynga, Anton Berg osv osv? Bestiller en eske Skittles nå! Søs liker dem og så frista det med Skittles-shot Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fin tråd, bestilte nettopp en slik boks med orginale Skittles fra Ebay på grunn av dere. Ble totalt 160 kroner. Og regner med jeg bestiller mer om det blir en suksess. Gleder meg til å smake Skittles, har nemlig aldri prøvd det før. Noen som vet om pakken får plass i postkassen? Og om selgeren, LooneyStuff, er villig til å sette ned verdien på pakker? I så fall, er det fint mulig å bestille mer på en ordre, og unngå toll. Edit: Ser nå etter bestilling, at de også selger bokser med 36 pakker. Selv tok jeg 24, hadde nok gått for den største om jeg hadde sett det. vet i hvert fall det til neste gang. 7177644[/snapback] Nei, de setter ikke ned verdien. Har spurt, og fikk et høflig, men avvisende svar. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bestilte i første omgang Twix limited ed. (hvit sjokolade) 24 stk. til ca. 175 kr. Leveringen tok ca. en uke og fikk med en Mentos Peach som var så god, så i dag bestilte jeg to pakker mentos til ca. 240 kr... uten frakt blir deg 196 kr. i følge kalkulatoren til db.no så håper tollvesenet har samme kurs... kan man sjekke kursen de bruker forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå