Q-tip Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har looney en pakke med diverse amerikansk sjokolade? Så man kan få prøve litt av hvert. Her: Looneystuff Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Måtte prøve litt skittles etter å ha sett denne tråden her. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Orker ikke lese gjennom alle sidene for å finne ut om det er linket til en norsk butikk. Noen som gidder like hvis det er? Eventuelt gi tips om det finnes en. Hvis det ikke gjør det. Noen som er med å starte opp en? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen hundre tyggis bestilt! Noen som har anbefalinger til godteri? Jeg synes rocky road sjokoladen så god ut, tror jeg skal teste den engang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen hundre tyggis bestilt! Noen som har anbefalinger til godteri?Jeg synes rocky road sjokoladen så god ut, tror jeg skal teste den engang. Noen hundre tyggis? Hvilken pakke? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen hundre tyggis bestilt! Noen som har anbefalinger til godteri?Jeg synes rocky road sjokoladen så god ut, tror jeg skal teste den engang. Noen hundre tyggis? Hvilken pakke? Tipper Trident-pakka eller Extra-pakka. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Trident pakken og noen skittles tyggis til 7$ og noe. Det skal sies at det ble 22$ i frakt for dette her. Hva annet anbefaler folk? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Trident pakken og noen skittles tyggis til 7$ og noe. Det skal sies at det ble 22$ i frakt for dette her. Hva annet anbefaler folk? Skittles, Junior Mints, Sugar Babies, Milk Duds, stort sett alle Reese-sjokolader, Red Vines... Du kan jo f.eks. prøve "American Candy Assortment", og se hva du liker der. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Min personlige mening er at tingene som er i American Candy Assortment pakka ikke smaker godt i det hele tatt. Det eneste gode må være Skittles. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Min personlige mening er at tingene som er i American Candy Assortment pakka ikke smaker godt i det hele tatt. Det eneste gode må være Skittles. Da må jeg si meg uenig i dine meninger. Jeg syntes det meste smakte bra, selv om en eller to ting smakte gamperæv. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har smake reese's cups med peanøttsmør og det var det verste. Tror jeg holder meg unna det gitt. Tenkte jeg skulle bestille ting jeg har hørt om i serier ol. f.eks. Netwon bars og Kool Aid. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Reese er praktisk talt synonymt med peanøttsmør. Selv om jeg ikke er stor fan av det, bestilte jeg en slik pakke med bare Reese sjokolader. Ble forbauset over at jeg likte alt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Reeses peanutbutter cups er jo det beste som finnes i hele verden. Og limited edition med hvit sjokolade er enda bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Peanøttsmør minner meg om mitt nick...."thank you , thank ya very much.....you're a beautiful audience !" Milk Duds er ikke "duds" *nam nam* Endret 8. november 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det noen som har smakt disse?. Lurer så fæøt om jeg skal bestille tre pakker. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jlona: Mener noen skrev om disse et par sider tilbake i tråden. Søk så finner du svar. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Men da var det cherry, dette er er vanlig lakris Endret 10. november 2007 av Jlona Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som har mailadressen til LooneyStore? Tenkte bare å requeste en vare. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Måtte prøve litt skittles etter å ha sett denne tråden her. Fikk pakken idag. Skittles var _jævlig_ søtt, men ganske godt i små mengder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå