Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Skittles ja, den slår aldri feil. Er så digg, skikkerlig juicy candy. Bestillte en sånn pakke engang, er vel 24 poser man får. Den gikk fort unna for å si det sånn ;D Ellers så er favoritt sjokoladen min av de jeg har prøvd ut av samle pakkene osv denne:

SATAN å god den er, nougatt, karamel og herlig sjokoladetrekk med store peanøtter. Veldig enkel, men klar 6'er fra meg

by19ttz1.jpg

.Og denne som nr 2

Karamell, peanøttsmør, peanøtter og melke sjokolade/ litt kjeks aktig form. Drit god hvis du bare spiser et par av gangen, men kan bli too much hvis du spiser mer. Så ro ned

b70p7j0k.jpg

.

idag fikk jeg pakka, namnam! :thumbup:111738.jpeg
wow de så gode ut, kan du forklare litt mere, er de søte/harde ? Noe inni ? Også red vines, er det pga fargen eller smaker de litt som rødvin ?Grunnen til at jeg spør så mye er at 5.7 pounds er ganske heavy saker av et stykk godteri. Satser en god del på at jeg liker det da.. Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forbudt ved lov å jukse på prisen på pakker, så hvis det blir ferska kan det gå temmelig hardt ut over bedrifter som gjør dette. Derfor er han nok sta på det. De vil heller unngå bøter på mange tusen dollar enn å spare 200kr for en kar i Norge.

Veldig få bedrifter som sender ting worldwide vil skrive Gift eller jukse med prisen på annet vis. Det er risikabelt.

For ikke å snakke om at hvis de sender ut tusenvis av pakker hver dag til hele verden, er det automatikk i alt sammen, og de får ikke luka ut EN enkelt pakke for å merke den med Gift.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Testet selv den tyggispakken. Meget bra, tror jeg har tyggis frem til jul. :p Er 15 tyggis i hver pakke, Eneste smaken jeg ikke likte der var kanel.

da må du sjekke ut det nye tyggis tilbudet her under *special*

http://looneystuff.safeshopper.com/43/2638.htm?287

det er ca 100 flere tyggis en den ekstra pakken og billigere. haha over 500 tyggis for ca 130,- kan ikke slå det as.

Lenke til kommentar
Skittles ja, den slår aldri feil. Er så digg, skikkerlig juicy candy. Bestillte en sånn pakke engang, er vel 24 poser man får. Den gikk fort unna for å si det sånn ;D Ellers så er favoritt sjokoladen min av de jeg har prøvd ut av samle pakkene osv denne:

SATAN å god den er, nougatt, karamel og herlig sjokoladetrekk med store peanøtter. Veldig enkel, men klar 6'er fra meg

by19ttz1.jpg

.Og denne som nr 2

Karamell, peanøttsmør, peanøtter og melke sjokolade/ litt kjeks aktig form. Drit god hvis du bare spiser et par av gangen, men kan bli too much hvis du spiser mer. Så ro ned

b70p7j0k.jpg

.

idag fikk jeg pakka, namnam! :thumbup:111738.jpeg
wow de så gode ut, kan du forklare litt mere, er de søte/harde ? Noe inni ? Også red vines, er det pga fargen eller smaker de litt som rødvin ?Grunnen til at jeg spør så mye er at 5.7 pounds er ganske heavy saker av et stykk godteri. Satser en god del på at jeg liker det da..

De er litt harde, men på en god måte som gjør at de er gode å tykke på, og nokså søte.

De smaker som skjisebær å ikke som vin.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
No vurderar eg litt skittles.. Eg har aldri smakt dei før, kva kan dei samanliknast med? =o

Skittles er en slags myke fruktkarameller med sprø overflate, og har veldig mange gode og friske smaker. Ellers er det vanskelig å forklare, du må nesten prøve for å finne ut smaken.

Lenke til kommentar

Det kan ikke være samme skittles som jeg kjøpte på deli de luca. Det sto da skittles på boksen..men det var bare små klumper med bruspulver. Fantes ikke spiselig.

Var som å spise...bruspulver det var sølt vann i og størknet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det kan ikke være samme skittles som jeg kjøpte på deli de luca. Det sto da skittles på boksen..men det var bare små klumper med bruspulver. Fantes ikke spiselig.

Var som å spise...bruspulver det var sølt vann i og størknet.

Skittles selges i poser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...