Torrevieja Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Skittles ja, den slår aldri feil. Er så digg, skikkerlig juicy candy. Bestillte en sånn pakke engang, er vel 24 poser man får. Den gikk fort unna for å si det sånn ;D Ellers så er favoritt sjokoladen min av de jeg har prøvd ut av samle pakkene osv denne: SATAN å god den er, nougatt, karamel og herlig sjokoladetrekk med store peanøtter. Veldig enkel, men klar 6'er fra meg .Og denne som nr 2 Karamell, peanøttsmør, peanøtter og melke sjokolade/ litt kjeks aktig form. Drit god hvis du bare spiser et par av gangen, men kan bli too much hvis du spiser mer. Så ro ned . idag fikk jeg pakka, namnam! wow de så gode ut, kan du forklare litt mere, er de søte/harde ? Noe inni ? Også red vines, er det pga fargen eller smaker de litt som rødvin ?Grunnen til at jeg spør så mye er at 5.7 pounds er ganske heavy saker av et stykk godteri. Satser en god del på at jeg liker det da.. Endret 15. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva er så bra med skittles? Det er jo bare små harde klumper med farget bruspulver... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har denne looney fyren lært seg at han skal sette ned verdien på pakkene nå? Eller er han like sta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det er forbudt ved lov å jukse på prisen på pakker, så hvis det blir ferska kan det gå temmelig hardt ut over bedrifter som gjør dette. Derfor er han nok sta på det. De vil heller unngå bøter på mange tusen dollar enn å spare 200kr for en kar i Norge. Veldig få bedrifter som sender ting worldwide vil skrive Gift eller jukse med prisen på annet vis. Det er risikabelt. For ikke å snakke om at hvis de sender ut tusenvis av pakker hver dag til hele verden, er det automatikk i alt sammen, og de får ikke luka ut EN enkelt pakke for å merke den med Gift. Endret 15. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Testet selv den tyggispakken. Meget bra, tror jeg har tyggis frem til jul. Er 15 tyggis i hver pakke, Eneste smaken jeg ikke likte der var kanel. da må du sjekke ut det nye tyggis tilbudet her under *special* http://looneystuff.safeshopper.com/43/2638.htm?287 det er ca 100 flere tyggis en den ekstra pakken og billigere. haha over 500 tyggis for ca 130,- kan ikke slå det as. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skittles ja, den slår aldri feil. Er så digg, skikkerlig juicy candy. Bestillte en sånn pakke engang, er vel 24 poser man får. Den gikk fort unna for å si det sånn ;D Ellers så er favoritt sjokoladen min av de jeg har prøvd ut av samle pakkene osv denne: SATAN å god den er, nougatt, karamel og herlig sjokoladetrekk med store peanøtter. Veldig enkel, men klar 6'er fra meg .Og denne som nr 2 Karamell, peanøttsmør, peanøtter og melke sjokolade/ litt kjeks aktig form. Drit god hvis du bare spiser et par av gangen, men kan bli too much hvis du spiser mer. Så ro ned . idag fikk jeg pakka, namnam! wow de så gode ut, kan du forklare litt mere, er de søte/harde ? Noe inni ? Også red vines, er det pga fargen eller smaker de litt som rødvin ?Grunnen til at jeg spør så mye er at 5.7 pounds er ganske heavy saker av et stykk godteri. Satser en god del på at jeg liker det da.. De er litt harde, men på en god måte som gjør at de er gode å tykke på, og nokså søte. De smaker som skjisebær å ikke som vin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det heter Kirsebær forresten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan er leveringstida fra Looney for tida, da? Har akkurat bestilt ny ladning med Skittles Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 No vurderar eg litt skittles.. Eg har aldri smakt dei før, kva kan dei samanliknast med? =o Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 No vurderar eg litt skittles.. Eg har aldri smakt dei før, kva kan dei samanliknast med? =o Skittles er en slags myke fruktkarameller med sprø overflate, og har veldig mange gode og friske smaker. Ellers er det vanskelig å forklare, du må nesten prøve for å finne ut smaken. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Eg forstår.. Vil liksom ikkje bestille i større kvantum og så viser det seg at eg ikkje likar det.. Men får vel alltids solgt vidare.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Det kan ikke være samme skittles som jeg kjøpte på deli de luca. Det sto da skittles på boksen..men det var bare små klumper med bruspulver. Fantes ikke spiselig. Var som å spise...bruspulver det var sølt vann i og størknet. Endret 19. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kan ikke være samme skittles som jeg kjøpte på deli de luca. Det sto da skittles på boksen..men det var bare små klumper med bruspulver. Fantes ikke spiselig.Var som å spise...bruspulver det var sølt vann i og størknet. Skittles selges i poser... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Eg forstår.. Vil liksom ikkje bestille i større kvantum og så viser det seg at eg ikkje likar det.. Men får vel alltids solgt vidare.. Høres ut som at denne pakken er for deg. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mine innlegg, får bestille noen 24pk. til brormin i julegave ! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor lang tid bruker Looney sin ebay butikk å sende ting til Norge? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 En Jelly Belly beans flopps pose på vei. Gleder meg. Er jeg fornøyd med kjøpet så skal jeg vurdere å handle noe av det som er foreslått i tråden Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor lang tid bruker Looney sin ebay butikk å sende ting til Norge? Tar sjelden mer enn en uke. Maks 10 dager. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kan ikke være samme skittles som jeg kjøpte på deli de luca. Det sto da skittles på boksen..men det var bare små klumper med bruspulver. Fantes ikke spiselig.Var som å spise...bruspulver det var sølt vann i og størknet. Skittles selges i poser... Skittles selges også i avlange runde bokser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå