Anonym234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt Saltwater taffy's? Gjerne i nærheten av Norge. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som vet om noen nettbutikker, helst skandinaviske som selger Jelly Belly Beans? Syns det er veldig vanskelig å få tak i det. Virker som man bare får tak i det i Oslo eller utlandet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg bestilte en 2kg boks eBay.co.uk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Samme her. Det er mange firmaer i england som selger jelly beans via ebay. Jeg kjøpte min av et firma som solgte kamerautstyr Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som vet om et sted det går ann å bestille - salte lakris frosker/ og evt sure. De er litt sånn skumaktige/ lette dekket med sukkerkorn. Sorte for lakris og finnes vel i gul/ grønn/ rosa for de sure. De er typisk i sortementet på en kino. De kan også finnes andre utgaver som rundinger/ avlange som ligner bananer m.m. Men smaken er den samme. (frosken er vel mest utbredt) De er ikke i sortementet til Candyking som vel har innvandert de aller fleste dagligvare butikker m.m. Ville gjerne bestilt inn litt større kvanta. Blir liksom ikke til at en går på kino kiosken og kjøper litt i dann og vann uten å se en film.... Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 De har de froskene du nevner på MIX, i alle fall i den på Danmarksplass i Bergen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 har de sånn røde lakris stenger på looneystuff? i så fall, gi meg link! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som vet hva sånner ufo-greier heter, og et nettsted som selger slike? Det er litt sånn pappaktig, og har et litt surt pulver inni. Husker jeg var helt hektet på slike etter en Sverigetur for noen år siden Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) har de sånn røde lakris stenger på looneystuff? i så fall, gi meg link! 9607494[/snapback] Disse du tenker på? Looneystuff Endret 1. oktober 2007 av bruker007 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 har de sånn røde lakris stenger på looneystuff? i så fall, gi meg link! 9607494[/snapback] Disse du tenker på? Looneystuff 9613510[/snapback] ja, takk!! de er bestilt nå. hvor lang tid vil det ta før jeg får dem? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noe sted man få bestilt Fischer man`s friends? Det kommer jo stadig nye smaker og Norge er direkte treige med å få dem inn. Nå har det kommet en med eple og kanel som er alldeles fortreffelig. Og god når man er forkjølet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 En ting er nå at det heter Fisherman's Friend... hvorfor det? Fordi fiskere gjerne har dårlig ånde etter å ha vært ute på havet i 3 uker sikkert. Da er en slik sak hans "beste venn". Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den egentlige historien er jo at fiskerne trengte noe for halsen. Etter mange dager på sjøen ble den veldig sår. Derfor lagde en som jobbet på apoteket en halstablett som senere ble døpt om til Fisherman's Friend. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 fikk en mail fra Looneystuff idag å i med at engelsken min suger så lurte på om det er noen som gidder å få oversatt litt til meg Hi! I wanted to check in with you regarding your order for the 240-stick tub of Red Vines Licorice. Because of the size and weight of the tub, shipping on this will be $39.30, by Priority Mail International. However, Red Vines come in different sizes; we can get three one-pound bags of Red Vines Licorice in a flat-rate Priority Mail International for $11.00 shipping. These are not bite-sized pieces, however. If you would like me to change your order, please let me know at your earliest convenience, so we can process it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han sier rett og slett at han vil sjekke om du vil ha denne ordren, 240 sticks red vine licorice veier nemlig veldig mye, og det blir høy frakt, $40 i tillegg med vanlig A-post. Men RVl kommer i forskjellige størrelser; du kan få 3 1-pound pakker (1pound=ca 0.5kg) for bare $11 i frakt. Men de er ikke bite-sized (altså store). Så hvis du vil endre på ordren din, må du si fra asap så de får fikset det. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hva er spesielt med de lakris-greiene? *nyskjerrig* Fikk faktisk lyst på. På det andre spørsmålet: har handlet 10 ganger med Looney, pakkene pleier å ta fra 6-10 dager å motta. Endret 4. oktober 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Må seriøst få vennen min som bor borte i Texas til å kjøpe en pakke med 2,5kg Skittles og noen pakker med 250g Jelly Belly's. Det er skitdyrt på Deli De Luca ... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva er spesielt med de lakris-greiene? *nyskjerrig* Fikk faktisk lyst på. På det andre spørsmålet: har handlet 10 ganger med Looney, pakkene pleier å ta fra 6-10 dager å motta. 9638662[/snapback] De smaker så jævlig godt, litt sånn Dr.Pepper smak Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hm, kan ikke fordra Dr. Pepper. Bestilte nettopp en pakke med REESE'S Peanut Butter Bars. Benyttet meg av eksta lav dollarkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå