Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg bestiller godterier med "money order / cashier's check", fikk jeg 27 dollar, men vil dette bli mere med "money order / cashier's check" ??

Og "money order / cashier's check" er postoppkrav sant?

9176980[/snapback]

Nope... Money order / cashier's check er rett og slett sjekk. Om du bestiller med det så må du først bestille, for deretter å sende sjekken til firmaet du bestiller fra.

Money order er en forhåndsbetalt sjekk og cashier's check er en vanlig sjekk som er koblet mot bankkonto.

Min anbefaling er derfor å ikke velge det som betaling med mindre du har en amerikansk checking account.

Lenke til kommentar

Bestiller 48 pakker i morgen. 24 til meg og 24 til søstra mi.

EDIT: Hvis jeg bestiller 2 pakker som bli ca. 160 kroner, så kommer frakt i tillegg på ca. 100kr, vil dette da bestige tollgrensen, eller er ikke frakt regnet med i tollgrensen?

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte en sånn samlepakke fra Looneystuff.com igår og jeg fikk mail om at betalingen var gjort men det jeg lurer på er om man får mail om pakken er sendt hvis du handler fra Looneystuff.com :hmm:

Gleder meg veldig til den kommer :dribble:

Lenke til kommentar

Kjøpte endel forskjellige typer amerikansk godteri på deli de luca i forrige uke. Nesten ingenting likte jeg. Enten var det helt søtt og smakløst, ekstremt søtt, eller bare ekkel konsistens. Veldig oppskrytt. Skittles også..så søtt at det fester seg til DNA'et ditt.

Butterfinger er den ekleste sjokoladen jeg har pressa i meg, fikk sånn smør-belegg i munnen og den smakte nesten ingenting..nasty.

Lenke til kommentar
Kjøpte endel forskjellige typer amerikansk godteri på deli de luca i forrige uke. Nesten ingenting likte jeg. Enten var det helt søtt og smakløst, ekstremt søtt, eller bare ekkel konsistens. Veldig oppskrytt. Skittles også..så søtt at det fester seg til DNA'et ditt.

Butterfinger er den ekleste sjokoladen jeg har pressa i meg, fikk sånn smør-belegg i munnen og den smakte nesten ingenting..nasty.

9277896[/snapback]

Så hvorfor i all verden poster du her? Dette er en tråd for de som liker amerikansk godteri. Sure oppgulp kan du med fordel ta i off topic.

Lenke til kommentar
OK. Litt kjapp på avtrekkeren der. Men tråden har for det meste dreid seg om amerikansk godteri hele tiden.

Ser uansett ikke grunnen med å komme med slike sure oppgulp i tråden.

9278747[/snapback]

Vel, som du sier så er det mest snakk om amerikansk godterier. Derfor poster han vell for å informere om smak osv? :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, som du sier så er det mest snakk om amerikansk godterier. Derfor poster han vell for å informere om smak osv?  :ermm:

9278760[/snapback]

Dette begynner å bli svært O T, så det er siste fra meg. Men som sagt er det en tråd om å bestille godteri over nettet, ikke hvilket godteri man hater / ikke hater.

Prøv å gå i en tråd som omhandler å bestille harddisker på nettet og post et innlegg om hvor mye du hater Western Digital. Se hvilken reaksjon du får.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Smaken er som baken :p  Bestillte en samlepakke fra Lonneystuff og mesteparten av det smakte ikke godt i det hele tatt, det eneste gode var jo egentlig skittles og noen andre greier, resten smakte bare rart og hadde en rar ettersmak.

9421637[/snapback]

Helt enig med deg Jlona. Jeg også kjøpte samlepakken, og det var nesten ingen ting som var godt oppi der. Den anbefales ikke!

MEN jeg vil likevel anbefale Looneystuff. Veldig billig og rask service!

Nøkkelordet er vel å kjøpe ting som du kjenner fra Norge som du vet er godt. Feks. Mentos el. sjokolade som selges her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...