Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe så mye godteri at Flyet fra Usa styrter .. også skal jeg dykke ned dit der flyet styrta i havet også skal jeg spise gotdtri UNDER VANN :) Kult??

9152506[/snapback]

Du får tipse Al-Qaida. De vil sikkert bruke metoden for å styrte fly.

9152745[/snapback]

Hva har Al-Qaida med godteri og gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Noen som vet hvor mange Bounty det er i en slik taxfree pose....16 kanskje ?

49 SEK kostet den...sparte vel ikke all verden ?

Lenke til kommentar

Har lest litt i denne tråden, men ikke helt funnet ut det jeg trenger å vite... Hadde noen giddet å oppsummere:

- Hvor lang tid tar frakt?

- Hva koster frakt? (vekt-basert eller?)

- Importkost, er det 200 for selve varen, eller for varen OG frakt?

- Hvis jeg bestiller flere varer for tilsammen over 200, blir det delt opp, eventuelt merket med under 200?

- Hva er det som er godt? ^^

Lenke til kommentar
Hallo, de sender faktisk fra USA, og har sikkert mange tusen kunder verden over. Er bare å smøre seg med tålmodighet, den kommer sikkert!

9171705[/snapback]

Da ville jeg ansatt flere folk! Med den høye arbeidsledigheten i USA bør det ikke være noe problem akkurat....

Lenke til kommentar
Bestilte fra dem for 5 dager siden, og på ordrestatus står det fortsatt "pending". Altså er ikke pakken sendt fra dem engang.

Ikke helt bra det der...

9171465[/snapback]

Rart, har bestilt over 10 ganger fra Looney, senest for et par dager siden. Alle har blitt sendt innen 24 timer, og mottatt innen 10 dager.

Bestiller fra eBay.

Lenke til kommentar
Bestilte fra dem for 5 dager siden, og på ordrestatus står det fortsatt "pending". Altså er ikke pakken sendt fra dem engang.

Ikke helt bra det der...

9171465[/snapback]

Rart, har bestilt over 10 ganger fra Looney, senest for et par dager siden. Alle har blitt sendt innen 24 timer, og mottatt innen 10 dager.

Bestiller fra eBay.

9171835[/snapback]

Jeg har bestilt direkte fra www.looneystuff.com .... men skulle jo ikke tro det gikk noe treigere da.Får du oppdateringer på "order status" når det er sendt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...