Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

StaBBer: Det er hovedårsaken til at jeg bruker looneystuff.com i stedet for ebay butikken hans. Ebay butikken kan være litt forvirrende på dette med porto.

Men. Nesten alle varene hans finnes i to versjoner på looneystuff.com

1) Hele den orginale esken (dyr porto som regel ca 30$, da poro beregnes på vekt)

2) Ompakket. Dette er hvor han har pakket om sjokoladen i en flat rate sak. Porto $11 til Norge. (Av og til kan det være et par færre sjokolader i denne en den alt. 1. Regner med det har noe med størrelse å gjøre).

Som sagt. Jeg bruker alltid looneystuff.com, for der er det lett å se hvilken versjon som har dyr porto, og hvilken versjon som har billig porto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar cyclo. Fant ikke den varen jeg linket til på nettbutikken hans, så jeg sendte en mail til Looneystuff for å høre om dette. Dette var det jeg fikk til svar:

Hi! One order ships for $11.00 in a Priority Mail International package. The $37 refers to combining shipping of several orders in one of the new flat-rate Priority Mail International boxes.

Thank you!

Sandi at LooneyStuff.com

Så da bestiller jeg nok fra eBay. :)

Lenke til kommentar

Bestiller tyggegummi, men lurer på om jeg må betale dobbel frakt hvis jeg bestiller 2? Mener at sist gang jeg kjøpte tyggegummi på e-bay kom de i samme pakke. Bestilte da 2 forksjellige fra samme butikk.Blir så dyrt hvis jeg må betale dobbel frakt.

Lenke til kommentar
hvilke nettsider bestiller dere fra? er dere fornøyd med "sevicen" der dere bestiller?

8722648[/snapback]

De har meget bra service på looneystuff.com. Forrige gang jeg bestillte klarte de å sende feil vare. Sa ifra på mail, og noen timer etterpå var rett vare sendt, gratis :)

Har forresten bestillt igjen idag. En pakke Fast Break og en pakke 3 Musketeers. :dribble:

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit.

7030567[/snapback]

Om du drar på en hver DeliDeluca i oslo hvertfall, selger dem alle typer godteri, inkludert Skittles (Alle smakene). Ikke så lenge siden jeg var på Saga Kino, og rett over gata der hadde dem en egen hylle for Skittles, no rar sjokolade og noe tyggis.

Lenke til kommentar
Vet noen om det er mulig å kjøpe Tim Tams noe sted i Norge? Eller en god nettbutikk som har det?

9062168[/snapback]

Jeg har bestilt også nå.. Men hvilken forsendelse brukte du når det tok 1 uke? Priority flat rate til $11 ? Det er jo uansett ikke dyrt fra USA vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe så mye godteri at Flyet fra Usa styrter .. også skal jeg dykke ned dit der flyet styrta i havet også skal jeg spise gotdtri UNDER VANN :) Kult??

9152506[/snapback]

Du får tipse Al-Qaida. De vil sikkert bruke metoden for å styrte fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...