Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

gidde kje henta noe som eg avbestilte 2 ganger , og eg avbestillte faktisk etter 2 min. og og sendte så en ny avbestilling neste dag..., var faktisk innom nettstedet igjen og skjekka litt, du får ikkje opplyst frakt før etter "confirmation " så har kje dårlig samvittighet der akuratt...

8337682[/snapback]

Hæ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

200 grensen er på selve verdien av varen, uten porto. Men dersom verdien av varen overstiger 200 kr må du betale moms av både verdien og porto.

Jeg fikk min store 2kg eske med jelly beans i går. Gjett om dama mi blei glad. Warning: Det er en av smakene som er helt for jævlig, og sniker opp på deg. Husker aldri hvilken farge det er.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min store 2kg eske med jelly beans i går. Gjett om dama mi blei glad. Warning: Det er en av smakene som er helt for jævlig, og sniker opp på deg. Husker aldri hvilken farge det er.

8357207[/snapback]

De røde, med kanelsmak? Eneste jeg ikke liker. :p

Lenke til kommentar

8357207[/snapback]

De røde, med kanelsmak? Eneste jeg ikke liker. :p

8358855[/snapback]

Nei nei nei mann. De røde med kanelsmak er jo de aller aller beste. Smaker nesten som "red hots" som jeg spiste masse når jeg var liten. Amerikansk det og, men jeg vet ikke om det produseres lenger. Finner det i hvertfall ikke noe sted.

Om noen kommer over "red hots" noe sted, så skrik ut takk :)

Lenke til kommentar
Nei nei nei mann. De røde med kanelsmak er jo de aller aller beste. Smaker nesten som "red hots" som jeg spiste masse når jeg var liten. Amerikansk det og, men jeg vet ikke om det produseres lenger. Finner det i hvertfall ikke noe sted.

Høres ut som det samme som hot tamales. Eneste i sukkerpakken til Looneystuff som var så vond at jeg måtte spytte den ut til nå. Bor du i Oslo kan du få resten av posen av meg om du vil sjekke :)

Lenke til kommentar

Paypal, hvordan fungerer det?

Bruker jeg korte mitt til å sette penger inpå en paypal konto? forså å bruke pengene som er på paypal kontoen til å betale looney...

Angående skittles, hvilke er best / er det noe jeg må styre unna?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...