Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestillt mer :) To pakker til fra nettbutikken, brukte coupon code. Sparte 3 dollar :wee:

Kjøpte:

- M-AZING CHOCOLATE Bar with CRUNCHY M&M's Minis - 24 1.5 (43.1g) bars EZ-SHIP PACK $14.99

- 100 GRAND Bar by Nestle - 24 1.5 Ounce (42g) Bars - EZ-SHIP PACK $14.99

Antar det blir 230kr, inkl frakt.

"Anmeldelse" av alle sjokoladene i samlepakken:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
- Reese's Fast Break - 5/6

Veldig god, minnet litt om Snickers, bare uten nøttene og litt søtere. Peanøttsmaken var ikke overveldende heller.

- Hershey's Milk Duds - 5/6

Også veldig god. Myk og god smak, setter seg lett fast i tennene også!

- Peanut Butter m&m's - 3/6

Helt greie, sikkert best om du digger peanøttsmør. Men de smakte ikke vondt.

- Nestle Butterfinger - 2/6

Altfor søt syns jeg. Smakte ikke så altfor godt heller.

- Nestle Butterfinger Crisp - 4/6

Fremdeles ganske søt, men veldig mye bedre enn orginalen.

- Reese's 2 Peanut Butter Cups Caramel - 4/6

Ganske god, litt i søteste laget kanskje. Men hva annet kan man vente av peanøttsmør og karamell?

- mAzing - 6/6

Helt vanlige m&m's i melkesjokolade. Digg!

- Hershey's Take 5 Limited Edition - 5/6

Veldig god! Minnet litt om Twix, med en dæsj peanøttsmak.

- Hershey's Take 5 - 4/6

Saltstenger (pretzels) i bunnen med noe karamellpeanøttgreier, helt grei. Special Edition var bedre.

- Hershey's 5th Avenue - 4/6

Mer peanøttsmør, denne gangen i crisp-form. Kunne minne svakt om kjeksen Bixit, men søtere og med peanøtter. Helt grei.

- Hershey's Kissables - 5/6

Dette var Non-Stop i amerikansk forkledning! Non-Stop er godt, og disse var nesten helt like i smaken.

- Nestle Crunch White Blanco - 4/6

Hvit sjokolade med noe cruchy greier som minnet litt om Crispo. Ganske god.

- Hershey's Mr. Goodbar - 4/6

Peanøtter i melkesjokolade. Minnet om Firkløver, bare ikke like god.

- Hershey's Whatchamacallit - 5/6

Crispy og god denne her! Peanøtkaramellcrispopplegg!

- Hershey's Smores - 3/6

Mye marshmellow opplegg med noe crunchy kjeksgreier i bunnen. Helt grei.

- 3 Musketeers - 5/6

Veldig god. Samme konsistens som Milkyway, med hakket mer sjokoladesmak kanskje.

- Hershey's PayDay Avalanche - 5/6

Veldig lik Snickers, og veldig god.

- Nestle Babyruth - 5/6

Om mulig enda likere Snickers, og et lite hakk bedre enn PayDay.

- Nestle Oh Henry! - 4/5

Også ganske lik Snickers, men ikke like god som de andre som ligna på Snickers.

- Nestle 100 Grand - 6/6

Meget god! Karamell med crunchy melkesjokoladeskorpe. Konsistensen på karamellen var akkurat passe, satte seg ikke fast i tennene.

- Finnabelle's Look! - 3/6

God karamell med god konsistens, men den mørke sjokoladen ødela litt for min del.

- Hershey's PayDay - 3/6

Vanlige salte peanøtter med myk karamell i midten. Litt rar kombinasjon kanskje, men funket greit.

- Peter Paul Almondy - 3/6

Smakte nesten helt likt som den grønne kokossjokoladen i twist-posen, med mandel på toppen. Mandelen var en fin detalj som gjorde den et

lite hakk bedre, men fremdeles ikke helt bra.

- Cadbury Caramello - 4/6

Melkesjokolade med veldig mykt karamellfyll. Litt i søteste laget, og smakte litt rart. Kan sammenlignes med Smil kanskje, men mykere og

med en litt rar smak.

- Twix Peanut Butter - 2/6

Twix med peanøttsmør. Langt ifra like god som den vanlige Twixen. Smakte ganske bad faktisk.

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille en pakke Junior Mints i dag, og se Junior Mint episoden i Seinfeld når jeg får pakken :p

Men over til noe annet. Er det noen som har bestilt Jelly Beans over nettet? Jeg hører rykter om både 2 og 3 kilos poser til rimelige priser. Men problemet er vel å finne noen som kan shippe dette til Norge til en fornuftig pris. En kompis av meg kjøpte en 1 kilos pose her i Norge, og det kostet 300 kroner sa han.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

heh.. bestillte den crystal light lemon , det var god lemonade.. :D den skal det bestilles mer av...

bestillte også den american candy pack ...

å herregud så mye peanut sjokolader, ble litt mye, likte faktisk Pay Day , både den med og den uten sjokolade...

og hersheys what cha ma call it , men va litt søtt mye av d..

milk duds e også noe eg anbefale karamell kuler med sjokolade trekk,

og ikke nok med at jeg har fått nok av peanuts og sjokolade,

tror du ikke jeg fikk snickers med powerPeanut's ,

den ligge fortsatt på bordet,

send meg en PM for en slik rabatt.. har bestillt derfra 5-6 ganger, ingen som sender meg en rabatt kupong...

Endret av toazty
Lenke til kommentar

Vel heldig der. Eg var ikkje fullt så heldig med noe snop eg bestilte fra ein annen selger med navn reesiecup202. Eg bestilte m-amzing bars med peanut butter. Først så tok det nesten 2 måneder å få pakken da selger brukte tregeste frakt måte fra usps. Da eg fikk de i dag lå eg merke til at de var utgått på dato. De fleste var gått ut 09/2006 men ein av de helt tilbake til 06/2006. Kunne ikkje åpne krav via paypal da det var lenge siden eg hadde betalt. Sendte ein sint PM via ebay og fikk til svar at eg skulle få pengene tilbake. Satser på at det ikkje tar 2 måneder det og.

Lenke til kommentar

bestilte pepsi diet vanilla, 5x12 bokser, tror vel kje dei ville ha 300 dollar i frakt, d va visst minste sattsen derras... sendte mail t de 2 min itte eg hadde bestilt, at dei måtte kanselera bestillingen, har ikke fått mail tilbake , og boksene ligger i dag på posten, gla eg ikkje betalte med kort... lol

Lenke til kommentar

Dagens fangst i posten:

namnam1tm9.jpg

En eske med Junior Mints fra LooneyStuff, og en solid boks med nesten 2 kg Jelly Belly beans fra en hyggelig eBay Store på Ebay.co.uk som heter "Global-Photographics". Påsken er reddet. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Kjøpte Jelly-boksen her. Det var de som kunne tilby den billigste frakten. Regnestykket ble £12.95 + £7.95 i frakt. Omregnet: 155 + 95 i frakt, ca 250 totalt kom det på. Synes ikke det var så verst med tanke på vekten. Det tok ca. 8-9 dager før den ankom.

Alt i alt fornøyd, og kommer til å benytte meg av dette igjen. :)

Lenke til kommentar
bestilte pepsi diet vanilla, 5x12 bokser, tror vel kje dei ville ha 300 dollar i frakt, d va visst minste sattsen derras... sendte mail t de 2 min itte eg hadde bestilt, at dei måtte kanselera bestillingen, har ikke fått mail tilbake , og boksene ligger i dag på posten, gla eg ikkje betalte med kort... lol

8245709[/snapback]

Har du bestilt noe også gidder du ikke å hente?

Folk som deg er hva ødelegger internetthandel.

Lenke til kommentar

8245709[/snapback]

Har du bestilt noe også gidder du ikke å hente?

Folk som deg er hva ødelegger internetthandel.

8304705[/snapback]

gidde kje henta noe som eg avbestilte 2 ganger , og eg avbestillte faktisk etter 2 min. og og sendte så en ny avbestilling neste dag..., var faktisk innom nettstedet igjen og skjekka litt, du får ikkje opplyst frakt før etter "confirmation " så har kje dårlig samvittighet der akuratt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...