Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Stemmer det, bestilte disse Junior Mints og en samlepakke Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg har nå spist alle sjokoladene i denne pakken. Her får du vite hva jeg synes om dem. Er du snickers-fan kan jeg trygt anbefale den, men er du derimot lite glad i peanøtter/peanøttsmør, styr unna. Edit:feil Endret 2. mars 2007 av ostebonden Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvordan er Junior Mintene? Lurer på å kjøpe en eske med de jeg også. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De junior mintene ser ut til å ligne på disse after eigth kulene som selges i butikkene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Argh. Jeg kom nettopp hjem og fant en lapp i postkassen om at godis min ligger på posten og venter på meg. Selvfølgelig er posten stengt Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den som venter på noe godt(haha), venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 staBBer: kongen av dårlige ordspill Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) I dag kom REESE samlepakken. Looney er raskere enn noen gang. Som ekstra var det 5 stk reese peanut butter mini cups. Bilde Vil gi terning kast til hver sjokolade etterhvert som eg eter dem. Endret 6. mars 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I dag kom REESE samlepakken. Looney er raskere enn noen gang.Som ekstra var det 5 stk reese peanut butter mini cups. 8090736[/snapback] Haha, sitter å gomler fra samme samlepakke. Fikk min idag også! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 fikk min pakke i går, 5 box med Tang sugar free .. namnam.. og så fikk jeg en pakke med reeses peanut butter cups .. namnam.. åhh.. herregud s¨å søtt og godt.. men går det ann ¨å bestille små mengder av hver ting? ser ut som du må bestille en pakke a 24 .... kunen tenkt meg å betille i litt mindre megder.. , for det tar vel en god tid før jeg klare å svelge unna alle disse peanut butter cupene.. .. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Looneystuff tjener nettopp penger på å selge i kvantum. Skal du ha litt av hvert, kan du alltids bestille en mixpakke.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 nett bestillt meg American candy ass. og crystal light lemon kommer tilbake med mer når jeg har mottat varen og smakt Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Her e min vurdering av reese samlepakken. Reese's Peanut Butter Cup og Big Cup: Deilig peanøtt smør i melkesjokolade. kar 5 Reese's Peanut Butter Cup White og Big Cup: Er ikkje så veldig glad i hvit sjokolade men med peanøtt smør ble den ganske ok. Kar 4- Reese's Peanut Butter Cup Caramel Denne var veldig god og karamell og peanøtt smør var ein ypperlig kombinasjon. Kar 5 Reese's Crispy Crunchy Denne var etter min mening mer seig enn crispy kar 2 Reese's Big Cup with Nuts Denne kan også anbefales. Kar 5 Reese's Nutrageous Denne hadde eit stort ytre lag med peanøtter og eit inndre lag med peanøtt smør og caramell. Kar 4 Reese's Fast Break. Sjokolade, peanut smør og myk nugat var ein fantastisk kombinsjon. Kar 5 Reese's Pieces. Denne føler eg det e naturlig å sammenligne med M&M peanut butter og da vil eg si at m&m sin versjon var mye bedre. Kar 2 Reese Sticks. Denne ligner litt på kvikk lunsj men istedfor kjeks har denne sprø vaffel inni med peanøtt smør. Kar 4+ Eg bestilte denne pakken på grunnlag av å ha smakt peanut butter cup. Eg vil eg fikk ein positiv overraskelse med flere av produktene i denne pakken og vart skuffet over noen. Eg vil gi ein total karakter til pakken. Den karakteren blir 4 på grunn av reese piceces og crispy crunchy som i all hoved sak drar ned karakteren. Endret 21. mars 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. Gode greier. Ørjan... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. Gode greier. Ørjan... 8122324[/snapback] De selger junior mints på kinoen. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. Gode greier. Ørjan... 8122324[/snapback] De selger junior mints på kinoen. 8122342[/snapback] Ja, men ikke til 7 kroner pakken slik som er tilfellet hos Looneystuff når du tar hensyn til portoutgifter. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. Gode greier. Ørjan... 8122324[/snapback] De selger junior mints på kinoen. 8122342[/snapback] Ja, jeg vet det. Men jeg betalte totalt $20,5 inkludert frakt for 18 esker. Det er vel under halv pris av kinoen. Ørjan... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 For litt "finere" sjokolade, har jeg nettopp lagt inn en bestilling på Typical DutchStuff. Har lenge lett etter en sjokolade i Norge som heter "Merci", men etter at den var så vanskelig å finne, og så dyr, så bestilte jeg den herfra. Den ligger under "Giftset"-kategorien, og inneholder 20 (?) sjokolader. Har kun spist "Mixed"-varianten før, som inneholder 8 forskjellige smaker. Har bestilt en "pure" og en "milk" også for å sjekke hvordan de er. Vil anbefale denne sjokoladen om man vil ha noe mer ekslusivt, og i min munn bedre sjokolader enn peanøttene man får fra Looneystuff (er jo omtrent ikke annet enn peanøtter i de pakkene derfra). Eneste er at portoen er ganske dyr fra Typical Dutchstuff, og at man ikke får bestilt så alt for mange før det overstiger 200-kronersgrensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå