Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk min pakke i går, 5 box med Tang sugar free .. namnam..

og så fikk jeg en pakke med reeses peanut butter cups ..

namnam.. åhh.. herregud s¨å søtt og godt..

men går det ann ¨å bestille små mengder av hver ting? ser ut som du må bestille en pakke a 24 .... kunen tenkt meg å betille i litt mindre megder.. , for det tar vel en god tid før jeg klare å svelge unna alle disse peanut butter cupene.. ..

Lenke til kommentar

Her e min vurdering av reese samlepakken.

Reese's Peanut Butter Cup og Big Cup: Deilig peanøtt smør i melkesjokolade. kar 5

Reese's Peanut Butter Cup White og Big Cup: Er ikkje så veldig glad i hvit sjokolade men med peanøtt smør ble den ganske ok. Kar 4-

Reese's Peanut Butter Cup Caramel Denne var veldig god og karamell og peanøtt smør var ein ypperlig kombinasjon. Kar 5

Reese's Crispy Crunchy Denne var etter min mening mer seig enn crispy kar 2

Reese's Big Cup with Nuts Denne kan også anbefales. Kar 5

Reese's Nutrageous Denne hadde eit stort ytre lag med peanøtter og eit inndre lag med peanøtt smør og caramell. Kar 4

Reese's Fast Break. Sjokolade, peanut smør og myk nugat var ein fantastisk kombinsjon. Kar 5

Reese's Pieces. Denne føler eg det e naturlig å sammenligne med M&M peanut butter og da vil eg si at m&m sin versjon var mye bedre. Kar 2

Reese Sticks. Denne ligner litt på kvikk lunsj men istedfor kjeks har denne sprø vaffel inni med peanøtt smør. Kar 4+

Eg bestilte denne pakken på grunnlag av å ha smakt peanut butter cup. Eg vil eg fikk ein positiv overraskelse med flere av produktene i denne pakken og vart skuffet over noen. Eg vil gi ein total karakter til pakken. Den karakteren blir 4 på grunn av reese piceces og crispy crunchy som i all hoved sak drar ned karakteren.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. :)

Gode greier. :)

Ørjan...

8122324[/snapback]

De selger junior mints på kinoen. ;)

8122342[/snapback]

Ja, men ikke til 7 kroner pakken slik som er tilfellet hos Looneystuff når du tar hensyn til portoutgifter.

Lenke til kommentar
Fikk i dag min forsendelse med Junior Mints. Godt pakket, og rett i postkassen. :)

Gode greier. :)

Ørjan...

8122324[/snapback]

De selger junior mints på kinoen. ;)

8122342[/snapback]

Ja, jeg vet det. Men jeg betalte totalt $20,5 inkludert frakt for 18 esker. Det er vel under halv pris av kinoen.:)

Ørjan...

Lenke til kommentar

For litt "finere" sjokolade, har jeg nettopp lagt inn en bestilling på Typical DutchStuff. Har lenge lett etter en sjokolade i Norge som heter "Merci", men etter at den var så vanskelig å finne, og så dyr, så bestilte jeg den herfra. Den ligger under "Giftset"-kategorien, og inneholder 20 (?) sjokolader. Har kun spist "Mixed"-varianten før, som inneholder 8 forskjellige smaker. Har bestilt en "pure" og en "milk" også for å sjekke hvordan de er.

Vil anbefale denne sjokoladen om man vil ha noe mer ekslusivt, og i min munn bedre sjokolader enn peanøttene man får fra Looneystuff (er jo omtrent ikke annet enn peanøtter i de pakkene derfra).

Eneste er at portoen er ganske dyr fra Typical Dutchstuff, og at man ikke får bestilt så alt for mange før det overstiger 200-kronersgrensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...