Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis jeg bestiller skittles ( http://cgi.ebay.com/Skittles-TROPICAL-Bite...oQQcmdZViewItem ) hvor stor er det og hvor mye vil det komme på med frakt og sånt?

7999859[/snapback]

All infoen står jo på den siden du linker til... Den inneholder 24 poser skittles, og litt lenger ned på siden står det hvor mye det koster i frakt internasjonalt.

Om du er lat, og ikke gidder å lese nedover siden: Pris 14.99$, frakt 9.50$ = 24,49$ totalt.

24,49$ = 155 NOK.

Om du ikke vet hvor stor én standard pose skittles er, står det hvor mye hver pakke inneholder på den siden også; 2.17 ounces. 2.17 ounces tilsvarer 0.061518465181249995 kilogram, eller ca. 61.6 gram.

Så med andre ord får du 1478.4 gram, eller tilnærmet 1,5 kilogram med skittles for 155 kroner (inkludert frakt).

Lenke til kommentar
hvis jeg bestiller skittles ( http://cgi.ebay.com/Skittles-TROPICAL-Bite...oQQcmdZViewItem ) hvor stor er det og hvor mye vil det komme på med frakt og sånt?

7999859[/snapback]

Frakten står på siden. Og i og med at det koster under 200kr tilsammen, ingen toll.

7999883[/snapback]

ok da kan jeg regne med 150 kroner:). men jeg er ikke villig til og opp gi visa kort. kan jeg få kjøpt med noe kort eller noe sånt jeg får kjøpt på en butikk som narvesen eller noe? og åssen virker paypal?

Lenke til kommentar

7999859[/snapback]

Frakten står på siden. Og i og med at det koster under 200kr tilsammen, ingen toll.

7999883[/snapback]

ok da kan jeg regne med 150 kroner:). men jeg er ikke villig til og opp gi visa kort. kan jeg få kjøpt med noe kort eller noe sånt jeg får kjøpt på en butikk som narvesen eller noe? og åssen virker paypal?

7999970[/snapback]

Paypal trekker penger fra kortet ditt. Du kan eventuelt overføre penger fra kort til Paypal før du handler. Jeg er usikker på om det er mulig å overføre penger fra en vanlig bankkonto (uten Visa/Mastercard osv) til Paypal, men det burde vel gå ann.

Skjønner ikke hva du mener med "kan jeg få kjøpt med noe kort eller noe sånt jeg får kjøpt på en butikk som narvesen eller noe?"

Du lurer på om du kan betale for varene på EBay i Narvesen, eller en annen vanlig butikk? :huh:

Lenke til kommentar

7999859[/snapback]

7999883[/snapback]

7999970[/snapback]

Paypal trekker penger fra kortet ditt. Du kan eventuelt overføre penger fra kort til Paypal før du handler. Jeg er usikker på om det er mulig å overføre penger fra en vanlig bankkonto (uten Visa/Mastercard osv) til Paypal, men det burde vel gå ann.

Skjønner ikke hva du mener med "kan jeg få kjøpt med noe kort eller noe sånt jeg får kjøpt på en butikk som narvesen eller noe?"

Du lurer på om du kan betale for varene på EBay i Narvesen, eller en annen vanlig butikk? :huh:

7999999[/snapback]

nei men jeg har før kjøpt noe payex greier . som jeg kjøpte på narvesen! så lurte på om noe alla det gikk ann. men skal teste ut paypal.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva problemet med å bruke visa kort er? Det er jo masse folk her på forumet som har gått god for dem. Og dersom du faktisk hadde blitt svindlet er det banken, og ikke du som taper pengene.

Edit: Skriveleif

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Ikke orka lese hele tråden men ser ut som folk flest bare bestiller skittles.. noe som jeg ikke finner så veldig spennende da dette er noe som selges flere plasser her til lands. (Jeg bor langt oppi nord-norge så ikke si at dette er bare for folk i hovedstaden)

Er det noen som har prøvd å bestille noe litt mer spennende? Har lyst å teste ut sånn popcorn smørkrydder greier.. slik man får på kinoene.

et par varianter:

- Jolly Time Buttery Seasoning

- Johnny's Popcorn Salt

- Molly McButter Natural Butter Flavor Sprinkles

fine navn, det skal de ha... :wee:

Lenke til kommentar
Jada det er helt trygt å bruke kortet på ebay siden det er paypal som tar seg av transaksjonene. Jeg har brukt kort på nettet i mange år og aldri blitt svindlet. Tror sjansen er relativt liten for å si det mildt.

8002691[/snapback]

Det er fortsatt alt for mange som er redde for å bruke VISA/Mastercard på nettet på grunn av all skremselspropagandaen som mediene driver med. Totalt er det bare en bitteliten brøkdel av alle som har prøvd det som har blitt svindlet, og i de aller fleste tilfellene så dekker banken (eller VISA/Mastercard) tapet... med mindre du har opptrådt sterkt uaktsomt.

Jeg har utført et utall transaksjoner med kort på internett, og aldri blitt svindlet. Lurer faktisk på å bestille noe mer sjokolade fra Looneystuff og angående kortbruk så er det det jeg tenker aller minst på i den sammenhengen :)

Lenke til kommentar

Har fått 5 pakker totalt, så har 5 rabattkuponger liggende :p

Har bestilt og fått.

1 pakke med "american candy assortment".

1 pakke med milkyway

1 pakke med tictacs.

1 pakke med Mazing eller hva det nå en heter (melkesjokolade med m&m i).

1 pakke med kitkats.

Mesteparten er gitt bort til venner og kjente da jeg ikke er noe glad i store mengder snop, men er jo artig å prøve nye ting :D

Tictacs falt ikke helt i smak hos meg.

Det gjorde heller ikke "hot tomales" som kom i assortmentpakken. I den så var det vel ca 30-40% som jeg likte, ink skittles :)

Lenke til kommentar
Damn you all for å ha gjort meg oppmerksom på denne butikken. Nå må jeg bare bestille et par esker peanut butter cups. (verdens beste godteri)

7999709[/snapback]

Word! (Writing letterz and shit)

Peanut butter cups rocks. Fikk en hel masse hos en kompis av meg fra Colorado når han var her sist. Snadder! :thumbup:

Lenke til kommentar

Peanut Butter Cups er genialt ja. Fant ut at de hadde det på location i Trondheim, så da var det bare å sikre seg et par pakker. Var ganske dyrt i forhold til på Looneystuff da. Et tips er å oppbevare de i kjøleskapet, de smaker ekstra godt kalde.

Lenke til kommentar

Er det noen som har peiling på hvor det er mulig å få kjøpt svære poser med vanlig M&M peanut til en billig pris? Finner bare disse småposene til middels priser.

Bestilte nettopp ein 1.5 Kilos pose med m&m kostet meg $20.45

7893221[/snapback]

HVOR!? :dribble:

Lenke til kommentar
Har fått 5 pakker totalt, så har 5 rabattkuponger liggende :p

Har bestilt og fått.

1 pakke med "american candy assortment".

1 pakke med milkyway

1 pakke med tictacs.

1 pakke med Mazing eller hva det nå en heter (melkesjokolade med m&m i).

1 pakke med kitkats.

Mesteparten er gitt bort til venner og kjente da jeg ikke er noe glad i store mengder snop, men er jo artig å prøve nye ting :D

Tictacs falt ikke helt i smak hos meg.

Det gjorde heller ikke "hot tomales" som kom i assortmentpakken. I den så var det vel ca 30-40% som jeg likte, ink skittles :)

8012743[/snapback]

Hvor bestillte du fra, og hvor mye kom det på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...