Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5432143541

Hvor lang tid tar det før jeg har en paypal konto og detå overføre penger til den?

edit:Der! Det gikk 1 dag faktisk :!:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke å overføre penger til den, bare registrer kredittkortet/visakortet ditt også trekkes beløpet rett derfra.

Også mye enklere hvis noe skulle hende med under et kjøp.

Dvs møter du på en svindler etc og mister pengene dine så kan (så vidt jeg ha hørt) det være bortimot umuilg å få penger igjen av ebay.

Da kan man gå til visa/kortselskapet ditt også får du pengene refundert derfra :)

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt:

http://cgi.ebay.com/AMERICAN-CANDY-ASSORTM...tarburst_W0QQit

og

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting

Gleder meg til å få denne om 7 dager  :dribble:

Jeg overførte penger først til Paypal og så betalte jeg med den  :)

7988884[/snapback]

Juniormints selger de på gardermoen (20 kr/pakken). Kjøpte en pakke når jeg fløy derfra for to-tre uker siden, og de var geniale. Kanskje den beste mint-sjokoladen jeg har smakt. Så tror du har gjort et godt valg her.

Lenke til kommentar
Såe, er det noen sjokolade pakker som absolutt har falt i smak ?

Tenkte jeg skulle bestille jeg og :blush:

Jeg liker nesten alt, disse Milkyway sjokoladene er jo knall gode. Men noe som scorer veldig høyt her inne ? :p

7993841[/snapback]

Tja, det er jo veldig individuelt hva man liker av snop. Vær oppmerksom på at "Milky Way" i USA er det samme som "Mars" her hjemme. Selv likte jeg den sjokoladen som heter "TAKE 5" godt, men den vil neppe falle i smak hvis man ikke liker peanøtter. Også "Nestle's 100 GRAND" falt i smak her, men igjen: du må være glad i peanøtter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Noen som kan anbefale noe -veldig- godt fra looneystuff?

Har bestilt skittles fra før av :p

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at det skal være noen vits i å kjøpe godteri på nett i Norge. Ikke unngår man avgifter, og det kommer frakt i tillegg. Looneystuff er ikke auksjon, de selger gjennom ebay og sin egen butikk, men til faste priser. Som denne 13 sider lange tråden kan bekrefte er det relativt farefritt å kjøpe fra dem.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at det skal være noen vits i å kjøpe godteri på nett i Norge. Ikke unngår man avgifter, og det kommer frakt i tillegg. Looneystuff er ikke auksjon, de selger gjennom ebay og sin egen butikk, men til faste priser. Som denne 13 sider lange tråden kan bekrefte er det relativt farefritt å kjøpe fra dem.

7998563[/snapback]

mener du fra ebay eller looneystuff?? og hva er toll grensa hvor mye kan jeg betale fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...