Elmek38 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fikk i dag ein større pose med m&m peanut butter i posten og eg må si de var gode. Men eg må si eg har merket ein tendens at amerikanisk snop generelt e søtere enn norsk snop. Men det vil nok bli bestilt mer av de seinere slik at eg har litt av de. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 I stedet for at sukker er avgiftsbelagt, som i Norge, er det subsidiert i USA. Derfor putter de så mye sukker som mulig i godteriet for å få ned prisen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt ot, men Skittles selges faktisk i Norge. Har sett det på kinokiosker på kinoer her i Trondheim i hvertfall. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Subsidiert sukker i snop er helt idiotisk. 1.5 kilos pose med m&m i posten i dag! Endret 13. februar 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk min igår (bestilte 3 pakker med 3 forskjellige ting) Det var american mixen jeg fikk igår, var utrolig mye skittles i den, tror også det var det eneste jeg likte. Bottlecaps var horrible Hot tommales unner jeg ikke min værste fiende:( pakke 1 av 3 = 6 dager (alle bestilt samtidig). mvh thomas 7893465[/snapback] Pakke 2 og 3 ankom idag en pakk med milkyway og en pakke med tictacs Lenke til kommentar
Oly Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Wow! Ser at denne tråden har blitt utrolig populær Spørs om ikke denne tråden blir en trussel for det avgiftsfulle godteriet som finnes i norske dagligvarebutikker Det neste jeg savner nå (offtopic) er nettbutikker hvor jeg kan bestille andre pizzaer enn det jeg finner i kjøledisken inne i butikken. Etter den orginale Favoritt pizzaen forsvant, er det (for meg) bare Grandiosa som duger. Back to Topic... Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kjøpte meg en pakke til jeg Denne gangen ble det riktig i hvert fall.. Fikk pakken i går, 7 dager etter bestilling. Fikk med en ekstra Starburst Berries & creme + en kupong med 10% avslag ved neste kjøp på http://looneystuff.com/(gjelder ikke på ebay-butikken). Har spist nevnte Starburst Berries & Creme pluss den originale starburst. Den originale var best, minnet om noe som er å få kjøpt her hjemme - Mambo tror jeg det heter. Har også smakt på Hot Tamales og tror jeg skal slite hardt med å få spist opp den posen! Grufullt. Men alt i alt tror jeg denne pakken blir en solid opptur i forhold til pakken med 24 sjokolader. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Genialt da! Har bestillt en pakke med 24 forskjellige, gleder meg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Siden vi er på å bestille mat over internett, noe i samme banen hvertfall. Noen som vet hvor man kan få tak i brett-vis med snapple ? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Drikke er så tungt at jeg tror det vil bli ganske dyrt å kjøpe det på postordre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Siden vi er på å bestille mat over internett, noe i samme banen hvertfall.Noen som vet hvor man kan få tak i brett-vis med snapple ? 7955778[/snapback] CCC? Er det ikke de som lager det i Norge? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva/hvem er CCC? Får jeg kjøpt Snapple i Ålesund? Tror ikke jeg har smakt det på mange år... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Får vann i munnen bare av å se på Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Husker de solgte Apples for en del år tilbake. Hva skjedde? Er det heller ingen importsjapper som importerer nå til dags? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sist gang jeg så Snapples var på Gardermoen i Oktober, så de er nok flere steder. Og de er gode. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Selger det på narvesen, mix, meny osv. Men vil ha brettvis, billig, og alle smakene Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Genialt med snop på Ebay. Har noen godteri elskende kamerater som kommer til å elske den siden. Så tusen takk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 CCC - CocaColaCompany. Og jeg vet du får kjøpt snapple på hydrotexaco. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Heh, etter å ha lest igjennom denne tråden måtte jeg bare bestille også Ble til at jeg bestilte en slik pakke. Får håpe den kommer rimelig kjapt Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hjelp ^^ jeg har bestilt skitels men har ikke penger på kortet betyr Money order / Cashier's check at jeg får regning i posten sammen med godisen ? eller:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå