Gå til innhold

Bestille snop over nettet

Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Registrerer at pakkespor ikke fungerer jeg også, selv om det var vedlagt link.

Det står dog følgende nederst i mailen:

Note from Seller: Tracking NOTE:  USPS does not

provide a tracking number for Global Priority Packages. Thank you for your

purchase!  Tony.

Det er vel den åpenbare grunnen. Litt unødvendig å legge ved link i mailen, men det er vel standard uansett hvilken måte pakken sendes på.

Lenke til kommentar
Hva var overaskelsen?

Skal mest sansynelig bestille en sånn pakke selv :D

7871906[/snapback]

Ser ikke ut som jeg fikk en overraskelse faktisk. Telte de på bildet, og kom til 23. Det eneste som mangler er en pose med Skittles Sour. Skal jeg sende en mail å klage? :p

Kommer nok til å kjøpe den sjokolade-samlingen neste gang. :)

Lenke til kommentar
My snadder her. Har ikke smakt alt enda, men foreløbig har jeg kun funnet en ting som ikke falt i smak, og det er "Hot Tamales". Er ingen fan av kanelsmak i godteri...

7870704[/snapback]

Det er noe jeg ikke regner med jeg ville likt så altfor godt heller.

Fikk ingen pakke i dag heller.

Om noen timer er det akkurat 7 dager siden bestilling..

Håper den kommer i morgen da..

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar

I tillegg var den pakken med "Hot Tameles" av typen sterk/hot. Vanligvis liker jeg slikt, men kombinerer man det med kanelsmak har man noe som definitivt ikke er noe for meg.

7 dager, da har du den sikkert snart. Min kom etter 6 dager, men har hendt at jeg må vente i 10 dager.

Lenke til kommentar

I dag kom pakken min :) Tok 8 dager.

Viser seg at jeg har klart å bestille feil. Var egentlig meningen å bestille American Candy Assortment - Skittles, Wonka++ mens jeg av en eller annen grunn bestilte American Candy Assortment - 24 Bars - Nestlé, Hershey's ++. Har endret litt på de andre innleggene pga det. Liten tabbe der altså.. :blush:

Men det skal bli spennende å smake 24 nye sjokolader da :D

americancandyassortmentsi8.th.jpg

23 av sjokoladene var riktige, men en sjokolade som heter LOOK var erstattet av Reese's Caramel (nest øverst i midterste rad). Det gjør ikke så mye. Har ikke smakt hverken LOOK eller Reese's Caramel.

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar

Fikk min igår (bestilte 3 pakker med 3 forskjellige ting) :p

Det var american mixen jeg fikk igår, var utrolig mye skittles i den, tror også det var det eneste jeg likte.

Bottlecaps var horrible :p

Hot tommales unner jeg ikke min værste fiende:(

pakke 1 av 3 = 6 dager (alle bestilt samtidig).

mvh

thomas

Endret av Allfather
Lenke til kommentar

Nå har jeg spist meg gjennom alle sjokoladene i Denne pakken. Dette er hva jeg synes om dem (Terningkast):

1 - Nestlé Butterfinger - Dette var som å spise rent fett. Ikke god i det hele tatt.

4 - Nestle 100 Grand - Forholdsvis god. Tror den minnet om den lange sjokoladen m/karamell i quality street collection.

3 - Hershey's Whatchamacallit - Minnet om lion, men ikke fullt så god.

3 - Hershey's Mr Goodbar - Minnet om helnøtt, men ikke like god.

3 - Hershey Take 5 Pretzel - Ganske lik snickers på smak, men igjen...ikke like god.

3 - Hershey's Kissables - Minnet om originale m&m's men mer kunstig i smaken.

2 - PayDay Bar - Som snickers, men mye mer peanøtter og ikke sjokolade.

3 - Nestle Baby Ruth - Veldig lik snickers, litt seigere.

3 - Three Musketeers Bar - Som japp uten karamellen.

3 - Hershey's 5th Avenue - Minnet mye om butterfinger, men klart bedre.

5 - Hershey's Milk Duds - Gode små karamellkuler med sjokolade rundt. Har pleid å kjøpe disse på danskebåten.

4 - Almond Joy Coconut - Ikke helt ulik bounty.

4 - Nestle Crunch White Choc - Ganske god hvit crispy sjokolade.

3 - Twix Peanut Butter - Langt fra den originale twix. En av altfor mange sjokolader med peanøttsmør.

3 - Caramello Bar - Nærmeste sammenlikning må være Nidar sin egen Caramello, men Nidar sin er mye bedre.

3 - Nestle Oh Henry! - Nok en snickers tastealike. Praktisk talt dønn lik som Nestle Baby Ruth.

3 - Reese's Caramel - Altfor søt sjokolade med peanøttsmør.

4 - Hershey S'Mores - Skilte seg litt ut fra mengden. Melkesjokolade, marshmallow og "graham cracker bits".

4 - M-Azing Crunchy - God, litt for søt m sjokolade.

5 - Hershey's Take 5 Cookie - Denne var ganske god, til tross for peanøttsmør. Ikke overdrevet søt.

3 - Reese's FastBreak - Som snickers uten nøtter, men med peanøttsmør.

3 - PayDay Choc Avalanche - Igjen en snickers. Litt mer nøtter.

5 - M&M's Peanut Butter - Disse var faktisk veldig gode. Ikke overdrevet peanøttsmør-smak. Anbefales.

3 - Nestle Butterfinger Crisp - Ganske mye bedre enn vanlige butterfingers. En god 3'er.

Personlig synes jeg at sjokoladene det selges mest av her hjemme er jevnt over mye bedre enn disse amerikanske sjokoladene. Men hvis snickers er din favorittsjokolade - løp og kjøp denne pakken!

Edit: oppdatert liste

Endret av ostebonden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...